![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120415_075
De mannen van de BUB maken zich weer eens straalbelachelijk, ach ja dat zijn we toch gewoon van hen, zij leven nog steeds in het unitaire Belgique de papa! ![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 15 april 2012 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien organisaties als Sharia4Belgium of de NVA zich aan de wet houden zou hen verbieden duiden op een anti-democratische staat. Mogelijkerwijze zijn de staatsveiligheid en het BUB anti-democratisch ingesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() hahah,een partijtje van amper 30 leden gaat ook eens eisen stellen,ze zouden beter zelf stoppen met hun zelf belachelijk te maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat de B.U.B. gewoon op de hypocrisie van de N-VA wil wijzen. Wat mij betreft hebben ze weer eens 100% gelijk. Misschien ook eens de inhoud lezen in plaats van de zwaaien met goedkope slogans. Zelfs De Standaard verwijst in zijn artikel naar het artikel van de B.U.B.. Knap werk van mijn vrienden !
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat de N-VA de Belgische staat eventueel zou willen afschaffen is geen reden om die te verbieden. Of had men in 1830 degenen die het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden willende afschaffen ook moeten verbieden?
step 1: Blame capitalism step 2: Adopt some policies to "fix things". step 3: When those policies make things worse, return to step 1. ... repeat ... Laatst gewijzigd door Zwitser : 15 april 2012 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarin zijn ze niet eens origineel. De andere partijen der Ware Belgen deden het hen voor.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er lopen hele enge kereltjes rond bij de NVA. Bij de BUB trouwens ook
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() tja... daar is de BuB dan ook goed in... verbieden, verbieden, verbieden...
Verbieden van het recht om de eigen taal te spreken, verbieden van het recht om in eigen volkscultuur evenementen te organiseren, verbieden dat we nog gerechten "�* la flamande" zouden noemen... Het enige dat wel nog mag? Zoals een idioot met een tricolor vlagje zwaaien en op de toon van de brabançonne frieten uitschijten. ![]() ________ ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 15 april 2012 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou dat niet 'eng' durven noemen. Eerder betreurenswaardig.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Man man man te gek voor woorden gewoon; doet me ook automatisch terugdenken aan de grappige toestanden van toen ik hier in de beginperiode vaker langskwam op het forum (ja we worden oud); of wie herinnert zich nog dat ze prins Laurent op hun lijst wilden staan hebben en hun toestanden met Marc Wimots.....
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De B.U.B. heeft blijkbaar ook nog nooit van beeldspraak gehoord getuige het persbericht op haar site waarin de zin “We moeten in de Rand elke dag strijden tegen de Franstaligen” geïnterpreteerd wordt als een oproep tot geweld. ![]() Laatst gewijzigd door rub1615 : 15 april 2012 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Het is juist de N-VA die Sharia4Belgium wegens uitspraken wil verbieden. De B.U.B. speelt gewoon de bal terug naar de N-VA. Ga bij uw magere klagen.
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |