![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G2J3IIKFI
Of...hoe met de hulp van advokaten alle moraliteit overboord gezet wordt... de truc......negeer uitwijzingsbevelen,importeer uw kinderen,en speel dan die kinderen uit..... en nee,het gaat deze keer niet om mensen van een zekere "meer zuidelijke" herkomst...... Een model-deportatie,met alle toeters en bellen erbij, is hier aan de orde!Indien dit niet lukt is een "uitwijzingsbevel" gewoon een vodje papier... En ook de publikatie met de namen van de advokaten die dit mede mogelijk gemaakt hebben! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 20 november 2011 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of mag belgische baby al aan gezinsVereniging beginnen doen voordat het zelf meerderjarig is? In dat geval zou ik aan vrouwelijke asielige zoekers vooral aanraden om op Belgische grond te komen werpen: succes gegarandeerd! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 november 2011 om 11:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs indien welwillende mensen tijdens de zomermaanden een tweewekelijks verlof voor de kinderen hadden betaald en hen speciaal hadden ingeschreven, werd de moeite niet gedaan om de kinderen op tijd bij de bushalte af te zetten. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 november 2011 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer een van de ouders Belg is kan het wel en kan de andere ouder op basis vaarvan Belg worden; Maar in dit geval... In Spanje is dit wel zo, ookal stap je net van de boot, indien je op Spaanse grond bevalt krijgt je automatisch de nationaliteit, moeder en kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar blijkbaar moeten de ouders hier toch al een tijdje legaal verblijven.... Maar net zoals de aanpassing dat neven en nichten wèl mogen huwen zonder koninklijke dispensatie, is ook die regelgeving zonder al teveel promotie doorgevoerd. Je moet zelfs niet in Belgique geboren zijn: zelfs de kinderkes van de drie andere vrouwen van genaturaliseerde Ali uit Mali, die nog nooit een voet in hun "vaderland" hebben gezet, zijn ondertussen belgskes. edit: ze moeten wel langer op belgische grondgebied verblijven zie ik net. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 november 2011 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten kan dat kind enkel Belg zijn als het door zijn geboorte op Belgisch grondgebied geen andere nationaliteit heeft. In dit geval, als de Russische wet de baby niet de Russische nationaliteit geeft omdat het niet in Rusland geboren werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik vind het eigenaardig dat de man in kwestie niet en de broer wel erkend werd als asielzoeker.
Misschien wordt in dit geval, die man onterecht uitgewezen. Laatst gewijzigd door artisjok : 20 november 2011 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen, dit schept een ongelijkheid tussen de kinderkes, want enkel kinderkes van mama 1 zijn dan belgskes en die van mama's 2, 3 en 4 niet. Was ook wel op te lossen door nationaliteit aan die van mama te verbinden, maar dat was te moeilijk zeker voor de rechter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je de Belgische nationaliteit geeft aan kinderen die hier niet geboren zijn en nog nooit geweest, enkel omdat pa geneuteraliseerd is, kan totaal niet, afschaffen die wet! Want gaan we Sinterklaas spelen terwijl van wie hier woont verwacht wordt de broeksriem aan te halen? Ik vind dat enkel erkende kinderen verblijfend in Belgie, recht hebben op kinderbijslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Belgische nationaliteit verwerven geeft je geen rechten op sociale zekerheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderbijslag voor een koter in zwart afrika? Moeten we dat bedrag mee verbinden aan de levensduurte daar. Met andere woorden , Als de kinderbijslag hier goed is voor 8% van de effectieve kost van een jong kind. Dan sturen we een equivalent naar ginders. Die paar eurocent kunnen er nog wel af.
oftewel, een soort van indexatie , maar dan andersom. Ik zou nog groffer durven beweren, kinderbijslag hier gewoon afschaffen. Kinderen zijn een eigen beslissing nietwaar.
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....30#post5811030Je vertelt halve waarheden.en zie (van de site van het RKW) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ECHTER: dit is een gedachtengang van iemand die door een feministische moeder werd opgevoed tijdens de zestiger jaren. Mijn dochters op hun beurt kwamen me tijdens hun puberteit vertellen dat zij zowat de ENIGEN waren in hun klas (humaniora!!!! geen een of andere beroepsrichting) die van thuis uit de nodige voorlichting (pil, condoom) hadden gekregen. Ik viel van mijn stoel! Natuurlijk als men het met de "blabla boemboem " actie van Mie Vogelaar moest doen... dan verschiet je daar niet van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() hangt ervan af wat "onterecht" is:
tijdens de eerste regularizatie werd zijn broer geregularizeerd. Oude moeder werd gezinsverenigd via geregularizeerde broer. "mijn" asielzoekersgezin was er ook al voor de regularizatie, maar "advokaat had de papieren niet opgestuurd", wat acht jaar later dus wel gebeurde - of zoiets. Ter verduidelijking: deze kosovaren waren géén moslims noch "etnische albanezen", maar (christelijke)Serviers die effektief vervolgd/verjaagd werden/worden in Kosovo. Ouders konden na die acht jaar nog steeds maar amper Nederlands brabbelen, klonk duits maar dat was het niet. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 november 2011 om 17:59. |
![]() |
![]() |