Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2023, 13:35   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard Politie agentes verkracht

Ik vind dit toch allemaal heel eigenaardig. Een Politieman verkracht nu ook al zijn vrouwelijke collega's. Ja en niet 1 maar meerdere ??

Naar mijn inziens zijn vrouwelijke agentes nu toch geen kwezeltjes ? Dat zijn toch potige assertieve dames.

En die vrezen dan voor hun job ?? Die kerel is een hoofdinspecteur. Sorry maar een hoofdinspecteur heeft niks in de pap te brokken op dat vlak . Dat is zelfs geen officier en helemaal geen hoge graad ( hij is trouwens pas 31)....vergelijk het met een sergeant-majoor bij het leger. Het is de graad die volgt op de laagste graad zijnde inspecteur van politie.

Bizar verhaal weeral.

https://www.bruzz.be/justitie/hoofdi...gas-2023-10-09

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 oktober 2023 om 13:37.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2023, 15:28   #2
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik vind dit toch allemaal heel eigenaardig. Een Politieman verkracht nu ook al zijn vrouwelijke collega's. Ja en niet 1 maar meerdere ??

Naar mijn inziens zijn vrouwelijke agentes nu toch geen kwezeltjes ? Dat zijn toch potige assertieve dames.

En die vrezen dan voor hun job ?? Die kerel is een hoofdinspecteur. Sorry maar een hoofdinspecteur heeft niks in de pap te brokken op dat vlak . Dat is zelfs geen officier en helemaal geen hoge graad ( hij is trouwens pas 31)....vergelijk het met een sergeant-majoor bij het leger. Het is de graad die volgt op de laagste graad zijnde inspecteur van politie.

Bizar verhaal weeral.

Jij neemt het duidelijk op tégen de misbruikte vrouwen.
Ik zal het inkaderen.

Nochtans is het de "normale gang van zaken dat klootzakken met een hogere graad dan de misbruikte vrouwen hen in bed kan krijgen door te dreigen met jobverlies.
Citaat:
Onderzoek naar hoofdinspecteur van politiezone Brussel-West na klachten over seksuele belaging en verkrachting van collega's
Het gerecht is een onderzoek gestart naar een hoofdinspecteur van de politiezone Brussel-West die agentes seksueel belaagd zou hebben. Dat bevestigt het arbeidsauditoraat van Brussel. De man van 31 zou enkele agentes van het korps niet enkel seksueel, maar ook moreel belaagd hebben en er is ook sprake van verkrachtingen. Naast het gerechtelijk onderzoek, loopt er ook intern bij de politie een administratief onderzoek.

De arbeidsauditeur van Brussel is een onderzoek gestart naar een 31-jarige hoofdinspecteur van de politiezone Brussel-West. De man zou verschillende jonge vrouwelijke agenten van het korps seksueel en moreel belaagd hebben, en er is ook sprake van verkrachtingen.
De feiten zouden zich zowel bij de hoofdinspecteur thuis in Verviers als op het commissariaat hebben afgespeeld. De hoofdinspecteur begon een relatie met de vrouwen en ging dan steeds verder. Volgens Belga durfden de betrokken vrouwen aanvankelijk niet tegen de man ingaan uit vrees voor hun job.

De bal ging pas aan het rollen toen twee jonge vrouwen naar het gerecht stapten en een verklaring aflegden. Begin september werd de man dan door speurders van de Algemene Inspectie van achter zijn bureau in het commissariaat gelicht. Hij werd gearresteerd en meegenomen naar zijn huis in de omgeving van Verviers, waar een huiszoeking plaatsvond.

Eerst overgeplaatst, nu ziek
Toen de klachten aan het licht kwamen, maar de totale omvang nog niet duidelijk was, werd de hoofdinspecteur overgeplaatst naar een ander commissariaat. Sinds de huiszoekingen heeft hij zich ziek gemeld en is hij niet meer op het werk verschenen. Zijn advocaat liet aan Het Nieuwsblad weten dat de agent voorlopig geen commentaar wil geven.

