![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Morgen
Toch krankzinnig wat men in belgie als overtredingen beschouwt ![]() Wie is dat nog nooit vergeten uit haastigheid? Zijn er nu echt agenten die aan elke deur voelen ofzo? Want er bestaan toch al auto's waar het "knoppeke" volledig weggewerkt is? En blijkbaar vindt de politie het nog verantwoord ook: Citaat:
Natuurlijk is het altijd makkelijker om de brave (vergeetachtige) mens te beboeten dan boeven te vangen. Was het vroeger niet de politie zelf die ongesloten auto's met duidelijk zichtbare laptops binnen ergens zette om autodieven te klissen? Waar gaat het allemaal toch naartoe ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 31 oktober 2011 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja idd, te stom voor woorden.
ik snap wel dat je problemen gaat hebben met verzekering als je je wagen niet afsluit, en hij dan gestolen wordt..maar dat je dan nog een boete riskeert, gaat er wel zwaar over. Hoe controleren ze dat dan? gaan ze alle klinken van de wagens afgaan ofwa??
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is heeel lang geleden, ik ben een oude man, maar ik herinner me nog wel wat de lesgever van de rijschool ons vertelde dat de reden was van de verplichting om je deur op slot te doen.
Dat was om iets te beletten waar pas later een naam voor gevonden werd, namelijk joy-riding. Joy-riding door mensen die roekeloos rijden ... (je moet zeker niet denken dat het helpt tegen diefstal van zaken uit je auto; eigenlijk is het beter daarvoor om je deur open te laten, want ze tikken je ruit toch in voor je gps of je vest met portefeuille, en dan heb je nog meer kosten wegens die ruit ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Gentse woordvoerder kon eigenlijk evengoed "Al wie het riskeert om ons mogelijk meer werk te geven, gaan we beboeten, wa denken die wel?" zeggen
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Me dunkt dat de wet zegt dat men niet mag stelen, dus ook geen auto's. Dus ook niet als die auto niet op slot staat, evenmin als de deur werd opengelaten en de sleutels er nog opzitten (onachtzaamheid), of de koffer open staat.
Men mag niet pikken! punt! blijkbaar is d�*t verbod ondertussen achterhaald en wordt het: "men mag het de dief niet al te gemakkelijk maken, want dan ben JIJ strafbaar". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze lieten dan een preventief briefje achter met zoiets van "auto op slot, dief bedot" . Ik weet niet of ze ook 'schreven'. Ik was in orde (natuurlijk, wat dacht ge wel?) Zoals ik al zei in een vroegere post: dat bestaat al minstens 40 jaar. Het "gaat dus nergens naar toe". Wij worden zo slap dat we nergens meer discipline voor kunnen opbrengen. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 31 oktober 2011 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh .... bikke OFF-topic:=
http://www.youtube.com/watch?v=Zok_X6GUV-g http://www.youtube.com/watch?v=SUgTYOeTygs
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() DE brave burger weer lastigvallen,terwijl de boefjes gewoonweg weer worden losgelaten om de volgende misdaad te plegen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Ik wist niet dat ge den auto verplicht moest afsluiten. Zoiets is toch maar logisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Dat gaat u meer kosten hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez jong, wagen niet afgesloten: boete! Eten/drinken aan een rood verkeerslicht: boete! Gordel niet dragen: boete! Op 3.5 meter van een zebrapad geparkeerd staan: boete! 2 wielen op de stoeprand parkeren om het verkeer vlotter voorbij te kunnen laten gaan en de voetgangers eigenlijk niet stoort: boete! Op pechstrook staan om dat dringend telefoontje te ontvangen: boete! Claxonneren in bebouwde kom: boete! enzovoorts enzoverder ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 4 november 2011 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
Btw, in St Niklaas parkeren ze tegenwoordig overal waar ze kunnen een oud flitswrak. (Daar waar ge maar 50 of 30 moogt rijden en de menigte gerust 70 rijdt). De smeerlappen ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 november 2011 om 12:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best mogelijk, maar ik heb vele meer kans op een boete dan een autodief, dus wie is er dan eigenlijk "den dief"?
Er zal altijd wel iets tegenvallen, anders hebt ge een zorgeloos leven gekend ![]() Ik zie het al gebeuren dat gij in de gietende regen een lekke band moet vervangen, dat ze u een boete geven omdat ge uwe rode driehoek nie op voldoende afstand hebt geplaatst. Misschien was vroeger de politie "uw vriend en helper", nu zijn het staatsslaafjes die enkel moeten zorgen dat de staatskas gespijst wordt
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 4 november 2011 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 4 november 2011 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theoretisch gezien mag dat allemaal nie, en ja: 2 wielen op voetpad: €50, 4 wielen op voetpad: €100, tenzij het aangegeven staat dat ge zo moet parkeren
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 4 november 2011 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |