![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Gewoon geen Cordon niet meer. Noch voor PVDA, noch voor VB. Hallo democratie.
Trouwens, Joods Actueel begint fameus mijn kl*ten uit te hangen met hun gejammer, lange tenen en Calimero gedrag. WO2 is 70 jaar geleden. Tijd om verder te gaan...
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaag roepen die op om dat terug te herstellen. Hebben die gasten heimwee? Kennen die hun geschiedenis niet? Zijn die fundamenteel anti democratisch? Zijn de gasten van Aktueel boelzoekers, aandachtshoeren, ziek, dom, achterlijk, crimineel? Ik ben tegen elke vorm van cordon...ook tegen de PVDA... We hebben ons lang genoeg moeten beperken tot het uitlachen van typetjes �* la Geysels, Almacy en andere grappoten...tijd voor de PVDA en hun maoistische revolutie...
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Dan ook tegen N-VA, anders geen.
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lol
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Of staatgevaarlijke partijen als de BUB.
Oh neen, die halen bijlange nooit genoeg stemmen om ook nog maar iets te kunnen betekenen op politiek vlak.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schrik zit er goed in.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel een cordon voor rond elke partij.
Voor de rest: wie is Joods Actueel om anti-democratisch gewauwel te komen rondtoeteren?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3 wensen:
IK wens een cordon rond de gehele poliZieK !! IK wens een cordon rond de alle poliZieKers !! IK wens een cordon bleu !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Dubbeldraad
Ik zal het dan maar eens herhalen: Vijf cordons voor 1 frank |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Bij de PVDA durven ze wel eens kritiek te leveren op het zionisme en israël. En dat zint de extremist Freilich natuurlijk niet. Of hoe alweer zo'n Joods krielhaantje in feite een lobbyist is van israël en daarvoor elke kritische stem monddood wil maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Idd. Het enige aanvaardbare punt in heel hun programma
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Grappig!
Groen is naar m'n weten ook bekommerd om Palestijnse mensenrechten. Zelf bij de liberalen heb je personen Degucht die het tegen de Joodse lobby durft op te nemen; en bij de Spa zitten er ook veel mensen die zich kritisch uitlaten over Israel. Misschien direct alle partijen verbieden en een zionistische Vlaamse partij opstarten zodat Joods Actueel niet meer te klagen heeft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() ![]() Over extremisten gesproken... Freilich zij aan zij aan het dansend met de opvrijer van alles wat extreem-rechts is in Israel en tevens Vlaams Belanger: Tanguy Veys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Die van joods-actueel heeft 2 keer afgang geboekt, 1 keer in terzake en 1 keer in't kruitfabriek. Erger nog die discussies zijn bijna identiek. Een meester in volharding en tevens domheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens het cordon sanitaire (waar ik absoluut tegen ben, voor eender welke partij, en in eender welke vorm) is een linkse uitvinding. Men kan misschien aan Mertens eens vragen, of hij voor of tegen het cordon sanitaire rond het vb is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Hij had wel een punt toen hij zei dat het VB ook beweerd te zijn veranderd. Als PVDA zegt te zijn vernaderd neemt iedereen dat blijkbaar aan, terwijl ze het maoïsme en stalinisme pas in 2008 afzweerden.
|
![]() |
![]() |