![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Ik zou mijn gezicht niet meer durven laten zien :
http://www.vandaag.be/lifestyle/8743...s-laurent.html VERPLICHT tien jaar getrouwd blijven.... geld doet wonderen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was jij het niet die elders een topic opende over mensen die er maar op los scheiden en hertrouwen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan wordt het ineens ook wat minder gênant voor Claire en Tilleke (die mocht ook niet scheiden, maar ze zijn er al over nu). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() La Belgique = le sécret
niet voor niets dat het establishment de loges frequenteert!
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijn er geen organisaties in dit land die steun kunnen bieden aan vrouwen die vasthangen aan zo'n onmenselijk contract? Pajoke of zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe zoiets afdwingbaar is.
Als Laurent Claire een mot zou geven, dan zou die niet mogen scheiden ? Misschien staat er dat ze geen alimentatie vraagt binnen de 10 jaar of zoiets, maar hoe kun je nu iemand dwingen om niet te scheiden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() die van Laeken staan een beetje boven de wet hé. Toen Paola wou scheiden indertijd moest ze ook haar kinderen achterlaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 8 januari 2012 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu moeten ze de Story niet meer kopen om 't te weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() En door hierop te reageren staat het lekker altijd bij jouw gebruiksinstellingen ook. Moet je niet meer gaan zoeken naar verdere informatie! gemakkelijk hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Waarover zou er precies gêne moeten zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ik denk vooral dat dat in de eerste plaats een bescherming is voor Claire en Mathilde ...
Alhoewel. Welk gevaar zou er kunnen dreigen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() die clausule gaat de Coburgs niet weerhouden om op een andere wei wat Delphinekes te gaan produceren, maar zorgt er wèl voor dat Claire en Tilleke netjes aan de haard blijven zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Mja, ik kan me wel indenken dat een gemiddeld koningshuis niet is opgezet met één of andere mogelijk hysterische griet die voor het huwelijk zeer goed overkomt om dan na het huwelijk op enkele maanden tijd van gedacht te veranderen.
Het hof fungeert voor nogal veel mensen een voorbeeldfunctie en moet perfectie uitstralen. Ik kan begrijp dat je als toekomstige koning, prins, ... liever een onbesproken liefdesleven hebt. Onder dat stijfdeftige gedoe kan je sowieso ook al niet veel passie verwachten. Maar mogelijk dus omdat het er zelfs niet geweest is. In die kringen zijn gearrangeerde huwelijken overigens ook nog steeds schering en inslag. Ik denk overigens dat weinigen nog twijfelden over de waarachtigheid van een koninklijk huwelijk, bij het zien van de gelaatsuitdrukking op het gezicht van de vrouw die zich tot de nieuwste telg van de hoogste Europese adelstand mag rekenen.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele vrouw is verplicht te trouwen met iemand van het koningshuis. Doet die dat wel, tja, gevolgen erbij nemen en niet komen mokken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |