Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 16 november 2011, 06:59   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard Tweede aspect verklaard: taks bedrijfswagens treft vooral Vlamingen

Ge moet niet denken dat ik dit uit zit te vinden.
Niets zuig ik uit mijn duim:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=EG3IAK71


titel: Taks op bedrijfswagens treft vooral Vlamingen


Punt van discussie: de Vlamingen worden alweer gerold. De Vlamingen worden altijd gerold. De Vlamingen willen echt gerold worden.

beetje tekst
Citaat:
De hogere belasting op bedrijfswagens zal vooral Vlamingen raken. Vlaanderen telt bijna vier keer meer bedrijfswagens dan Wallonië.
Waarom wil iedereen

een bedrijfswagen?

Met een bedrijfswagen rijd je op kosten van de baas. Het alternatief is een stevige loonsverhoging, maar in een land als het onze, waar de personenbelasting extreem hoog is, vloeit meer dan de helft daarvan prompt naar de schatkist. Een bedrijfswagen is dus zonder meer interessant.

Hoeveel bedrijfswagens zijn er?

Volgens het Planbureau rijden er in België 5.328.212 wagens rond. Daarvan staan er 789.525 ingeschreven als bedrijfswagen. Dat is veel, omdat het Planbureau het heeft over alle wagens van 'rechtspersonen'. Dat zijn dus ook de wagens die staan ingeschreven in de bvba van een zelfstandige.

De cijfers van de beroepsvereniging Renta geven een beter beeld van het aantal bedrijfswagens in de klassieke zin van het woord: een wagen die een werknemer ter beschikking krijgt van zijn werkgever. Zo telt men er in België 308.1972.

Het valt op dat er veel meer bedrijfswagens rondrijden in Vlaanderen dan in Wallonië. Volgens het Planbureau zijn dat er respectievelijk 504.998 en 110.828. In Brussel, waar veel bedrijven zijn gevestigd, staan er 173.654 ingeschreven. De cijfers van Renta tonen eenzelfde trend. 53,8 procent van de bedrijfswagens is Vlaams, 14,8 procent Waals. De rest, 30 procent, gaat naar Brussel. De voorgestelde belasting op bedrijfswagens zal dus vooral Vlamingen treffen.

Hoe wordt een werknemer

er nu op belast?

Wie met een wagen van het bedrijf rijdt, wordt belast op het voordeel dat die wagen hem oplevert. De kilometers van en naar het werk zijn makkelijk te berekenen, tenzij je van thuis meestal rechtstreeks naar een klant of leverancier rijdt.

Daarnaast zijn er de privékilometers. Na de werkuren, tijdens het weekeinde, in vakanties. Zo'n bedrijfswagen is verdomd handig. Maar niet helemaal gratis. Je wordt belast op 5.000 kilometer als je niet verder dan 25 kilometer van je werk woont, anders wordt het 7.500 kilometer. In die forfaitaire kilometers zijn die van en naar het werk verwerkt.

Hoe hoog loopt

die belasting op?

Sinds vorig jaar hangt de belasting samen met de hoeveelheid CO2 die je wagen uitstoot. Voor een diesel, die ook nog fijn stof uitbraakt, is dat 0,23eurocent per gram CO2. Voor een motor op benzine of lpg betaal je 0,21cent per gram en voor een elektrische motor slechts 0,1 cent per gram.

Formateur Elio Di Rupo wil de chauffeurs nu graag aanpakken door behalve de CO2-uitstoot ook de prijs van de wagen in rekening te brengen. Omdat de uitstoot van de meeste wagens de jongste jaren fors is teruggelopen en omdat de lat blijkbaar laag wordt gelegd, zouden de maandelijkse kosten voor een modale bedrijfswagen al gauw zo'n 100 euro verhogen.

Is een firmawagen ook voor

het bedrijf interessant?

Een bedrijf betaalt om te beginnen geen sociale bijdragen op een bedrijfswagen. Dat is dus al meteen 32 procent gespaard op het leasebedrag. Als een bedrijf de keuze moet maken tussen een loonsverhoging van 500 euro of een bedrijfswagen aanbieden die voor 500 euro per maand kan worden geleased, dan bespaart het in het tweede geval prompt 160 euro per maand. Los van de het feit dat de werknemer van die loonsverhoging van 500 euro gemiddeld slechts 200 euro overhoudt.

