![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() “Neen dochter, ik kan uw studie niet meer betalen” Dit zinnetje beklijfde mij. Het blijft hangen en draait in mijn hoofd. Het kwam van een 49 jarige man. Slachtoffer van Bekaert. Ontslagen door smeerlappen als Bert De Graeve. Mensen die miserie alleen maar kennen om uit te delen aan andere mensen. Onmenselijke varkens die het leven ontnemen aan andere mensen. Maar zelf genoeg geprofiteerd en geschraapt hebben om nooit aan hun kinderen te moeten zeggen dat ze niet meer kunnen studeren omdat een papa of mama werkloos gemaakt is door rijke ellendelingen. In zulke momenten begin ik te hopen dat er toch nog een God bestaat zodat bandieten als de De Graeves van deze wereld toch nog gestraft kunnen worden. Ook al is het in het hiernamaals en zullen weinig andere mensen kunnen genieten van zulke straffen, het geeft een beetje steun aan mijn rechtvaardigheidsgevoel. Alleen weet ik dat god niet bestaat en dat rijke klootzakken in deze wereld altijd aan het langste einde trekken ! Bah !
![]() |
#2 |
|
![]() Een werknemer van Bekaert die de studie van zijn dochter nu plots niet meer kan betalen?
En gij gelooft dat? Ik niet. Tenminste als hij spaarzaam is omgegaan met zijn relatief hoog loon in het verleden, en rekening houdend met studiebeurzen en derg. die in België mogelijk zijn. Kan ik dat niet geloven. Het wordt natuurlijk iets anders als hij altijd geleefd heeft met het idee dat hij levenslang verzekerd was van een vast inkomen op Bekaert. Met het verleden van Bekaert rekening houdend moet je dan wel heel erg naïef zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Als het voor onmiddellik gewin is (cfr Tobback, Stevaert en ander links gespuis) dan hoor je ze niet maar als de gevolgen van de straffeloosheid duidelijk worden dan gaan ze staken, janken en calimero uithangen...
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sinds het kapitalisme en het neo-egoisme is de wereld niet verzand maar versteend en alzo onze harten,ik kan niets veranderen en u ook niet,ik kan alleen maar hopen dat er ooit zo een egoist de helft van zijn boterhammetje met u wil delen!
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of hebben die de dochters van de meete 49 jarige mannen een betere toekomst geboden? Dat men daar wat meer De Graeves had en wat minder Waalse sossen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
En ik herhaal: toen linkieland de democratie de nek omwrong met medewerking van tjeef en blauwzuur heb ik niets dan triomfantelijk gekrijt gehoord. De voorspellingen dat het het feestvierende volk zou zijn dat als eerste slachtoffer zou worden van zijn eigen democratische perversie is voorspeld, beschreven en aangekondigd. Vandaag zijn we zo ver. Ik verkneukel mij op de jankers van vandaag die gisteren kraaiend van vreugde hun eigen democratische hefbomen ten grave hebben gedragen. La Cigale, ayant chanté Tout l'été, Se trouva fort dépourvue Quand la bise fut venue : Pas un seul petit morceau De mouche ou de vermisseau. Elle alla crier famine Chez la Fourmi sa voisine, La priant de lui prêter Quelque grain pour subsister Jusqu'�* la saison nouvelle. "Je vous paierai, lui dit-elle, Avant l'Oût, foi d'animal, Intérêt et principal. " La Fourmi n'est pas prêteuse : C'est l�* son moindre défaut. Que faisiez-vous au temps chaud ? Dit-elle �* cette emprunteuse. - Nuit et jour �* tout venant Je chantais, ne vous déplaise. - Vous chantiez ? j'en suis fort aise. Eh bien! dansez maintenant.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 februari 2012 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Hu, neen, een rechtse die ontslagen wordt gaat ergens anders werken.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat Bekaert betreft: Bekaert ondergaat gewoon de gevolgen van de internationale crisis en de impact van de lage loonlanden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 februari 2012 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() [quote=Fieseler;5969268]Eerst en vooral heb ik niemand nodig die zijn boterham met mij deelt. Ik heb mijn ganse leven, ziek en gezond, meeval én tegenslag, keihard gewerkt om financieel onafhankelijk te zijn. Tijdens die generatielang volgehouden inspanning heb ik miljoenen euro's in uw solidariteitssysteem gepompt. Ik hoef op dat gebeid dus van niemand lessen te ontvangen.
En ik herhaal: toen linkieland de democratie de nek omwrong met medewerking van tjeef en blauwzuur heb ik niets dan triomfantelijk gekrijt gehoord. De voorspellingen dat het het feestvierende volk zou zijn dat als eerste slachtoffer zou worden van zijn eigen democratische perversie is voorspeld, beschreven en aangekondigd. Vandaag zijn we zo ver. Ik verkneukel mij op de jankers van vandaag die gisteren kraaiend van vreugde hun eigen democratische hefbomen ten grave hebben gedragen. QUOTEbittersweet Ik geef u geen lessen,en als ge zo veel betaald hebt,dan heb je nog veel meer verdiend,in casu iemand met een klein loon,kan niets wegzetten,als die zijn belasting en al zijn kosten al kan betalen is hij tevreden. Moet u dan aan iemand die geen invloed heeft op politiek,geen invloed heeft op economie,geen invloed heeft op wat dan ook UW ... waarheid vertellen,waar zou die mens daar mee te maken hebben,net of hij daar iets aan zou kunnen veranderen.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 2 februari 2012 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar denkt u dat ons werk nu naartoe gaat? Juist ja.
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() fout
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 februari 2012 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() [quote]
net zoals ik zei...jankers en calimero's....en altijd iemnd anders' fout...
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft zorgen dat de burger voldoende heeft dat gedaan(links) of heeft kapitalisme en ongebreideld jagen op winst dit veroorzaakt,leg jij me nu is uit onder welke noemer dit valt,en leg me dan uw flauw exuus is uit!
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik zei, de druk van de lage loonlanden. Maar ook dat liedje zal niet blijven duren. Maar dan gaat Bekaert (bij manier van spreken) naar Uagadugu. Naar het arme Afrika dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Belt de glaeve is toch balon gewolden
is dat dan gene goeie? |
![]() |
![]() |
![]() |