![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...wedde-toe.aspx
't Is toch godgeklaagd... 8% of 1.500 euro bruto per maand gaan die wereldvreemde en onbekwame minkukels zichzelf extra betalen... En wij maar bloeden! Aan al die regeringsnymfomanen die hier weken terug zo gelukkig en fier waren op hun federale regering: dit zijn dus jullie staatsmannen en -vrouwen. Proficiat. Dat ze die 8% loonsverhoging maar gaan halen bij de mensen die voor hun gestemd hebben. Dit is dus beslist op de ministerraad van 16 december, lang na de installatie van Di Rupo I en op een moment dat 'Quicki' op een drafje door het pensioendossier huppelt. Frappant ook dat het linkse regeringsblad HLN (die er normaal als eerste bij zijn als er links of rechts een scheet gelaten wordt) hier nog steeds niet over bericht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...edde-toe.dhtml
Dit is echt te gortig,eerst die uit laken bevoordelen en nu hun eigen bedienen,ik walg van zulke mensen,en dat op een zondagmorgen... ![]() ze geven een zeer slecht signaal naar de bevolking toe... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op naar de 50%.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat is er bij jullie voor nodig om de straat op te gaan? Bij ons was dit echt niet gepasseerd...
![]() |
#5 |
|
![]() Wat een maffiabende !
![]() |
#6 |
|
![]() "De Standaard" meldt nu ook het bericht (http://standaard.be/artikel/detail.a...elid=GN23KK2RR).
Oh, wat een verrassing, zonder "reageer" knop. Hoe zou dat nu toch komen ?
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() vandelanotte, reynders, onkelinx, di rupette ...mogen die geen centje bijverdienen misschien?
die mensen werken hard ze |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe valt dit te vermijden, die zelfbedienende zelfbedoening? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
"The only way is up, baby..."
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Schandelijk, vind het jammer dat ik alle nieuwsfeiten zo volg, want elke dag opnieuw krijgen we een slag in het gezicht...
Gisteren stond ik bijna op het punt om dit politiek forum de rug toe te keren, voornamelijk door forumleden als "System" en "het Oosten", die zowat de meest hypocriete mensen ter wereld moeten zijn en die deze slagen in het gezicht nog denken te kunnen rechtvaardigen. Ik hoop dat het nog slechter gaat gaan met de Euro/België, zoveel te sneller zijn we van dit triestig land dat België heet af... Door en door rot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Arabische toestanden, zeg maar.
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() De salarissen van de premier en de vicepremiers stijgen met meer dan 10 % ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Je zou haast denken dat dit de bedoeling is van CVP, PVV en SP (oude namen aangezien er blijkbaar niets veranderd is). Een beetje zoals die onlangs herontdekte spin, waarbij de moeder zichzelf aanbiedt aan haar jongen als voedsel, zo lijken de traditionele partijen er alles aan te doen om N-VA meer stemmen te laten vergaren ten koste van zichzelf.
Het werkt alleszins. Als dit waar is, zal ik een duidelijk signaal geven met de gemeenteraadsverkiezingen. Kwaad kan dat niet, want dat heeft geen enkele invloed op federaal of regionaal niveau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel die hetze is een verwijfelde aanval van de NVA, die kost wat kost iets probeert te vinden om deze regering in discrediet te brengen. De NVA weet echt niet meer van welk hout pijlen maken. Dat komt ervan als ge uzelf aan de kant zet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 januari 2012 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() Het Oosten, kan u daar ook even een bron bij zetten want ik vind hier nog niks over op de krantensites.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zielig, maar het zal wel geen pijn doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() vanackere, de man die naar eigen zeggen streng over banken oordeelt, rijft 10% extra binnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De bron is zijn fantasie. Ik begin eigenlijk te denken dat het iemand is die opzettelijk telkens reacties probeert uit te lokken om het forum te doen "leven". Ik beloof dat ik vanaf nu NIET meer reageer op "Het Oosten", als iedereen dit nu zou doen en volhouden, dan zou ons dit goed doen. Prettige zondag |
|
![]() |
![]() |