Bovendien kan een bedrijf de leasing- of aankoopkosten van een wagen aftrekken in functie van de CO2-uitstoot. Hoe lager de uitstoot, hoe hoger het percentage dat eigenlijk door de fiscus wordt betaald. Daarnaast kunnen bedrijven sinds 2006 de helft aftrekken van de btw die ze op die wagen betalen. Enkele weken geleden waren er plannen om die btw-aftrek strikt te beperken tot het beroepsgebruik van de wagen. Maar die werden snel opgeborgen omdat bedrijven argumenteren dat het onbegonnen zaak is om daarvan een individuele boekhouding per bedrijfswagen bij te houden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 16 november 2011, 08:28   #2
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge moet niet denken dat ik dit uit zit te vinden.
Niets zuig ik uit mijn duim:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=EG3IAK71


titel: Taks op bedrijfswagens treft vooral Vlamingen


Punt van discussie: de Vlamingen worden alweer gerold. De Vlamingen worden altijd gerold. De Vlamingen willen echt gerold worden.

beetje tekst
Ook het editoriaal van Guy Tegenbos van vandaag spreekt boekdelen. Maar waarschijnlijk waren velen hier niet langer op de hoogte van het feit dat heel die wildgroei met bedrijfswagens, maaltijdcheques, dienstencheques, en noem maar op, er precies is gekomen op initiatief van een overheid die zelf eerst heeft gezorgd voor een onhoudbare fiscale druk. En eens het systeem goed is ingeburgerd, noemt men zijn eigen systeem een "misbruik". Pervers!
den ambetantsten is offline  
Oud 16 november 2011, 09:35   #3
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 33.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten Bekijk bericht
Ook het editoriaal van Guy Tegenbos van vandaag spreekt boekdelen. Maar waarschijnlijk waren velen hier niet langer op de hoogte van het feit dat heel die wildgroei met bedrijfswagens, maaltijdcheques, dienstencheques, en noem maar op, er precies is gekomen op initiatief van een overheid die zelf eerst heeft gezorgd voor een onhoudbare fiscale druk. En eens het systeem goed is ingeburgerd, noemt men zijn eigen systeem een "misbruik". Pervers!
Zo gaat het al decennia in Belgie. De belastingsdruk is toren maar dan ook torenhoog. In tijden van economisch hoogtij, vinden onze bewindsvoerders het niet noodzakelijk om efficient te werken, maar om de mensen tegemoet te komen gaan ze een aantal maatregeltjes uitwerken om in de praktijk de belastingsvoet te doen dalen. Eens er een recessie uitbreekt en ze iedereen hebben kunnen overtuigen om ervan gebruik te maken, dan gaan ze daar het geld dubbel en dik gaan ophalen, waardoor de belastingsvoet hoger wordt dan ooit te voren. Ondertussen wordt ons overheidsapparaat telkens obeser en innefficienter.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 16 november 2011, 09:50   #4
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

mja, elke besparing gaat sowieso de rijkere middenklasse harder treffen en die zit nu eenmaal in Vlaanderen.

het feit blijft dat niemand, en dus ook de PS niet, de echte rijken durft aanpakken. Dat ze aan rechtse kant niet willen doen, ok, maar ook de PS en SPa zijn gewoon lakeien van de rijken geworden. maw, er komt niemand meer op voor de kleine man, triest.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 16 november 2011, 09:59   #5
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
mja, elke besparing gaat sowieso de rijkere middenklasse harder treffen en die zit nu eenmaal in Vlaanderen.

het feit blijft dat niemand, en dus ook de PS niet, de echte rijken durft aanpakken. Dat ze aan rechtse kant niet willen doen, ok, maar ook de PS en SPa zijn gewoon lakeien van de rijken geworden. maw, er komt niemand meer op voor de kleine man, triest.
Inderdaad, grappig dat het in door de PS jaren gedomineerde Wallonië en Brussel quasi geen middenklasse meer bestaat (of toch in verhouding met de buurlanden).
__________________
https://stratlingo.com

Laatst gewijzigd door Snerror : 16 november 2011 om 09:59.
Snerror is offline  
Oud 16 november 2011, 10:03   #6
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 33.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
mja, elke besparing gaat sowieso de rijkere middenklasse harder treffen en die zit nu eenmaal in Vlaanderen.

