![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Das begot lang geleden dat em nog op den televies is geweest.
Waar zou hem zoal mee bezig zijn? |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geleden van deze middag op de zevende dag.
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Euhmmm, ik kan begrijpen dat u heel erg graag een topic start, maar BDW was vandaag nog op tv... Allez, op die van mij toch...
#6 |
Banneling
|
![]() Ik kijk geen tv. Maar ik vroeg me af waar hem mee bezig is nu dat hem er af gereden is.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() De mensen vertellen dat ze gerold zijn?
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sindsdien kan meneer De Wever zichzelf wel voor de kop te slaan. In de stijl die meneer De Wever en andere Calimerianen eigen is komt dit erop neer om wild om zich heen te slaan en anderen met het vingertje te wijzen. Zo zou de roerende voorheffing op de staatslening 21% bedragen, volgens meneer De Wever. Niet dus. Net zoals met elke andere loser die tot zelfinzicht komt, gaat het niet goed met meneer De Wever.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 november 2011 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle Belgen zijn immers gelijk voor de wet.. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stront in uw ogen misschien ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ach laat de belgicysten zich maar even wentelen in de glorie van hun veronderstelde begroting.
Wanneer morgen de beurzen opengaan na de downgrade van S&P zal belgie verder kopje onder gaan. De federale staat zal snel genoeg merken dat ze geen geld meer hebben en het zal een genoegen zijn om het orkestje van die vlaminghatende onderhandelaars te zien spelen als belgie zinkt. |
![]() |