Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2011, 12:14   #1
Egmond Codfried
Banneling

Standaard Censuur: Men heeft mij voor deze draad uitgesloten!

http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28

1
Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten.

2
Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten.

Jazaker stond al vroeg op mijn Negeerlijst en ik heb altijd het idee gehad dat de mensen die hier op dit forum zo onbehoorlijk tegen mij tekeer gaan wel bijzonder gekwelde persoonlijkheden moeten zijn die van de omgeving het groene licht kregen dat tekeergaan tegen de NEEGER sociaal acceptabel is. Een zekere Double adviseerde mij suïcide omdat men mijn blauw bloed is zwart bloed theorie afwees. Dit advies zegt veel meer over Double, dan over mij of mijn onderzoeken naar de etniciteit van de Europese adel.
Vanuit deze, voor mij, geblokkeerde draad krijg ik wat biografische info van Jazeker en zie werkelijk dat hij het heel moeilijk gehad moet hebben.
Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 12:17.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 12:24   #2
eno2
Banneling

Standaard

eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 13:27   #3
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Al 44 keer aangeklikt, maar slechts één reactie. Wonderlijk.
Ik heb geen overtreding begaan, ik ben niet gebannen, maar ik heb geen toegang tot een normaal discussie draad, waarbij men zonder waarschuwing mijn post heeft verwijderd.
Oud 28 november 2011, 13:36   #4
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

1
Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten.2
Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten.

...
fijn initiatief van de moderatie, bravo!

als t goed is, mag het ook eens gezegd worden.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 13:49   #5
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
fijn initiatief van de moderatie, bravo!

Zie je kans je commentaar te onderbouwen?
Oud 28 november 2011, 13:51   #6
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie je kans je commentaar te onderbouwen?
elke polemiek in die draad is compleet misplaatst.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 13:52   #7
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

1
Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten.

2

Jazaker stond al vroeg op mijn Negeerlijst en ik heb altijd het idee gehad dat de mensen die hier op dit forum zo onbehoorlijk tegen mij tekeer gaan wel bijzonder gekwelde persoonlijkheden moeten zijn die van de omgeving het groene licht kregen dat tekeergaan tegen de NEEGER sociaal acceptabel is. Een zekere Double adviseerde mij suïcide omdat men mijn blauw bloed is zwart bloed theorie afwees. Dit advies zegt veel meer over Double, dan over mij of mijn onderzoeken naar de etniciteit van de Europese adel.
Vanuit deze, voor mij, geblokkeerde draad krijg ik wat biografische info van Jazeker en zie werkelijk dat hij het heel moeilijk gehad moet hebben.
Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren?
Omdat dit een herdenkingsdraadje is dat is opgedragen aan een overleden forummer en het niet de juiste plaats was om te beginnen bekvechten met andere forummers of om oude vetes op te rakelen.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 14:02   #8
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Er was polemiek over Raf, of die wel of niet mocht begraven.
En waarom zit je met je blote tieten in een herdenkingsdraad? Is dat de nieuwe rouwkleding?

Ik ben tenminste gekleed in mijn witte cirkeljurk, met kashmier stola en muts. Ondergoed tot op de knie, dikke wollen kousen, een linnen hemd, en mijn zwarte tieten in een soort gordeltje, zodat ik ze goed kon laten uitpuilen, hoewel ik van nature al goed voorzien ben.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 14:18.
Oud 28 november 2011, 14:06   #9
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Omdat dit een herdenkingsdraadje is dat is opgedragen aan een overleden forummer en het niet de juiste plaats was om te beginnen bekvechten met andere forummers of om oude vetes op te rakelen.
Waar staat er dat er een forum is voor Herdenkingsdraden waar sommige bezoekers willekeurig uit geweerd mogen worden? Dit is een discussieforum. Ik denk niet dat Jazeker zijn dood verder onderwerp van discussie hoeft te zijn want hij is blijkbaar gewoon morsdood.
Maar dat uitweiden over zijn verdiensten, maar ook de oorzaak van zijn dood die ik verbind met zijn gedrag op dit forum, lijken mij toch wel voer voor discussie. Ik begrijp dat Hitler een zuster had die hem door dik en dun bleef steunen, maar ook zij zal wel begrepen hebben dat niet iedereen met Hitler wegliep.
Oud 28 november 2011, 14:07   #10
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf zal tzt begraven mogen worden, maar de beste man is nog springlevend, laat hem dus nog maar wat rondlopen hier voordat je hem wil mogen begraven.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 14:09   #11
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet helemaal juist, Jazeker werd die dag niet begraven, het was een herdenking om respect te betuigen aan het graf van een overleden vriend door de vrienden van Jazeker.