De hoofdinspecteur is niet aangehouden en ook nog niet geschorst. Wel bevestigt de politiezone dat er naast een gerechtelijk onderzoek ook een administratief onderzoek loopt.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/10...rijdend-gedra/

Het is al grensoverschrijdend seksueel gedrag tegenwoordig. Die trend is al een hele tijd bezig.
De machtige katholieke kerk is haar (over)macht kwijt.
Een Brusselse hoofdinspecteur speelt ziek.
Connard ontsprong de dans.

Ik heb vandaag nog eens opgezocht hoe het zit met de metissen. Kinderen van zwarte vrouwen die als hoeren werden weggezet, en van een "koloniale" vader. De vaders kunnen zelfs missionarissen zijn geweest.
Die kinderen werden weggehaald bij hun moeder. Elk contact met hun familie werd hen ontnomen. Volgens de rechtbank is de zaak verjaard en bestond deze misdaad niet in de toenmalige wetgeving.

Citaat:
"Het Hof heeft dus beslist op grond van de regel dat niemand kan worden gestraft voor een misdrijf dat niet bestond op het tijdstip waarop de verweten feiten werden gepleegd", aldus de rechtbank in een persbericht. "De Belgische staat kan niet worden gestraft voor een misdrijf tegen de mensheid voor feiten die destijds niet als zodanig konden worden gekwalificeerd", besluit de rechter.
Waarom denk je dat die slaafse "hoeren" lieten begaan? Uit schrik om hun handen of die van hun kinderen te worden afgehakt?

Ik herinner mij nog dat er nonnen werden verkracht toen de Congolezen in opstand kwamen, en de onafhankelijkheid van La Belgique eisten.

Waarom zouden de Congolezen dat gedaan hebben als dat allemaal brave, behulpzame nonnekens waren geweest?
Oud 9 oktober 2023, 15:39   #3
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Bizar verhaal weeral.

Had die dan zo'n groot libido ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2023, 15:54   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Tssssssss.......
Oud 9 oktober 2023, 16:33   #5
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
[b]
Nochtans is het de "normale gang van zaken dat klootzakken met een hogere graad dan de misbruikte vrouwen hen in bed kan krijgen door te dreigen met jobverlies.
Een hoofdinspecteureke heeft niks te zeggen omtrent de job van een inspecteur van politie.

Als het over een hoofd commissaris en of de korpschef gaat ja maar geen hoofd inspecteureke van 31.

Een adjudant bij het leger heeft ook geen zeggenschap over de job van een sergeant bij het leger.

Trouwens is eender welke politieman of vrouw een vast benoemd ambtenaar en die zet je niet zomaar op straat. Daar gaat een ganse politieke procedure aan vooraf.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 oktober 2023 om 16:34.
Oud 9 oktober 2023, 16:38   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

BDSM, wat blijkbaar een stukje van die kerel zijn palmares was, is in Blegiê eigenlijk verboden, vraag dat maar aan de SM rechter.
Oud 9 oktober 2023, 16:44   #7
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bizar verhaal weeral.

Ik weet niet of het bij ons ook bestaat, maar wie op TV de serie "Line of Duty" volgt weet dat in de UK een speciale eenheid bestaat die de politie controleert op gedrag en eventuele corruptie.
Oud 9 oktober 2023, 16:54   #8
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik weet niet of het bij ons ook bestaat, maar wie op TV de serie "Line of Duty" volgt weet dat in de UK een speciale eenheid bestaat die de politie controleert op gedrag en eventuele corruptie.
Ja kijk het lijkt me een zeer bizar verhaal. Uiteraard weten we alleen hoe dit door de media wordt gebracht.

Nu ik kan me moeilijk voorstellen dat de een na de andere agente door een mannelijke collega wordt verkracht zonder daar enig gevolg aan te geven.

Een politie agente is toch geen weerloos zwakzinnig meisje ? Dat zijn toch uit de kluiten gewassen meiden die hun mannetje kunnen staan en de weg kennen naar hogere instanties ?
Oud 9 oktober 2023, 17:04   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het ook bizar.
Maar, bijvoorbeeld, vind ik het ook bizar hoe sommige oplichters de mensen kunnen bedotten langs alle kanten, terwijl ze er met hun neus op staan te kijken.

