![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Hello,
Ik ben 24 jaar oud, ik ben geboren in Doornik en woon in Doornik. Ik heb deze fora ontdekt op google.be omdat ik naar een fora zocht waar ik kon over politiek praten. Enkele dagen geleden heb ik hier m'n entree gemaakt. Om te beginnen ben ik lid van geen enkel partij. M'n eerste doel is te strijden tegen het Vlaams en Waals Nationalisme. IK hou van m'n land : België. Ik voel mij overal thuis : Wallonië ( natuurlijk omdat ik er woon ), Vlaanderen en Brussel. Ik kan 2 van de 3 talen van ons land praten : Frans ( moedertaal ) en Nederlands/Vlaams. Ik kan ook goed Engels praten. M'n doel is viertalig te worden. Frans, Nederlands, Engels en Spaans. Ik voel me eerst Belg daarna Waal en daarna Doorniksenaar. M'n vraag is : Ben ik de enige Waal hier ? Willen jullie meer weten over mij ? Vraag het maar ![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Er zijn zeker nog taalgenoten (en geestesgenoten) onder andere bij de BUBbels (die met een BUB logo in hun avatar)
Hier en daar dan ook nog een paar denk ik, maar dat is eigenlijk van weinig belang. Zolang we maar van mening verschillen, want anders is het niet plezant om te discussieren. Nota de derde landstaal is Duits.
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik hoop dat je een duikbril hebt, want ik denk dat er nog heel wat shite jouw richting uitgeslingerd zal worden...
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben ook overtuigd Belg, en rabiaat tegenstander van enig Vlaams of Waals nationalisme.Ik kom dan ook uit een faciliteitengemeente, niet ver van Doornik. (waar er geen problemen zijn in dat verband [size=1]Of toch niet te veel[/size])
[edit]Oja, ik ben 20[/edit]
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Aangenaam, ik kom uit een afvallige provinciestad van Hainaut.
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In dit geval: innige deelneming! ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Hallo,
Welkom, een waal die perfect Nederlands kan schrijven, mag gezegd worden "dat is een unicum" ![]() Gegroet |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wij zijn de enige gemeente waar zowel belgicisten als het blok gemeenteraadszetels halen. Eigenlijk zijn we de enige gemeente waar er belgicisten in de gemeenteraad zitten tout court.
![]() |
![]() |
#10 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een onverdeeld positieve evolutie!
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Ik woon al en overal, met de laptop rond de wereld. *droom* *zucht*
Ik woon in Herent ok? He? Ja zeg mor niks! Teppen!
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom op dit forum Hingis. Ook ik heb groot respect voor waalse burgers die perfect nederlands schrijven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hoe komt het dat je zo goed Nederlands spreekt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Zie zo. Een bewijs dat een Modale Waal z'n plan kan trekken in het Nederlands/Vlaams ![]()
![]() |