![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...jfswagen.dhtml
Citaat:
Dieje italiaanse homo wordt allesbehalve mijne premier!! ![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 15 november 2011 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Omdat hij de dienstwagen enorm wil gaan belasten... veronderstel ik dat die het meeste in Vlaanderen zullen te vinden zijn (zijn cliënteel zal waarschijnlijk geen dienstwagen hebben..
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel de bedrijfswagen (veelal ook de gezinswagen) van de gewone werknemer. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Er staat toch PRIVE wagen... Dus geen bedrijfswagen maar een wagen dat je thuis gebruikt..
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() porsche Cayenne als bedrijfswagen ... zwaaanst na ni ...
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enfin, mij zal je nooit met die merken zien rijden, ik zweer trouw aan de Aziaten als het op auto's aankomt. Enne, wat had je nu eigenlijk verwacht van een PS regering?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() De ambtenarij heeft voor zover ik weet geen bedrijfswagen. Doppers & leefloners ook niet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Geldt dat ook voor Volvos die op rijden op windkracht?
#11 |
Minister
|
![]() [quote=Amon_Re;5802966]Iedereen weet dat Audi/Mercedes/BMW chauffeurs asociale zakken zijn, dat zie je aan hun rijgedrag. Ze mogen dus bloeden!
QUOTE] Met zo'n opmerking zou ik denken dat je zelf een associale zak bent. |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Dacht dat het overduidelijk was dat dit sarcastisch was....
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 15 november 2011 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door schietboog : 15 november 2011 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Maar ge kunt wel niet ontkennen dat audi/mercedes/BMW chauffeurs nog nooit gehoord hebben van pinkers
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Dus de PS denkt dat bedrijfswagens extra belasten (en geen klein beetje) bovenop de steeds stijgende prijzen aan de pomp, het duurder worden van de CO2 bijdrage elk jaar en nu ook (vanaf jan 2011) het extra belasten van het voordeel in natura, dat dit goed is voor België en Europa?
Mensen zullen dus naar goedkopere auto's overschakelen en een Audi, Mercedes etc zullen naar de aziatische landen verhuizen om de kostprijs te drukken (deze merken zijn nu heel populair bij leasing maar na een dergelijke prijsstijging dus niet meer). Sluitingen in België zullen een logisch gevolg zijn. De industrie zal hier nog meer wegtrekken. En als de auto nog veel opslaagt en het openbaar vervoer zo inefficient en onbetrouwbaar blijft, dan hebben ze er met mij een dopper bij na deze maatregel. De PS is Belgie om zeep aan het helpen. De NVA heeft overschot van gelijk dat de verkeerde partij er in de zomer is uitgezet. En dat de VLD, SPA en CD&V dit niet snappen is ongelooflijk. De koning snapt blijkbaar niet dat de partij die hij met veel plezier een steuntje in de rug geeft, indirect zorgt dat zijn nageslacht geen titel meer zal dragen. Laatst gewijzigd door Athelas : 15 november 2011 om 12:37. |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en zich dan rustig huiswaarts zullen begeven..... |
|
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Als zelfstandige werd ik al gans mijn loopbaan gewoon belast op het volledige privé gebruik van mijn wagen. Ik heb me al altijd afgevraagd waarom een loontrekkende daarvan vrijgesteld was.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |