![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dit toch allemaal heel eigenaardig. Een Politieman verkracht nu ook al zijn vrouwelijke collega's. Ja en niet 1 maar meerdere ??
Naar mijn inziens zijn vrouwelijke agentes nu toch geen kwezeltjes ? Dat zijn toch potige assertieve dames. En die vrezen dan voor hun job ?? Die kerel is een hoofdinspecteur. Sorry maar een hoofdinspecteur heeft niks in de pap te brokken op dat vlak . Dat is zelfs geen officier en helemaal geen hoge graad ( hij is trouwens pas 31)....vergelijk het met een sergeant-majoor bij het leger. Het is de graad die volgt op de laagste graad zijnde inspecteur van politie. Bizar verhaal weeral. https://www.bruzz.be/justitie/hoofdi...gas-2023-10-09 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 oktober 2023 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het inkaderen. Nochtans is het de "normale gang van zaken dat klootzakken met een hogere graad dan de misbruikte vrouwen hen in bed kan krijgen door te dreigen met jobverlies. Citaat:
Het is al grensoverschrijdend seksueel gedrag tegenwoordig. Die trend is al een hele tijd bezig. De machtige katholieke kerk is haar (over)macht kwijt. Een Brusselse hoofdinspecteur speelt ziek. Connard ontsprong de dans. Ik heb vandaag nog eens opgezocht hoe het zit met de metissen. Kinderen van zwarte vrouwen die als hoeren werden weggezet, en van een "koloniale" vader. De vaders kunnen zelfs missionarissen zijn geweest. Die kinderen werden weggehaald bij hun moeder. Elk contact met hun familie werd hen ontnomen. Volgens de rechtbank is de zaak verjaard en bestond deze misdaad niet in de toenmalige wetgeving. Citaat:
Ik herinner mij nog dat er nonnen werden verkracht toen de Congolezen in opstand kwamen, en de onafhankelijkheid van La Belgique eisten. Waarom zouden de Congolezen dat gedaan hebben als dat allemaal brave, behulpzame nonnekens waren geweest?
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het over een hoofd commissaris en of de korpschef gaat ja maar geen hoofd inspecteureke van 31. Een adjudant bij het leger heeft ook geen zeggenschap over de job van een sergeant bij het leger. Trouwens is eender welke politieman of vrouw een vast benoemd ambtenaar en die zet je niet zomaar op straat. Daar gaat een ganse politieke procedure aan vooraf. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 oktober 2023 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BDSM, wat blijkbaar een stukje van die kerel zijn palmares was, is in Blegiê eigenlijk verboden, vraag dat maar aan de SM rechter.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ik kan me moeilijk voorstellen dat de een na de andere agente door een mannelijke collega wordt verkracht zonder daar enig gevolg aan te geven. Een politie agente is toch geen weerloos zwakzinnig meisje ? Dat zijn toch uit de kluiten gewassen meiden die hun mannetje kunnen staan en de weg kennen naar hogere instanties ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het ook bizar.
Maar, bijvoorbeeld, vind ik het ook bizar hoe sommige oplichters de mensen kunnen bedotten langs alle kanten, terwijl ze er met hun neus op staan te kijken. Mogelijks is het zo ook gegaan met de dames. Hij, de super-charmante, lukt er in om uit te kiezen wie hij makkelijk kan verleiden, om ze dan verder in te palmen en verder te gaan... tot de meiskens hun euro valt. Ik zeg niet dat het zo gegaan is, ik maak maar een hypothese. Maak maar eens een andere.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet alles gaat over Steve Stevaert hee.
![]() |
#11 |
|
![]() Of, wie weet, dit is maar een idee, maar misschien waren het gemene negers?
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedacht mij ook toen ik eerst dat verhaal las,hoe is het MOGELIJK dat dat stuk vr*ten nog zijn l*l aan zijn lichaam hangen heeft?
tenzij ze het LEUK vonden? ![]() Wat is me dat daar eigenlijk voor een bordel in de police de Bruxelles? Laatst gewijzigd door kelt : 9 oktober 2023 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Meeste agenten zijn slappe pannenkoeken. De ene wat erger dan de andere.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 9 oktober 2023 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zijdelings aspect:
die flik woont dus blijkbaar in Verviers. En die speelt flik in Brussel. Wie kan zoiets begrijpen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allee omdat het ne flik is wil ik een keer de behandeling met de stenen niet toepassen,
Maar zijn ballen tot moes slagen met ne matrak, dat moet wel kunnen denk ik en plein public uiteraard en met zo nen sm bol in zijn bakkes en een koppel pluimen in zijn gat. Als SM er zal hij dat wel kunne apprecieren denk ik. Allee op naar volgend vonis, Ah nog nen bv die niet met zijn poten van de kinders kon blijven,... Breng de stenen maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 oktober 2023 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wetstraat tijdens grote meetings, altijd prijs.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe het er tegenwoordig in onze samenleving en justitie aan toe gaat zou de dader inderdaad kunnen vrij gesproken worden vanwege een overactieve schildklier, een andere culturele achtergrond, of iets soortgelijks, en als slachtoffer aanzien worden. Tenzij hij een witte man is; in dat geval bestaan er geen verzachtende omstandigheden.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als vrouw met uw benen open gaan liggen om u job te houden valt m.i. niet onder de noemer verkrachting. Als uw job dat waard is moet je dat maar doen, anders geef je hem bij dat voorstel maar een schop in zijn klokkenspel en dien je klacht in, VOOR er gevogeld wordt.