![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste N-VA'ers, die een dubbele draad opstarten als de eerste niet de juiste propaganda bevat,
Gaan jullie ook een minister van Propaganda inschakelen indien jullie een absolute meerderheid zouden krijgen? Dan kunnen jullie elke berichtgeving wijzigen; kwestie van geen mogelijkheid te hebben dat mensen kritiek op jullie beleid zouden kunnen uiten. Als ik het soort volk waar de N-VA mee volzit bezig hoor, dan sluit ik een stem van mij voor die partij DUBBEL uit. Een eerste keer omdat de ideeën van de partaai me te asociaal en kortzichtig zijn. Een tweede keer omdat het volk dat de partaai bevolkt me, eufemistisch uitgedrukt, geen betrouwbare indruk geeft. Los van de ideeën, hoe kan je zo'n bende in vertrouwen nemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Eeuh ... en nu een beetje uitleg en voorbeelden graag ...
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Concrete voorbeelden mag ik niet geven, aangezien dat volgens mij onder 'persoonlijke aanvallen' zou vallen. Eigenlijk staat het hele forum vol met het afdoen van alle negatieve feiten over N-VA in de media als propaganda, vol met de drang om de stoute berichtgevers het zwijgen op te leggen en te vervangen door 'goede berichtgevers', en die goede berichtgevers zijn zijzelf. Ze geven mij de indruk de vrije meningsuiting aan banden te willen leggen en 'laster van de partij' strafbaar te willen maken als 'oneerlijke concurrentie tussen partijen'. Hoe ze het werkelijk zullen noemen; geen idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het probleem waar de NVA vandaag mee kampt is een gevolg van het feit dat zij zich enerzijds bij de bevolking als vlaams nationalistisch willen voordoen en daardoor pocolinkie-mediatieke klappen krijgt terwijl zij zelf garant staan voor het onverkort toepassen van het cordon sanitair tegen die echte vlaams nationalistische partij.
Zo krijg je natuurlijk klappen van beide kanten. Bovendien bestaat ongeveer de helft van de Niveanen uit ex-Blokkers en gezien hun schandalige media avontuur van de afgelopen dertig jaar is het geen wonder dat dezen extra gevoelig zijn voor een links mediamonopolie.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hypocrisie ahoi
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Open gesprekscultuur: graag, maar niet enkel voor N-VA'ers. En dat steeds herhaaldelijk roepen dat de media in dienst staan van het regime maakt m.i. duidelijk wat die mensen met de media van plan zijn als zij de plak zouden zwaaien: er echte verdedigers van het regime van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft het onderstreepte beweerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Graag een link van een draad over een artikel waarin N-VA in een slecht daglicht komt waarin niet beweerd wordt dat het media zijn die in dienst van het regime staan, dezelfde kritiek niet geuit zou worden als het bij een andere partij gebeurde of iets anders in die categorie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pol Van Den Driessche en Geert Bourgeois hebben zeer recent een/meerdere dra(a)d(en) gekregen. Bij hen werden dergelijke beweringen gedaan. Hoever moet ik in de tijd teruggaan als 'bewijs'. Het lijkt me handiger dat jij de bewering onderuithaalt met één verwijzing dan dat ik honderden verwijzingen moet doen. Als ik beweer dat elk van de duizenden konijnen die voor ons te zien zijn wit zijn en jij beweert dat er ook roze konijnen tussen zitten, moet ik dan al die duizenden konijnen één per één aan u laten zien vooraleer je me wilt geloven? Neen, als het zo overduidelijk is dat ik ernaast zit, en er is slechts één (EEN!) link nodig om dat aan te tonen, dan is het nu aan u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op dit forum maken de 'niet-fatsoenlijken' echter een gigantisch deel van de N-VA'ers uit. Welke reden is er om aan te nemen dat de verhoudingen 'in totaal' anders liggen? Wat moet ik als nulhypothese nemen? Het enige observeerbare of iets dat helemaal nergens op steunt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat mag u wel.
Laatst gewijzigd door Weyland : 18 april 2012 om 04:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() voor de slechte verstaanders (en die zullen er wel zijn) dit was dus sarcasme hé. vanwaar in feite die schrik voor verandering? zijn jullie echt zo aartsconservatief??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Ik heb geen enkel probleem met threads over eender welke partij of persoon. Maar ze dient wel correcte informatie te bevatten. Als u onweerlegbaar kan aantonen dat BDW lid was van het VNV, voel u vrij. Maar indien dit niet zo is ga ik ervan uit dat elke insinuatie in die richting laster is. Zeker wanneer dit doorgetrokken wordt tot alle niveanen* gebaseerd op grootvaders (de mijne werd opgejaagd door de duitsers).
*) Niveaproducten gebruik ik dagelijks, niveaan is een correcte term voor mij, maar niet voor anderen N-VA'ers. Zeggen dat de N-VA gaan lopen is, is eveneens de waarheid oneer aandoen aangezien ze objectief eruit gezet zijn. Hetzelfde kan gezegd worden dat niet iedere SP.a'er persoonlijk verantwoordelijk is voor de corruptie van Di Rupo, noch dat iedere CD&V'er tsjeef dient te zijn. Het lijkt me billijk dat de enige vorm van "censuur" zou moeten zijn dat de waarheid correct en objectief wordt weergegeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Neem nu het soort threads zoals Tommm net had opgestart over Bourgeois. Vond je dat zelf ook maar bij benadering een zuivere behandeling van het nieuwsfeit?
Het is dat soort gedoe, dat je in mindere mate ook in de media terugvindt, dat veel mensen de voeten uit hangt. Ik ben geen lid van de N-VA, ik stem gemengd, maar ik zal het WEL telkens opnemen voor de N-VA als er leugenachtig over gedaan wordt. Laatst gewijzigd door Nyquist : 18 april 2012 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien eens informeren bij de AA hoe ze u daar kunnen helpen.
![]() |