Mogelijks is het zo ook gegaan met de dames. Hij, de super-charmante, lukt er in om uit te kiezen wie hij makkelijk kan verleiden, om ze dan verder in te palmen en verder te gaan... tot de meiskens hun euro valt.
Ik zeg niet dat het zo gegaan is, ik maak maar een hypothese.
Maak maar eens een andere.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2023, 17:10   #10
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alles gaat over Steve Stevaert hee.
Oud 9 oktober 2023, 17:12   #11
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik herinner mij nog dat er nonnen werden verkracht toen de Congolezen in opstand kwamen, en de onafhankelijkheid van La Belgique eisten.

Waarom zouden de Congolezen dat gedaan hebben als dat allemaal brave, behulpzame nonnekens waren geweest?
Of, wie weet, dit is maar een idee, maar misschien waren het gemene negers?
Oud 9 oktober 2023, 17:55   #12
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik bedacht mij ook toen ik eerst dat verhaal las,hoe is het MOGELIJK dat dat stuk vr*ten nog zijn l*l aan zijn lichaam hangen heeft?

tenzij ze het LEUK vonden?

Wat is me dat daar eigenlijk voor een bordel in de police de Bruxelles?

Laatst gewijzigd door kelt : 9 oktober 2023 om 17:56.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2023, 18:35   #13
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Meeste agenten zijn slappe pannenkoeken. De ene wat erger dan de andere.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 9 oktober 2023 om 18:35.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2023, 21:13   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Een zijdelings aspect:
die flik woont dus blijkbaar in Verviers.
En die speelt flik in Brussel.

Wie kan zoiets begrijpen?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2023, 21:58   #15
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een zijdelings aspect:
die flik woont dus blijkbaar in Verviers.
En die speelt flik in Brussel.

Wie kan zoiets begrijpen?

Zou die Nederlands spreken en of begrijpen of is tweetaligheid alleen een vereiste voor Vlaamse flikken in Brussel ??
Oud 9 oktober 2023, 22:41   #16
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

allee omdat het ne flik is wil ik een keer de behandeling met de stenen niet toepassen,

Maar zijn ballen tot moes slagen met ne matrak, dat moet wel kunnen denk ik en plein public uiteraard en met zo nen sm bol in zijn bakkes en een koppel pluimen in zijn gat. Als SM er zal hij dat wel kunne apprecieren denk ik.

Allee op naar volgend vonis, Ah nog nen bv die niet met zijn poten van de kinders kon blijven,... Breng de stenen maar.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2023, 22:54   #17
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
allee omdat het ne flik is wil ik een keer de behandeling met de stenen niet toepassen,

Maar zijn ballen tot moes slagen met ne matrak, dat moet wel kunnen denk ik en plein public uiteraard en met zo nen sm bol in zijn bakkes en een koppel pluimen in zijn gat. Als SM er zal hij dat wel kunne apprecieren denk ik.

Allee op naar volgend vonis, Ah nog nen bv die niet met zijn poten van de kinders kon blijven,... Breng de stenen maar.
Ik zou Brussel-West bombarderen, je weet maar nooit waar verkrachters zich schuilhouden.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 oktober 2023 om 22:59.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2023, 03:54   #18
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zou Brussel-West bombarderen, je weet maar nooit waar verkrachters zich schuilhouden.
De wetstraat tijdens grote meetings, altijd prijs.
Oud 10 oktober 2023, 05:26   #19
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe het er tegenwoordig in onze samenleving en justitie aan toe gaat zou de dader inderdaad kunnen vrij gesproken worden vanwege een overactieve schildklier, een andere culturele achtergrond, of iets soortgelijks, en als slachtoffer aanzien worden. Tenzij hij een witte man is; in dat geval bestaan er geen verzachtende omstandigheden.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2023, 06:16   #20
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Als vrouw met uw benen open gaan liggen om u job te houden valt m.i. niet onder de noemer verkrachting. Als uw job dat waard is moet je dat maar doen, anders geef je hem bij dat voorstel maar een schop in zijn klokkenspel en dien je klacht in, VOOR er gevogeld wordt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be