Raf was daar niet welkom.

Dat was alles.
Oud 28 november 2011, 14:10   #12
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Raf zal tzt begraven mogen worden, maar de beste man is nog springlevend, laat hem dus nog maar wat rondlopen hier voordat je hem wil mogen begraven.
Raf liep gevaar een gevaarlijke longontsteking op te lopen door hier in zijn blote reet rond te huppelen. Zelf in de winter. Nu draagt hij gewaden en loopt met juist deze twee oude lullen te tongzoenen. Niet zo fris, als je mij vraagt.
Oud 28 november 2011, 14:15   #13
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is niet helemaal juist, Jazeker werd die dag niet begraven, het was een herdenking om respect te betuigen aan het graf van een overleden vriend door de vrienden van Jazeker.

Raf was daar niet welkom.

Dat was alles.
Lieverd, ik ben niet overtuigd. Of dat Raf wel een beetje maar niet genoeg nazi gehalte heeft om voor 'vriend' door te kunnen gaan, of dat Jazeker ook van de mannen was en de omgeving dat niet wil weten, of dat hij en Raf iets met elkaar hadden.
Oud 28 november 2011, 14:15   #14
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf liep gevaar een gevaarlijke longontsteking op te lopen door hier in zijn blote reet rond te huppelen. Zelf in de winter. Nu draagt hij gewaden en loopt met juist deze twee oude lullen te tongzoenen. Niet zo fris, als je mij vraagt.
Neeneenee, hij is grootmoefti geworden en staat de paus af te lebberen...of is't andersom?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2011, 14:21   #15
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Neeneenee, hij is grootmoefti geworden en staat de paus af te lebberen...of is't andersom?

De paus leest dagelijks de bijbel, waarin porrrrrno staat, dus is hij constant hitsig. Vandaar die gewaden, want daar valt de erectie niet op, toen ik laatst in Marokko was, je weet wel, ze dragen ook gewaden, werd ik....oeps, laat maar.
Oud 28 november 2011, 14:22   #16
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Waar staat er dat er een forum is voor Herdenkingsdraden waar sommige bezoekers willekeurig uit geweerd mogen worden? Dit is een discussieforum. Ik denk niet dat Jazeker zijn dood verder onderwerp van discussie hoeft te zijn want hij is blijkbaar gewoon morsdood.
Maar dat uitweiden over zijn verdiensten, maar ook de oorzaak van zijn dood die ik verbind met zijn gedrag op dit forum, lijken mij toch wel voer voor discussie. Ik begrijp dat Hitler een zuster had die hem door dik en dun bleef steunen, maar ook zij zal wel begrepen hebben dat niet iedereen met Hitler wegliep.
Wat heb jij gesnoven, zeg?
Oud 28 november 2011, 14:24   #17
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
fijn

Oud 28 november 2011, 14:25   #18
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
eufemisme
Oud 28 november 2011, 14:26   #19
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IeTee Bekijk bericht
Waarom mag deze "fruitcake" niet in die draad posten?
Geen idee, Cdude.
Oud 28 november 2011, 14:31   #20
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Als die andere grote vijand van Jazeker (geheel eenzijdig van zijn kant) ga ik hem niet de minstens 2000 zagen die hij mij opgestuurd heeft naar zijn graf terug dragen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 28 november 2011 om 14:53.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be