![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een winkel die opvallende Neo-Nazi merkkleding van Thor Steinar aan de man wenst te brengen koos een opvallende naam voor hun zaak.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel opmerkelijk dat �*lles wat van oud germaanse of scandinavische inspiratie is, van het runenschrift tot en met merkleding van T.Steinar, als neonazistisch moet afgedaan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de kleding die ik verwachtte. Verder is deze blijkbaar geweldbestendig... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Blijkbaar bestaat de polemiek rond deze kleding reeds langer... ![]() ![]() ![]() In elk geval is het resultaat van dit soort polemiek, nog meer naambekendheid. Objectief behaald waarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik ga mij eens enkele T-shirts bestellen zie, en een windjack...Om dat een beetje bekender te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() O jee, een kledingmerk dat nordic heritage uitdraagt en er ook nog een beetje stoer uitziet.
Dat mogen we niet 'normaal' vinden zoals merken die black pride of native pride (indianen) uitdragen, natuurlijk. Enfin, hoe meer gehaat door het establishment, hoe stoerder/rebelser het voor jongeren zal zijn om te dragen natuurlijk. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 15 maart 2012 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doet wat denken aan die hele polemiek destijds rond kledingmerk Lonsdale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Thor Steinar daarentegen verkoopt kleren . En dat is alles. Hij roept niet op tot geweld, gebruikt geen geweld, en er staan geen nazileuzen op zijn kleren voor zover ik weet. Wat is het probleem dan eigenlijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het merk Thor Steinar is sinds enige tijd in handen van een Arabier (uit Dubai dacht ik), en wordt daarom door steeds meer Duitse nationalisten gemeden. Terzelfdertijd is de stijl wat braver geworden. Duitse nationalisten richten zich nu eerder naar Erik & Sons en Ansgar Aryan. De kwaliteit van de TS-kleding is inderdaad zeer goed, ik heb er oudere pulls van liggen en die lijken me onverslijtbaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het is een prachtige kledinglijn die zeker niet te vergelijken is met de eerder goedkoop ogende Lonsdale. Het kan meer in het rijtje geplaatst worden van Fred Perry en Ben Sherman. Ik ben in ieder geval al jaren fan! En neo-nazi? Dat is maar een etiket dat links er op kleeft. Whatever dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk kan men er mee over straat lopen zonder dat de ongetwijfeld dure creaties beschadigd worden. ![]() Blijkbaar is de polemiek rond deze kleding 'de beste reclame'. Bon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iets zegt mij dat neo nazi's deze jeans niet zullen dragen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte mannen gebruiken een bepaalde shampoo, dit alvast volgens Adolf H. in een Turkse TV-spot.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |