![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://ns29032.ovh.net/showthread.php?t=158299&page=28
1 Vreemd genoeg kan ik via google wel in deze draad komen, maar ik kan er niet in posten. 2 Verder heeft men mijn enige post in dit draad kennelijk verwijderd. Ik kan hem namelijk niet terugvinden, en hij staat ook niet in mijn lijst van geplaatste berichten. Jazaker stond al vroeg op mijn Negeerlijst en ik heb altijd het idee gehad dat de mensen die hier op dit forum zo onbehoorlijk tegen mij tekeer gaan wel bijzonder gekwelde persoonlijkheden moeten zijn die van de omgeving het groene licht kregen dat tekeergaan tegen de NEEGER sociaal acceptabel is. Een zekere Double adviseerde mij suïcide omdat men mijn blauw bloed is zwart bloed theorie afwees. Dit advies zegt veel meer over Double, dan over mij of mijn onderzoeken naar de etniciteit van de Europese adel. Vanuit deze, voor mij, geblokkeerde draad krijg ik wat biografische info van Jazeker en zie werkelijk dat hij het heel moeilijk gehad moet hebben. Ik vroeg mij af waarom Raf, de ambassadeur van het Homosexuele Vlaamse Smaldeel niet welkom zou zijn op de begrafenis? Vanuit jullie ideologie, blijkbaar ook gedragen door St. Jazeker, zijn het toch de moslim allochtonen die geen homo's tolereren? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Al 44 keer aangeklikt, maar slechts één reactie. Wonderlijk.
Ik heb geen overtreding begaan, ik ben niet gebannen, maar ik heb geen toegang tot een normaal discussie draad, waarbij men zonder waarschuwing mijn post heeft verwijderd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als t goed is, mag het ook eens gezegd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Er was polemiek over Raf, of die wel of niet mocht begraven.
En waarom zit je met je blote tieten in een herdenkingsdraad? Is dat de nieuwe rouwkleding? Ik ben tenminste gekleed in mijn witte cirkeljurk, met kashmier stola en muts. Ondergoed tot op de knie, dikke wollen kousen, een linnen hemd, en mijn zwarte tieten in een soort gordeltje, zodat ik ze goed kon laten uitpuilen, hoewel ik van nature al goed voorzien ben. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 28 november 2011 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat uitweiden over zijn verdiensten, maar ook de oorzaak van zijn dood die ik verbind met zijn gedrag op dit forum, lijken mij toch wel voer voor discussie. Ik begrijp dat Hitler een zuster had die hem door dik en dun bleef steunen, maar ook zij zal wel begrepen hebben dat niet iedereen met Hitler wegliep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf zal tzt begraven mogen worden, maar de beste man is nog springlevend, laat hem dus nog maar wat rondlopen hier voordat je hem wil mogen begraven.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf was daar niet welkom. Dat was alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Raf liep gevaar een gevaarlijke longontsteking op te lopen door hier in zijn blote reet rond te huppelen. Zelf in de winter. Nu draagt hij gewaden en loopt met juist deze twee oude lullen te tongzoenen. Niet zo fris, als je mij vraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Lieverd, ik ben niet overtuigd. Of dat Raf wel een beetje maar niet genoeg nazi gehalte heeft om voor 'vriend' door te kunnen gaan, of dat Jazeker ook van de mannen was en de omgeving dat niet wil weten, of dat hij en Raf iets met elkaar hadden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neeneenee, hij is grootmoefti geworden en staat de paus af te lebberen...of is't andersom?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De paus leest dagelijks de bijbel, waarin porrrrrno staat, dus is hij constant hitsig. Vandaar die gewaden, want daar valt de erectie niet op, toen ik laatst in Marokko was, je weet wel, ze dragen ook gewaden, werd ik....oeps, laat maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Als die andere grote vijand van Jazeker (geheel eenzijdig van zijn kant) ga ik hem niet de minstens 2000 zagen die hij mij opgestuurd heeft naar zijn graf terug dragen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 november 2011 om 14:53. |
![]() |
![]() |