het feit blijft dat niemand, en dus ook de PS niet, de echte rijken durft aanpakken. Dat ze aan rechtse kant niet willen doen, ok, maar ook de PS en SPa zijn gewoon lakeien van de rijken geworden. maw, er komt niemand meer op voor de kleine man, triest.
U vergist zich. Ook de onderkant van de middenklasse wordt aangepakt, waardoor die niet meer tot de middenklasse gaan behoren. Dit zal zo verder gaan tot ook de middenklasse in Vlaanderen volledig is verdwenen. Daar is de PS al in geslaagd in Wallonie en dat willen ze nu ook bewerkstelligen in Vlaanderen. De mondige en ambetante Vlaamse middenklassers moeten hun plaats leren kennen en dat is aan de tiet van het socialisme.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 16 november 2011, 10:20   #7
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
mja, elke besparing gaat sowieso de rijkere middenklasse harder treffen en die zit nu eenmaal in Vlaanderen.

het feit blijft dat niemand, en dus ook de PS niet, de echte rijken durft aanpakken. Dat ze aan rechtse kant niet willen doen, ok, maar ook de PS en SPa zijn gewoon lakeien van de rijken geworden. maw, er komt niemand meer op voor de kleine man, triest.

Redeneer gewoon vanuit pareto:
80% wordt gemaakt door 20%
Dus 700.000 bedrijfswagens op 6miljoen wagens, is dus die 20%
Die 20% zijn inderdaad de mensen die en meer verdienen en meer werken en hun bonus krijgen via een bedrijfswagen.

We gaan wel de statistieken nu eens scherpstellen
Werklozen 1Miljoen - ambtenaren 2Miljoen krijgen geen bedrijfswagen
Dus op 6Miljoen gezinnen zijn er 3miljoen zonder bedrijfwagen
DIe 3Miljoen heeft 700.000 een bedrijfswagen. Trek daar de arbeiders vanaf, dan kun je stellen dat 50% van de bedienden in de privé sector een bedrijfswagen krijgt als vorm van defiscalisatie.

Dat is dus de werkende klasse. Nu als het als voorbeeld telt om de pensioenen van de ambtenaren en de lonen van de ambtenaren naar beneden te halen, dan mag het van mij, maar IEDEREEN MOET EVENVEEL INLEVEREN

Laatst gewijzigd door brother paul : 16 november 2011 om 10:21.
brother paul is offline  
Oud 16 november 2011, 10:22   #8
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Redeneer gewoon vanuit pareto:
80% wordt gemaakt door 20%
Dus 700.000 bedrijfswagens op 6miljoen wagens, is dus die 20%
Die 20% zijn inderdaad de mensen die en meer verdienen en meer werken en hun bonus krijgen via een bedrijfswagen.

We gaan wel de statistieken nu eens scherpstellen
Werklozen 1Miljoen - ambtenaren 2Miljoen krijgen geen bedrijfswagen
Dus op 6Miljoen gezinnen zijn er 3miljoen zonder bedrijfwagen
DIe 3Miljoen heeft 700.000 een bedrijfswagen. Trek daar de arbeiders vanaf, dan kun je stellen dat 50% van de bedienden in de privé sector een bedrijfswagen krijgt als vorm van defiscalisatie.

Dat is dus de werkende klasse. Nu als het als voorbeeld telt om de pensioenen van de ambtenaren en de lonen van de ambtenaren naar beneden te halen, dan mag het van mij, maar IEDEREEN MOET EVENVEEL INLEVEREN
50% van de bedienden zou een bedrijfswagen hebben???? dat meen je toch niet??
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 16 november 2011, 10:46   #9
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
titel: Taks op bedrijfswagens treft vooral Vlamingen
Dat betekent dus dat in het verleden vooral Vlamingen creatief geweest zijn met belastingontwijking door het uitbetalen van loon via voordelen in natura.
pajoske is offline  
Oud 16 november 2011, 10:53   #10
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Dat betekent dus dat in het verleden vooral Vlamingen creatief geweest zijn met belastingontwijking door het uitbetalen van loon via voordelen in natura.
Of het betekent natuurlijk gewoon dat er meer Vlamingen werken.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline  
Oud 16 november 2011, 10:54   #11
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Dat betekent dus dat in het verleden vooral Vlamingen creatief geweest zijn met belastingontwijking door het uitbetalen van loon via voordelen in natura.
Of dat vooral in Vlaanderen mensen hard genoeg werken om een bedrijfswagen te verdienen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 16 november 2011, 10:59   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Dat betekent dus dat in het verleden vooral Vlamingen creatief geweest zijn met belastingontwijking door het uitbetalen van loon via voordelen in natura.
Inderdaad.
En zelfs dan nog zijn wij en wij alleen het gewest dat 75 procent (of daaromtrent) aan belastingen binnenbrengt in het tweeland.

