![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een kleine test gedaan. Vanachter mijn PC schermke heb ik aan aal kopstukken van de Vlaamse partijen een emailke gezonden. Eentje voor de verkiezingen en eentje na de verkiezingen.
Die voor de verkiezingen waarin ik mij voorstelde als potientieel kiezer die wat goede raad bracht. Ik heb in al mijn mails duidelijk gemaakt dat ik geen lid van hun partij was wel een potentiele kiezer. Na de verkiezingen een speciale persoonlijke boodschap aan dezelfde persoon ivm de verkiezingsuitslag. Slechts 1 persoon heeft op alle twee gereageerd en telkens met een persoonlijke boodschap. Slechts 2 personen hebben op 1 mail gereageerd en ook weer met een wel erg persoonlijke mail die duidelijk een antwoord inhield op mijn vragen. Het was niet zomaar een algemene mail. De rest heeft nog altijd niet gereageerd. 14 dagen na de eerste mail en 8 dagen na de tweede mail. Zelf was ik toch wel een beetje geschrokken. Maar langs de andere kant verklaart het wel een aantal dingen. Trouw publiek en zo.. Inderdaad de enige mensen die reageerden waren er drie van het Vlaams Blok.... Annemans en Van Hecke stuurden mij 1 antwoord terug op mijn mail van na de verkiezingen. De Winter stuurde mij een mail terug op mijn twee mails. Wat brom ik je : zo toon je respect te hebben voor de kiezer. PS : misschien hebben ze mijn mail (van een onbekende) gewoon weggegooid uit schrik van een virus ? Das de enige andere verklaring die ik kan vinden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() RESPECT.... ik denk dat er een andere partij dat in het vaandel zou moeten voeren. Maarja, nu ziet ge bij welke mensen het om macht (in de zin van: alleen de rauwe procenten zijn belangrijk, dus de postjes) en bij welke het om ideologie gaat (ijver om elke ziel te bekeren).
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() amai en tvlaams blok heeft nochtans geen personeel?! op die ene secreataresse na dan
![]() ![]()
![]() |
#4 |
|
![]() Ene had mij zelfs een handgeschreven boodschap ingescand en doorgemaild....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() 'k wou dat ik kon antwoorden op die vraag ... waarom ?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Misschien omdat daaruit bleek dat ik geen potentiele kiezer was?
De andere partijen antwoorden daar wel op... (dus op kritiek naar hun toe he...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() het is dan toch wel merkwaardig dat de andere partijen antwoorden op uw mail en niet op die van Tegendradigaard. Zeker dat ze een mail terug gestuurd hebben? copypaste eens een beetje op dit forum? Was het een persoonlijke mail of een standaardmail met gewoon "Beste ...... , " met uw naam op het stippelijntje geschreven?
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Naar wie heb je trouwens gemeld van de N-VA? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Maar 1 email adres gevonden. Van Bourgeois via website van de kamer he.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Heb ooit een mail gestuurd naar Groen! met sterke kritiek op hun standpunten, kreeg ook antwoord; maar ontwijkend.
Politici geven NOOOOOOOOOOIT fouten toe; dat ergert me eigenlijk enorm. Niet willen toegeven dat ze soms moeten onderdoen voor bepaalde onderzoeken/theoriën in hun standpunten, schandalig eigenlijk. De politieke ideologie moet dringend wat toleranter worden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als het over het Vlaams Blok gaat, kan het toch nooit oké zijn, hé...? Inderdaad, James verwacht van zijn partij dat ze goed werk levert. We zien al 40 jaar waar dat op uitdraait, hé... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wie geeft u de garantie dat Annemans, Van Hecke en Dewinter zelf geantwoord hebben? Net een goei dat de andere politici, die aan uw fameuze "test" ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Zeg tegendradie, straf, echtwaar, ik val hier acherover van.
Ik had een vraagje naar hoeveel mensen heb jij ne mail gestuurd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
1. hoe weet je dat het filip dewinter persoonlijk is die het antwoord getypt heeft. en niet dat het iemand in zijn naam is. geen kritiek, gewoon vraagje. ik heb ook al gemaild naar vlaamse/federale parlementariers en antwoord gekregen. 2. het kan mij helemaal niet schelen of dat filip dewinter is of niet. als ik iets wil weten over een partij dan vraag ik het aan de partij, en dan moet da voor mij nie Mr Popular van die partij zijn die antwoord. als ik wil weten hoe fdw zen dochter heet en wanneer da ze verjaart, da vraag ik wel persoonlijk. 3. zouden ze ook zo gemakkelijk geantwoord hebben als het geen verkiezingen waren? of antwoorden ze niet omdat ze het gewoon enorm druk hebben tijdens de campagne?
![]() |
![]() |
#18 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik vind de hele situatie typisch voor de huidige politiek...
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() jep en kunnen we mss enkele uitreksels zien van die mails?
![]() |
#20 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik heb Annemans ooit geschreven, heel beleefd, om uit te leggen waarom precies ik echt niet akkoord ging met zijn "Weltanschauung". Het was goed uitgelegd (en vriendelijk!), en niet zo gemakkelijk te weerleggen. Dus heb ik verondersteld dat het daaraan te wijten was dat ik nooit ofte nimmer een antwoord kreeg. Een kennis van mij schreef nogal uitvoerig aan één van de minder bekende blokkers, hij kreeg inderdaad een antwoord, ook nogal uitvoerig maar overgeschreven uit het programma...(en niet als dusdanig voorgesteld). |
|
![]() |
![]() |