Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2012, 11:07   #1
Effect
Minister-President

Standaard Karaktermoord op N-VA

http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20120120_030

Leugens worden niet geschuwd. De minister levert puik werk, sluitende begrotingen keer op keer. Dit leidt ALTIJD tot controverse en fouten. Wie niets doet kan inderdaad niets mis doen. Oordeel op zijn resultaat (zeer goed) ipv op fouten die iedereen maakt (behalve rode politici...)

Dat De Croo (minister van begroting onder Paars qed) en De Gucht (leugenaar #1) hier opmerkingen op kunnen hebben is ronduit volksverlakkerij.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 11:10   #2
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Alwéér een draad over hetzelfde.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 11:15   #3
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Alwéér een draad over hetzelfde.
Vrijwillig vooroverbuigen en me in de kont laten pakken daar doe ik niet aan mee. De politiek moet weten dat de bevolking hier niet mee akkoord gaat.
Oud 20 januari 2012, 11:25   #5
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

En bij elke reportage over Muyters niet vergeten er fragmentje bij te laten zien waar hij danst, dan kan het plebs de la belgique hun avond niet meer stuk.
Oud 20 januari 2012, 11:26   #6
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
"karaktermoord"

Wat een pathos, wat een drama
Is er een andere term die deze situatie beter beschrijft? Er is zelfs voor de eerste keer in de geschiedenis een motie van wantrouwen ingediend in het vlaams parlement. Ware het niet N-VA dan was dit met de mantel der liefde bedekt geweest.

Ik vind dat Peeters er goed mee doet Muyters te blijven steunen. Ik herhaal: zijn werk is goed, dan worden er altijd blunders gemaakt.

Laatst gewijzigd door Effect : 20 januari 2012 om 11:26.
Oud 20 januari 2012, 11:35   #7
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Vrijwillig vooroverbuigen en me in de kont laten pakken daar doe ik niet aan mee. De politiek moet weten dat de bevolking hier niet mee akkoord gaat.
Wat heeft dat te maken met "alweer een draad over hetzelfde"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 20 januari 2012, 11:38   #8
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is er een andere term die deze situatie beter beschrijft? Er is zelfs voor de eerste keer in de geschiedenis een motie van wantrouwen ingediend in het vlaams parlement. Ware het niet N-VA dan was dit met de mantel der liefde bedekt geweest.

Ik vind dat Peeters er goed mee doet Muyters te blijven steunen. Ik herhaal: zijn werk is goed, dan worden er altijd blunders gemaakt.
Bij het begin van het verhaal kon men enigszins de verontwaardiging begrijpen.
Alleen had men het de laatste 24u in onze Vlaamse media alleen nog maar over de bewuste mail en vroeg men de mening hierover aan god en klein pierke - zelfs fortis-De Gucht die toevallig voor wat anders naar de studio was gekomen- om toch maar het muytersthema aan te jagen.
Van een over-kill gesproken.
Wie de gesprekken toevallig meekreeg, kon alleen maar de indruk krijgen dat Muyters 3 jaar geleden de brief zelf geschreven had en dat er iets ergs gebeurd was.
Nou ja, ik heb reeds eerder gezegd dat Muyters geen politieker is en dit alles maar amateuristisch meestert. Ook het tranerig gedoe gisteren was eerder pijnlijk.
Maar een klungelige politieker hoeft nog geen slechte minister te zijn. Trouwens in bewuste positie is een technocraat niet de slechtste keuze. Maar dan moet die persoon zich ook als technocraat gedragen en dat heeft Muyters in het verleden niet gedaan, wat hem nu zuur opbreekt.

Fazit : zo lang met over dit non-event zeurt, des te meer zwijgt men over de miscommunicatie betreffende de hypotheekaftrek.

Laatst gewijzigd door Anselmo : 20 januari 2012 om 11:39.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 11:43   #9
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er is iets aan gans dat verhaal dat mij verbaast. Namelijk dat de pers zo weinig de moeite doet nu eens nauwkeurig uiteen te zetten waarover het gaat. Als ik het goed begrepen heb gaat het over een e-mail van twee jaar terug. Dus laten we zeggen januari 2010. Betreft het dan het uiterindelijk resultaat van de uitvoering van de begroting van 2009 of de planning van de begroting 2010? Of is de e-mail van ergens oktober-november 2010 en betreft het de planning van de begroting 2011? En als we terugkeren naar het heden: is het niet zo dat de begroting van 2011 in evenwicht werd afgesloten? Waarover gaat dan gans die wolk van stof, pluimen, geschreeuw en gekakel?
Oud 20 januari 2012, 11:43   #10
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Leugens worden niet geschuwd. De minister levert puik werk, sluitende begrotingen keer op keer. Dit leidt ALTIJD tot controverse en fouten. Wie niets doet kan inderdaad niets mis doen. Oordeel op zijn resultaat (zeer goed) ipv op fouten die iedereen maakt (behalve rode politici...)

