![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Het heeft even mogen duren, maar we hebben dan toch eindelijk een federale regering. Mooi zo. Anyway..volgens mij heeft de N-VA zich terug getrokken toen koning Albert het nog een keer over zijn opvolging had. Een opvolging in een nabije toekomst! Zeg nu zelf, Vlaams-Nationalisten houden het al 180 jaar vol...een jaartje erbij om de kers op de taart te zien, m.a.w. Flipper baas van het Belgisch circus, dat moet toch kunnen of niet? Maar wanneer wordt het baasje nu écht baas, want in lang wachten heb ik ook geen zin.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet, ik denk dat het koningshuis en hun lakeien nog eerder de Special Effects mensen van Weta Works, Industrial Light and Magic en Disney inhuren om van Koning Albert II een goeie animatronics pop te maken, dan Philip den Taaie de plak te laten zwaaien.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Hopelijk nooit ende nimmer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Who cares.Royalty is precies poppenkast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe sneller hoe beter. Hoe meer ogen dan open gaan, hoe beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet wat iedereen zo tegen Filip heeft. Hij is de eerste van de Koninklijke familie die een universitair diploma haalt, tegen de wil van zijn ouders en diens begeleiders. (Heel wat anders dan dat verhaaltje van "Filip kan niet zonder begeleiding functioneren" dat roddeljournalisten construeren)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij parkeerde menig Fouga Magister in het korenveld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Stel je gewoon even voor dat ze hem vlak voor de volgende federale verkiezingen op de troon zetten......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Phillipe den Taaie
Is nog niet zo'n kwaaie. Zijn grote droom is de Belgische troon.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 31 december 2011 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb een tijdje gedacht dat Albert zou aftreden of dit zou aankondigen van zodra er een federale regering zou zijn. Maar nu denk ik dat Albert aanblijft tot hij sterft, wetende dat Filip dan wel moet overnemen maar dan moet hij het tenminste niet meer meemaken als Filip samen met Belgie den dieperik ingaat. Dus maw, Albert for life. En ja, voor ik het vergeet, namens de koninklijke familie hartelijk dank aan alle belastingbetalers op dit forum om de komende jaren verder mee te betalen aan de dotaties die ze zo hard van doen hebben. En aan de ratten van de pers zou ik willen zeggen, laat Laurent met rust. Hij werkt zeer hard voor zijn 300000euro en dat hij daarbij in zijn jeugd links en rechts wat vrouwen op tijd en stond een ouderwets pakske slaag gegeven heeft zijn jullie zaken niet.Vive le roi, Vive la reine en X11.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Kun je die insinuatie staven?
Citaat:
Jij insinueert dingen, dus je moet ze ook kunnen staven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kardinaal Cardijn sprak ook eens over miljoenen en miljoenen Luxemburgers, en die belandde op nr. 23 in onze verkiezing voor Grootste Belg. Laatst gewijzigd door Albrecht : 31 december 2011 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en Maxima kon op twee maanden verdomd beter Nederlands dan al onze koninginnen en prinsessen samen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 december 2011 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Filip is ook geen koning. Hij spreekt gewoon stotterend.
Was daar geen film van? The King's Speech? ![]() Citaat:
Trouwens, hoe zit het dan met onze koninginnen, die moesten allemaal én Frans én Nederlands leren. Laatst gewijzigd door Albrecht : 31 december 2011 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |