![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koelkast ontploft door rabarberpuree
http://www.wtf.nl/grenzeloos/12248/k...oor-puree.html Goeiemorgen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Begrijp het maar...
Collectief de slaaf van de ontploffingsmotor. De hele planeet uitboren op zoek naar vloeibare rabarber om er in te plengen... Maar ho maar als er ergens wat puree ontploft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En was dat potje dan dicht of zo? Alé, ik heb zo vaak rabarberspijs in mijn ijskast staan. Ontploft nooit.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geabonneerd op koelkasten? 10 koelkastenkaart bij Vandenborre?
![]() Laatst gewijzigd door DewareJakob : 10 juli 2013 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Of het nu van die rabarberschuimwijn is die mijn broer maakt, of van dat rabarberpotje is kan ik niet met zekerheid zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, breng de terroristen maar op ideeen.
Binnenkort worden we ge-prismd omdat we wat rabarber in den hof hebben staan.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rabarber is zo een groente die op geen kloten trekt, maar groeit uit zotten, zodat iedereen er u wil van meegeven. Maar lekker fruit of lekkere groenten zijn altijd zeldzaam, en kan je schromelijk duur betalen als je er van wilt.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 10 juli 2013 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt verrukkelijk, met wat poedersuiker er bovenop... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet me niks overlaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Rabarbergelei dat ken ik maar puree begot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Doet me denken aan dit bericht:
http://www.gva.be/regio-kempen/turnh...b4389a5e7.aspx Door de hitte begon de aardappelpulp in een Nederlandse vrachtwagen zo hard te gisten dat de tank uit elkaar werd gereten. Door de explosie belandde zo'n 5000 liter aardappelbrij op het wegdek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Is broodje aap.
Alle gedocumenteerde gevallen v ontplofte ijskasten zijn tot dusver veroorzaakt door lekken v koelgas v het 'groene' type ( isobutaan e d ) In komkommertijd gist er wel meer. In DS had gisteren een jongetje v 10 n schaakgrootmeester verslaan. Jawel, ... in 2009. Laatst gewijzigd door Knipp : 10 juli 2013 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 10 juli 2013 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koelkastenverbod , NU !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 juli 2013 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ik had een eierkoker voor het koken van 4 eieren in de micro-golf
op een dag had ik er te weinig water in gedaan ... de eierpuree hing tot in de badkamer na de ontploffing daarna jaren geen ei meer gekookt in de micro-golf |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |