![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||||
Banneling
|
![]() Onlangs bleek uit een discussie dat sommige forumgebruikers niet weten wat een persoonlijke aanval is.
De aanleiding was dit bericht. (om het niet persoonlijk te maken heb ik de nick anoniem gemaakt) Ik raak er steeds meer van overtuigd dat XXX zelf een moslim is. Een bekeerlinge; die zijn het fanatiekst terwijl ze maar de helft van de leer kennen.andere voorbeelden : Fijn voor jou, maar je maakt niemand wijs dat je 100% met je werk bezig bent de hele werkdag.het grappige van deze persoonlijke aanval is, dat deze kwam, net na het verwijt nog niet gereageerd te hebben op een bericht dat gepost werd om 13:30 op een werkdag! en nog een veel voorkomende : Haar positieve benadering van soft drugs gebruik laat me daarom vermoeden dat het geheugenverlies hierover er misschien iets mee te maken kan hebben?en Weet je, ik heb geen zin om de onzin van gedrogeerden te lezen, en zeker niet als ze zelf duidelijk gemaakt hebben dat ze het licht van Allah hebben gezien. Mijn inziens is dit een persoonlijke aanval, omdat er op de persoon gespeeld wordt. Merk op dat de argumentatie = 0 Een persoonlijke aanval hoeft niet beledigend te zijn, daarvoor hebben we immers een ander punt in het forumreglement. schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp)Kan de moderatie hierover een duidelijke uitleg geven? Immers, wanneer een forumgebruiker niet weet wat een persoonlijke aanval is, kan hij zich moeilijk houden aan het forumreglement. Dat zou wellicht ook veel werk uitsparen in de toekomst. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt gelijk, Artisjok.
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gezien de verwijzingen naar een vraag van me en het quoten van het antwoord op mijn opmerking, neem ik aan dat dit een persoonlijke aanval aan mijn adres is? of gelden deze regels van Artisjok niet voor Artisjok? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 28 december 2011 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt het weer niet begrepen.
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik heb 4 post als voorbeeld gegeven van 4 verschillende forummers en alle nick's weggelaten.
|
![]() |
![]() |
#7 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
het ging over dit: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 28 december 2011 om 10:36. |
|||
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik heb daar 8 quotes van de moderatie gezet om aan te geven wat een werk die persoonlijke aanvallen met zich meebrengen.
Was jij telkens 1 van de geviseerden? Ik kan dat niet nagaan, want ik weet niet of en wat er geknipt werd. Edit : Maar jij bent het alvast eens dat een persoonlijke aanval niet beledigend hoeft te zijn. Laatst gewijzigd door artisjok : 28 december 2011 om 10:42. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik weet in ieder geval dat ik vijf strafpunten kreeg omdat ik een item opende over links naar links naar links in posten. Dit bleek toen in ieder geval wèl als een persoonlijke topic te worden beschouwd. maar tja... de ene poster is de andere niet. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Omdat je een persoonlijke aanval ontwaarde in de OP door het quoten van een overduidelijk niet beledigende post.
Citaat:
Dat was de reden die jij, als Circe, kreeg. Indien jij meent dat ik dit topic over jou persoonlijk opende, moet je dit melden aan de moderatie. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet hoe het komt dat ik die reden ken. Indien jij meent dat ik dit topic over jou persoonlijk opende, moet je dit melden aan de moderatie, i.p.v. voor de zoveelste keer in een draad af te wijken naar je persoonlijke zaak. Eventueel iets on-topic te vertellen? |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heerlijk!! Voor wat Cynara betreft: Je kan bijzonder brutaal uit de hoek komen, tot op het punt van mij toe te wensen dat ik als gezondheidsfreak doodval, maar de schitterendste definitie ooit van gezondheidsfreak ooit hebben we toch ook maar aan jou te danken en die is in al zijn brutale grofheid toch ook weer heel bewonderenswaardig als formulering. Ik ga eens de moeite nemen die te op te zoeken en te archiveren in mijn data bank. Voor wat die bp betreft voor dat link geval, dat lijkt me een misstap van MOD (misschien heb ik al de info niet) Waar jouw forum-bling- bling het meeste schittert is evenwel in de forumkunst PIL die ik in suggesties aan het benaderen ben, en waar (anonieme) citaten van jouw hoge PIL-kunst onvermijdelijk in zullen terecht komen. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denken de mods er van? |
||
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen officiële statistieken van, maar ik schat dat Mod er zo ongeveer één of een halve op tien zal bestraffen (van de gesignaleerde - als je de niet-gesignaleerde meerekent, dan moeten we denkelijk met promilles gaan rekenen) Laatst gewijzigd door eno2 : 28 december 2011 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Dat ze jou wel even op maat gaan knippen
Laatst gewijzigd door eno2 : 28 december 2011 om 12:19. |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door manta : 28 december 2011 om 12:21. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zijn er velen die denken dat een persoonlijke aanval per definitie beledigend moet zijn. Anderen denken dat het geen persoonlijke aanval is omdat op het einde een vraagteken werd toegevoegd. Ondanks de gevoerde discussie, werd dezelfde aanval opnieuw gepost in een andere draad. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat zij een tot de islam bekeerde moslima is. Dat zij op de rechtsreekse vraag "ben jij een moslima" nog steeds weigert te antwoorden, sterkt mijn overtuiging.En dan volgen anderen met nog een resem dergelijke persoonlijke aanvallen. Laatst gewijzigd door artisjok : 28 december 2011 om 12:27. |
|
![]() |