![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Slaatje seitan, tomaat, olijf, mayo, tamari
2,5€ Bereidingstijd (BT) => 5' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Supersnel, supergoedkoop veganistisch eten....en met honger blijven zitten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik ga liever voor een vijfgangen menu in een exclusief biologisch-veganistisch restaurant zoals Avalon in Gent (50 euro)
![]()
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaja ik ook, moest ik duiten hebben Het enige wat me interesseert, is niet meer koken. Ik ben het beu na 30 jaar. http://www.deappelier.be/appelier.htm Mijn vroeger lievelingsrestaurant (1990-94) Ik zie dat enkel Wim er nog is. Leuke website, leuk restaurant. De Avalon is natuurlijk weer voor de Gentse intellectuele elite. Hoe noemt dat in de Burgstraat weer? Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 19 januari 2012 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Veganisten eten geen eieren. Ik kan het weten: ik heb hier zo'n exemplaartje rondlopen.
![]() Gewone mayonaise eet die dus niet. Wel de "vervang-soort", die bij BIO Planet gekocht wordt. Niet dat die vervangmayo ook maar enigszins naar echte, zelfgemaakte mayonaise smaakt. Maar kom: ik respecteer dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef ze zelf eens door, want jou geloof ik niet. Veganmayo smaakt me veel beter dan de gewone met ei. Vegamayo: 3,5€ mayo 1€ Je moet rijk zijn om dagelijks veganistische producten te kunnen kopen Elke vegan-variant is drie keer duurder dan gewone Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb savooikool gemaakt vandaag, samen met puree op basis van aardappel, melk en een dooierke.
Voedingswaarde in overvloed!
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Veganisten zien er ALTIJD ongezond uit! maja werken doen die werkschuwe flower power hippies toch niet! die hebben geen krachtvoeding nodig!! een dier dient om opgegeten te worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() k&k-kookrubriek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En neen Eno; ik geef haar niet door. Denk dat je -moest ik dat echt doen- een scheldtirade krijgt van hier tot in Tokio. Al wie maar één puntje van kritiek durft te uiten op haar eetgedrag die krijgt meteen de volle laag. Geloof mij. Dat wilt ge niet meemaken. Ze is niet zo zachtaardig als haar moeder, amai. Uw klakske zou ni lang op uw hoofd blijven staan se! ![]() Hetgeen dat rijk zijn betreft: de afspraak in mijn gezin is dat alles hetgeen extra moet worden aangekocht door haar zelf betaald moet worden. En dat doet ze zonder probleem. 2 keer per maand naar Bio-planet= 2 keer per maand door haarzelf betaald. Natuurlijk betaalt zij alles 2 keer duurder. Maar dat is haar eigen keuze, dat is met haar eigen geld. Kan ik niks op zeggen. |
|
![]() |
![]() |