![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Exclusive: French, Germans explore idea of core euro zone | Reuters
Twijfel er maar niet meer aan: de bovenbouw is aan het instorten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zat Frankrijk ook niet in slechte papieren en dan gaan ze zo een initiatief op touw zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() De kogel is door de kerk: er komt een einde aan de Euro zoals wij het kennen
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb die euro niet nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge er teveel hebt, laat maar komen, mijn bankrekening staat nog niet op zijn maximum.
Moeten daarom niet speciaal alleen euro's zijn hoor. Andere munten zijn ook welkom. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 12 november 2011 om 01:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 12 november 2011 om 01:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat valt niet tegen te spreken. Nieuw is altijd beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Gisteren was het herdenkingsdag; ik ben kwart Engels. Mijn grootvader én mijn overgrootvader hebben voor de bevrijding van dit 'land' gevochten. Nu betalen de inwoners van Groot-Britannië mee voor het falen van de €uro, zowel via de ECB als via het IMF. Nochtans zitten zij niét in die euro. Als er één iemand moet zwijgen mijnen beste, bent u het. Lest we forget. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Lets not forget that the English were on the front in WWI for their own reasons and not specifically for the Belgians. Furthermore it were your own stupid generals at the time that sent your soldiers in to serve as canonmeat.
I think the English are great people but they have not reason to exagerate things. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Het is mede de afschuwelijke ontregeling van de City in Londen die mede de crisis faciliteerde en alle versterkingen van de €-zone tracht tegen te houden.
Het was Sarkozy die zei dat Cameron moest meewerken of zwijgen over de €. Hij heeft gelijk. Als de UK niet meewerkt, komt er een gereduceerde geconsolideerde €-zone. Dat zal nog wat schadelijker zijn voor de UK. Maar Merkel is daar tegen en die is bezig het armpje van Cameron daarmee om te wringen in ruil om de City wat beter te reguleren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Slimme, ge snapt het duidelijk niet. De keuze van het gebruik van geld moet vrij zijn. Laat mensen onderling zelf beslissen waar ze mee betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Begin niet over de Britten. Ik ben er zelf een en wonende op mijn boot in NL moet ik voor een nieuw paspoort 1000 km reizen.
GB heeft alles aan zichzelf te wijten. Met name de afschuwelijke vakbondspolitiek en in het zeer bijzonder de Labour-party. Volledig geinfiltreerd met en geradicaliseerd door Marxisten en Leninisten verloor het tussen 1918 en nu vrijwel alle industrie. Met sommige uitzonderingen is Engeland veranderd in een hopeloze en nagenoeg uitzichtloze natie, verdeeld door het oprukkende Islamisme en de werkschuwe bevolkingsgroepen uit de vroegere industriesteden. Camaron en Osborne gebruiken de huidige crisis als politiek argument om hun onbekwaamheid en de neergaande economie te verdedigen maar een feit is dat Engeland al veel langer voor de crisis in een dalende lijn zat. De toestanden binnen Defensie zijn die van totale chaos. Laat GB maar lekker doormodderen.