![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Moslims laat ons hier in Vlaanderen met rust en go home!
Tenzij met 'we' een aantal (s)linkse politici bedoeld wordt, hebben 'we' U hier zeker niet uitgenodigd om te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Neeeee, niet weer een discussie over gastarbeiders en koolmijnen.
of over 'jij bent een racist, neen ik ben geen racist.' Gewoon negeren, die aandachtzoekerij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Helemaal mee eens Thinker.
Europa was, is en blijft wat mij betreft niet-islamitisch, niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Onze Westerse verworvenheden zijn absoluut niet inferieur zoals veel moslims daar over denken, maar de moeite waard om uit te dragen en verdedigen. Niet alle moslims zijn terroristen, wel zijn bijna alle terroristen moslim!! Ook zijn moslims wat mij betreft buiten-Europese wezens!! Dus : Hand in hand, terug naar moslimland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() maar 'we' hebben jullie wel het recht gegeven te gaan e nte staan waar je wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dan mag ik zeggen: Ga dood stomme vlaams blokkers of ik dood u. U zal het niet leuk vinden dit te lezen, niet waar? Beeld u dan eens in wat het voor moslims niet is, om zoiets te lezen als wat u nu zegt.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() JOIN THE MAROKKIBUSTERS!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]() een of het jeanetten zijn dan moet je het aan verhofdstad is vragen !!! ![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Idioot! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
Probeert dat maar is dan zul je wel merken dat je lulletje in een bak pannetje de tango "steps" aan het dansen is !!!!
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||