Dat De Croo (minister van begroting onder Paars qed) en De Gucht (leugenaar #1) hier opmerkingen op kunnen hebben is ronduit volksverlakkerij.
Citaat:
Karaktermoord op N-VA
Wanneer is de begrafenis?
Citaat:
De minister levert puik werk, sluitende begrotingen keer op keer. Dit leidt ALTIJD tot controverse en fouten.
Minister van Begroting kan niet rekenen
Nieuw Vlaamse Wiskunde...
Tot zijn intrede in de actieve politiek in juli 2009 was hij gedelegeerd bestuurder van de werkgeversorganisatie Voka.

Muyters heeft "geen idee" welke Vlaamse instellingen Ethias-obligaties kochten - 17/01/12
Muyters krijgt bakken kritiek over uitstel autobelasting - 15/01/12
Muyters heeft weinig zicht op toekomst hypothecaire aftrek - 12/01/12

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 januari 2012 om 11:51.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 11:45   #11
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Wanneer is de begrafenis?
Minister van Begroting kan niet rekenen
Nieuw Vlaamse Wiskunde...

Tot zijn intrede in de actieve politiek in juli 2009 was hij gedelegeerd bestuurder van de werkgeversorganisatie Voka.
Daar gaan we weer...
Oud 20 januari 2012, 12:02   #12
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Leg het voor aan de bevolking:

een minister en regering die een begroting in evenwicht verzorgt met af en toe slip of the tongue

of

een minister en regering die zichzelf steeds mooi presenteert met leuke cijfers en gewikte woorden (tenzij naar buitenland) maar wel elke maand met nieuwe budgetgaten komt die opgevuld moeten
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 12:04   #13
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Leg het voor aan de bevolking:

een minister en regering die een begroting in evenwicht verzorgt met af en toe slip of the tongue

of

een minister en regering die zichzelf steeds mooi presenteert met leuke cijfers en gewikte woorden (tenzij naar buitenland) maar wel elke maand met nieuwe budgetgaten komt die opgevuld moeten
En die wel degelijk opgevuld geraken. Onder rode of blauwe partijen was de oplossing ofwel lenen ofwel eenmalige operaties. Muyters durft tenminste te snijden.
Oud 20 januari 2012, 12:04   #14
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hahaha. Naieve ziel. Of bent u ook alweer zo'n NVA-foefelaartje?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 januari 2012 om 12:06.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 12:04   #15
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "Het Oosten
.
Als nonsensepost en case in point kan dit tellen

Laatst gewijzigd door Effect : 20 januari 2012 om 12:05.
Oud 20 januari 2012, 12:06   #16
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als nonsensepost en case in point kan dit tellen
(Niet zo haastig zijn. U lijkt wel in paniek.Ik zal het dan maar eens herhalen, speciaal voor u.)

Hahaha. Naieve ziel. Of bent u ook alweer zo'n NVA-foefelaartje?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 januari 2012 om 12:08.
Oud 20 januari 2012, 12:08   #17
Effect
Minister-President

Standaard

Ter vergelijking uit mijn eigen werk. De eerste maand hier heb ik 3000 euro schade veroorzaakt. Commentaar: Dat betekent dat ge tenminste werkt.
Tweede maand maak ik enkele blunders met emails, het antwoord: Gij neemt tenminste werk over van uw collega die op verlof is. Niemand kan u dat kwalijk nemen.

Na 6 maanden krijg ik fikse opslag en een job in het buitenland. Commentaar: We gaan u missen. We gaan het merken dat ge weg zijt want alles wat gij nu doet moeten wij erbij nemen.

Zo gaat het buiten de politiek en in de realiteit.

Laatst gewijzigd door Effect : 20 januari 2012 om 12:08.
Oud 20 januari 2012, 12:11   #18
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ter vergelijking uit mijn eigen werk. De eerste maand hier heb ik 3000 euro schade veroorzaakt. Commentaar: Dat betekent dat ge tenminste werkt.
Tweede maand maak ik enkele blunders met emails, het antwoord: Gij neemt tenminste werk over van uw collega die op verlof is. Niemand kan u dat kwalijk nemen.

Na 6 maanden krijg ik fikse opslag en een job in het buitenland. Commentaar: We gaan u missen. We gaan het merken dat ge weg zijt want alles wat gij nu doet moeten wij erbij nemen.

Zo gaat het buiten de politiek en in de realiteit.
Wat een compleet zinloze post.
Oud 20 januari 2012, 12:15   #19
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

regering behoudt het vertrouwen in muyters. Incident gesloten, aldus peeters
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2012, 12:16   #20
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
regering behoudt het vertrouwen in muyters. Incident gesloten, aldus peeters
Met N-VA-pistool tegen het hoofd, zeker?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be