![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() indien de koning het ontslag van Di Rupo niet aanvaardt, en hem gewoon vraagt om verder te doen (of beter: gewoon niet voort te doen, zoals hij de hele tijd al bezig was...), hoe "neutraal" is hij dan nog?
(zeker ook vergeleken met de strak omlijnde en wel zeer kortstondige "opdracht" die BDW had gekregen) Hij kan toch echt niet meer wegsteken "welk soort" regering en met wie hijzelf het liefst zou willen tot stand zien komen? Schaamteloos! In de Arabische landen zetten ze de één na de andere af, maar in "light-versie" hebben wij er nog ene... Hoe lang moeten we dit nog pikken? |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Albert zal gezegd hebben "kunnen we niet gewoon Van Besien terughalen, en OVLD in het cordon steken?"
#3 |
Burgemeester
|
![]() is....??????????????
de koning is NOOIT neutraal geweest !!!!!!!!!!!!! vergeet niet dat je hier in een particratisch-dictatoriale monarchie leeft hé jongens (met koloniale trekjes voor de vlaamstalige boerkes) ![]()
#4 |
Schepen
|
![]() wie is BDW?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik denk dat de koning zijn ontslag zal weigeren en hem eist om verder te doen. Of anders laat hij Letermke de begroting doen.
Ps: die monsterboete van Europa is nu wel onvermijdelijk geworden.. Laatst gewijzigd door matthias999 : 21 november 2011 om 21:24. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Het zou allemaal best wel grappig zijn moest het niet zo verdomd ernstig zijn. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koning biedt zijn ontslag aan bij Di Rupo
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Morgen mogen alle voorzitters op zijn schoot gaan zitten
![]() ![]()
#12 |
Minister-President
|
![]() Daar zitten we nu op te wachten..
![]()
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA Liesbeth Homans Zevende dag voorstander van monarchie. Op 8 mei 2011 is hierover een uitgebreid debat geweest in de Zevende Dag. Het zou handig zijn dat je dit eens bekeek om hierover een deftige discussie te kunnen voeren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Ben ik dan niet in staat om een "deftige discussie" te voeren over de rol van de koning zonder dat ik dat debat in de 7de dag gezien heb?
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat de koning zal doen: een beetje tijd winnen met gesprekjes en dan terug Di Rupo het veld insturen...
vervolgens zal Sander de Stekkerman wel buigen... 't zal weer een anti-climax worden (( |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan al eens beginnen met de samenvatting te lezen van de 7de dag die ik daar gepost heb.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |