![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Kennen jullie persoonlijk werklozen? Ik probeer hun situatie wat beter te begrijpen omdat blijkbaar veel mensen vinden dat ik harteloos ben.
Ik ken persoonlijk 3 werklozen; één ervan is een dealer die gaat doppen. Een andere is iemand die niet meteen een job vind naar zijn zin en zijn handen niet wil vuil maken. Voor de laatste, een 50-plusser die haar werk is verloren heb ik wat meer begrip. Kennen jullie nog jonge mensen die geen werk kunnen vinden? Waar ligt het probleem?
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Doe eens de test....
Als u werk hebt, schrijf u dan eens in bij de VDAB als werkzoekende. Dit wil dus zeggen dat men dan geen uitkering aan u moet betalen. En dan eens kijken hoe snel uw VDAB ambtenaar voor u in de bres springt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp u niet, waarom zou mijn VDAB ambtenaar in de bres moeten springen als ik werk heb?
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 16 november 2011 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie wil werken zal werk vinden.
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zuiver genomen, wil dit zeggen dat de VDAB aan de werkzoekende, die reeds werk heeft, geen druk kan uitvoeren via de voorwaarden van de werklozen uitkering. Als u werk heeft, hebt u altijd het recht om ander werk te zoeken en de VDAB is als openbare instelling verplicht u hierbij te helpen. |
|
![]() |
![]() |