Straf hé !!
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 16 november 2011, 11:00   #13
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Inderdaad.
En zelfs dan nog zijn wij en wij alleen het gewest dat 75 procent (of daaromtrent) aan belastingen binnenbrengt in het tweeland.

Straf hé !!
hahahaha
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline  
Oud 16 november 2011, 11:01   #14
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Inderdaad.
En zelfs dan nog zijn wij en wij alleen het gewest dat 75 procent (of daaromtrent) aan belastingen binnenbrengt in het tweeland.

Straf hé !!
Personenbelasting?
Heb je daar een bron van?
pajoske is offline  
Oud 16 november 2011, 11:02   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Misschien zijn er relatief (kuch kuch, understatement) meer ambtenaren in Walenland ?
Ambtenaren hebben geen bedrijfswagens.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 16 november 2011, 11:04   #16
matthias999
Minister
 
matthias999's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2011
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 3.102
Standaard

Wie er nu nog niet door heeft dat dat strikske enkel maar op uit is om de vlaming de strikken is voor mij stekeblind. Zijn rode strikske wordt dan ook gebruikt als symbool van "de vlamingen die gestrikt geraken".



Ps: Wat een voorruitgang dat de standaard en hln dit nieuws durven te posten...

Laatst gewijzigd door matthias999 : 16 november 2011 om 11:28.
matthias999 is offline  
Oud 16 november 2011, 11:29   #17
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Dat Di Rupo tot nog toe zijn eigen kiesvee niet raakt, met geen enkel deelakkoord maar de Vlamingen des te meer, is ondertussen meer dan duidelijk. Verscheidene partijen hebben al moeten zaken opofferen die in strijd zijn met hun programma, behalve de PS die lekker halsstarrig blijven weigeren, ter plaatse blijven trappelen en iedereen wat staan uitmaken om hen onder druk te zetten. PS is de oorzaak van de 500 dagen getreuzel, standstil etc. De PS is de schuldige dat we een schuld hebben van ondertussen 14 miljard of meer. De NVA wou en wilt de europese sixpack wel uitvoeren, wilt wel de broodnodige besparingen (ja, besparingen, geen extra belastingen zoals deze - hoe mensen deze extra taks een besparing noemen, idk) wel doorvoeren en levenslange werklozen afstraffen, werken aantrekkelijker maken en doppen minder.

De vraag is wanneer de Vlaming, en eigenlijk ook de Walen, is op straat gaan komen om de massale verarming dankzij de PS religie, af te straffen. Binnen twee jaar bestaat Belgie niet meer. We kunnen best tenminste zorgen dat zowel Wallonie en Vlaanderen niet compleet falliet zijn tegen dan.
Athelas is offline  
Oud 16 november 2011, 12:24   #18
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.456
Standaard

Kijk

de groene fiskaliteit zorgt voor MINDERINKOMSTEN voor de overheid, want een auto die 4 liter versus 5 liter verbruikt levert dus 1500euro minder inkomsten op

de belasting die EDR hier bedenkt, gezien ze 90% van de auto's betreft, heeft nog min nog meer als bedoeling om staalhard mensen te belasten. Maar dan eenzijdig een groep die toevallig met een leaswagen rijdt.
brother paul is offline  
Oud 16 november 2011, 12:38   #19
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.456
Standaard

Derde aspect komt eraan dienstencheques

let eens op mijn woorden ,hier gaan ze niet bezuinigen hoor, er zijn geen ambtenaren in betrokken

http://www.demorgen.be/dm/nl/997/Con...j-9-euro.dhtml

Volgens de evaluatie is het mogelijk een algemeen profiel van de gemiddelde gebruiker van de cheques te schetsen.
Hij is tussen de 35 en 44 jaar oud,
heeft een vriendin of is getrouwd en heeft 2,2 kinderen.
Hij is een ambtenaar of werknemer
en verdient tussen 2.000 en 4.000 euro netto per maand.
brother paul is offline  
Oud 16 november 2011, 14:53   #20
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Ik hoorde zonet dat buitenlandse firma's verontrust zijn over de toestand en de huidige evolutie in België.

Iemand die tot het directiekader van een grote firma behoort, belde mij om te zeggen dat de buitenlandse directie overweegt om, indien de geruchten waarheid worden, de firma uit België te halen en te concentreren in de Europese hoofdzetel;

Zal wel niet de enige zijn. Als DI Rupo zijn PS-strekking niet kan overstijgen, gaat heel België , Vlaanderen inclusief de dieperik in!!!

Hoog tijd om uit de luie zetel te komen !
omaplop is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be