![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Net voor ik de afwas ging beginnen zei ik dat ik me ziek voelde en het is dus waar
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de bron, het IAEA, van dit bericht geeft geen waardes aan. Zeer spijtig. Ik ben benieuwd over hoeveel picosievert het gaat, die verhoogde straling.
Voor dezelfde moeite heeft iemand in Boekarest een potje medisch jodium 131 laten vallen.
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een paar dagen lang?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 11 november 2011 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat spul heeft een vervalwaarde van ongeveer 8 dagen. Dus, een paar dagen lang, 't zou me niet verbazen.
De sporen die ze nu meten zijn waarschijnlijk aan de laagste drempelwaarde die nog meetbaar is. Want nergens vind je een getal terug. Als het alarmerend zou zijn, hadden we al lang paniekvoetbal gezien nietwaar. Het grote voordeel van radioactiviteit nietwaar, het is zo makkelijk meetbaar. En eenmaal dat je weet welke waardes, dan weet je ook welke bron.
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Reken maar eens uit hoeveel moleculen je nodig hebt om het meetbaar te maken in de lucht in Tsjechie en Hongarije
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 11 november 2011 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat het alleen maar een gevallen en slecht opgekuist potteke is. Het kan ook een slecht gestockeerde gebruikte brandstofstaaf die opengebarsten is. Jodium, samen met Xenon zijn de vluchtige "afvalstoffen" van kernsplijting nietwaar. Maar aangezien we geen info krijgen die meer verteld dan "we hebben meer Jodium 131 gemeten dan normaal", is het speculeren nietwaar.
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen weet ik dat er in 1 potje te weinig atomen zitten om een meetbaar resultaat te geven in de lucht boven Tsjechie en Hongarije. Je weet wel met 1 druppel water kan je niet de hele aarde bedekken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in dit geval detecteerd men gewoon de stralingsverhoging, en met wat beter kijken, weet men welke energie er achter zit, en zo kan men zonder 1 atoom I131 te meten, wel weten dat het er is.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw longen zit ergens wel een atoompje zuurstof dat door Napoleon bonaparte is uitgeademd.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Op mijn thuispagina is nog niets te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 11 november 2011 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Geloof jij die nonsens. Het is heel simpel: De kans dat je een atoompje zuurstof van Napoleon inademt is nihil.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 11 november 2011 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof die nonsens. En dan? Het is op zijn minst beter dan geloven dat elke melding van "nucleair" het einde van de beschaving betekend.
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En deze atoomramp is blijkbaar agitpropgewijs "gefizzled"