![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20120221_028
Beter alleszins dan het gerommel in de marge op federaal niveau. Echte besparingen ook die vooral PS-kiezers pijn zullen doen. Jammer maar de PS-percentages interesseren me geen ruk daar ik niet op deze partij kan kiezen/niet kiezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De echte koning van b., Di Rupo, zal hiermee niet kunnen lachen. Zijn reden van bestaan, het cliëntisme en het behoud van zijn bevolking in de werkloosheid, komt ermee in gevaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk heb ik een fikse opslag gekregen, maar het heeft een maand gekost om daar een geschikte constructie voor op te stellen. Deze constructie heeft dus niets te maken met belastingontduiking of andere dingen die links zo erg vindt, maar juist om een goede werkgever meer loon te geven. Blijkbaar is links het daar niet echt mee eens. Maar wel het bedrijf platleggen wanneer bloedrode partijen aan de macht zijn. Logica? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard wordt dit op andere kanalen onder een ander titeltje geplaatst: www.hln.be: N-VA pleit voor afschaffing loonindexering En natuurlijk springen de N-VA-bashers hier ongenuanceerd bovenop ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dat het gemiddelde IQ van de lezer van hln.be niet al te hoog ligt, tonen ze keer op keer aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is interessant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Daar zal de werkende Vlaming toch niets van voelen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Altijd geweest. Zijn N-VA-bashing enkele maanden terug was daar typerend voor. Ik heb hem in een mail eens beleefd mijn zienswijze uitgelegd... De mail die ik terug kreeg leek wel een column uit een links strijdblad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Minder dan de werkende Vlaming voelt van de huidige regering. En toch meer besparen. Hoe kan dat? paradox paradox.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog wat de index betreft... De enige die gegarandeerd rijker wordt van een index, is de staat. Want de index wordt toegepast op de brutolonen.
Ik heb het bij de vorige indexaanpassing zelf meegemaakt. Na het toepassen van de index verdiende ik plots minder, want ik kwam in een hogere schijf terecht waardoor mijn BV ook de hoogte in ging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Bij een indexatie gaan ook de schijven naar omhoog 2. als je in een hogere schijf terechtkomt gaat dat alleen maar om het bedrag dat je verdient boven het bedrag van de schijf.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 21 februari 2012 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Ach, wat maakt het uit, geen hond die ernaar luisterd, ze zitten liever met allen de hielen van hun zonnekoning Elio te likken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb een maandwedde en geen uurloon, dus met meer of minder werken heeft het niets te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Deze specifieke begrotingsdenkpiste is een goede maatregel. Over de andere maatregelen spreek ik mij op dit moment niet uit. Wanneer ze met specifieke voorstellen komen kan ik ze ook objectief beoordelen. Bvb de nota De Wever was zeer gebalanceerd en had België een langdurig perspectief kunnen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijke bijdrage maaltijdcheques, bedrijfswagen, gsm? Lagere onkostenvergoedingen? Verhoging persoonlijke bijdrage groepsverzekering. Hospitalisatieverzekering voor partner en kinderen? Mogelijkheden genoeg. Maar dat het niet aan de index ligt staat als een paal boven water.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |