![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Bij deze wil ik ALLE "Indignados" bedanken voor het vernielen van de bank-automaten in het centrum van Brussel, t'was dus weer de "gewone" man in de straat die ervoor kan opdraaien, als je vandaag in Brussel centrum centen uit de muur wou halen kon je er donder op zeggen.... ongeveer alle betaalterminals in het centrum werden door deze bende idioten naar de kl*ssen geholpen, volgekliederde schermen en klavieren met hier en daar de nodige eieren en andere etenswaren in de biljettenverdelers..... daar sta je dan als brave burger die tijdens zijn lunchpauze (ja sommige mensen werken op zondag) vlug wat geld wil afhalen om een broodje te kopen ! kunnen ze niet betogen MET respect voor andermans goed ?
indien ze één gram verstand in hunne ketel hebben zouden ze toch moeten weten dat ze door het verklooien van een ATM géénen enkelen bankdirecteur of politieker kunnen deren ! ![]()
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of we dragen je tesamen naar buiten met je bankiers-kornuiten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
zodat ge mij niet hoeft te dragen.... en de sm**rlappen van de banken, ge moogt ze hebben allemaal, zulke "vrienden" passen niet in mijn moraal ! voor iedere cent die ik vergaar, draai ik mijn botten af nietwaar ! ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Voor iedere cent waarvoor jij je botten hebt afgedraaid
hebben de bankiers gewoon in de bail-out ton gegraaid. Je mag de indignados dus wel echt dankbaar wezen dat ze een loopje nemen met de cash-machines van die mafkezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen enkele "haut finance" man of vrouw gaat hier van wakker liggen maar ze verliezen wel elke kans op sympathie van de gewone burger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(hoe noemen die gasten ook al weer ? ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een bende gefrustreerde lafaards...deze aktie is zoals uw buurmeisje afmotten omdat ge op uw werk wordt gepest....
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, een mens zou eruit moeten gaan besluiten dat geen vreedzame beweging, hoe groot ook, de onvermijdelijke crashkoers van het criminele establishment kan aantasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terroriseren niks. Deze betogingen verlopen vreedzaam. Misschien is dat hun zwakte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die HUB ziet er niet uit... Ocharme de mensen die dat moeten opruimen.
Nu klagen ze overigens nog dat ze geen zin hebben te voet naar Spanje terug te keren... Ach ja, België zal uiteindelijk hun trein/vliegtuig/busticket wel vergoeden zeker?
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ook schoon trouwens dat er niet écht iets kapotgemaakt is, 1 ruit is gesneuveld denkik. De politie liet ook mooi begaan, wat logisch is.
because the fish knows everything. Laatst gewijzigd door thefishdoesntthink : 17 oktober 2011 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op rechts valt niet te rekenen voor grondige democratische regulering van het kapitalisme |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En: http://www.hln.be/hln/nl/7980/nieuws...-in-Rome.dhtml In Griekenland lieten de vreedzame Indignados ook van zich horen: ![]() Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 17 oktober 2011 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En trouwens ik heb jouw niets verkeerd gedaan, dus u hebt geen reden daarvoor me dunkt. Haal liever je geld van de bank en zet het bij Triodos of onder je bed als je boos bent.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |