![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk vind ik deze passage het meest treffend:
Citaat:
titel: Ik ontken met klem. Dat zijn lasterlijke leugens Punt van discussie: De praktijken van Humo en soortgelijke pers tekst voor als links niet meer zou werken: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mia Doornaert kroop bij de verklaring op Radio 1 in haar rol van ACV bitch. Het ACV heeft een zéér slechte reputatie om met klachten over pesten en sexual harrasment om te gaan. Ze heeft letterlijk haar paraplu opgetrokken door te stellen dat zij niet de persoon was die op de hoogte was van de roddels, ondanks dat ze ACV délégée was.
En dan zijn advocatenpraat voor de vaak: "Ik ontken met klem al die aantijgingen. Dat zijn lasterlijke leugens. " Pfff. Er zijn geen aantijgingen. Dus kunnen het geen lasterlijke leugens zijn. Dat hij dan gelijk verklaard dat hij klacht indient tegen de getuigen wegens laster. Dat doet hij blijkbaar niet. Hij houdt het bij gerechtelijke acties insinueren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve haar niet met Engelstalige bewoordingen van vrouwelijke honden te benoemen. Hoe lief die beestjes ook kunnen zijn (behalve die die opgehangen werd aan een deurklink in het paleis, wellicht door de jonge Filip den taaie). Want daarmee breng je heel de famille de Laeken met hun lintjespolitiek in verlegenheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet die Pol niet hebben.
Zijn bakkes staat mij niet aan en hij gelijkt op het portotype van een perverseling. Evenwel: Dit is ééns te meer een overduidelijk geval van afrekening via mediatieke rugstekerij als wapen tegen een establishmentsgevaarlijk iemand. Ik heb het reeds op een andere draad opgemerkt. NOOIT een klacht toen hij sos was NOOIT een klacht toen hij journalist was NOOIT een klacht toen hij tjeef was NOOIT een klacht toen hij weer journalist werd BINGO toen hij NVA'er werd (en dan nog van vermeende toestanden van zijn tijd als sos journalist en tjeef)... Een regelrechte schande die de mediatieke antidemocratie nog eens goed in de schijnwerpers stelt. Ik vraag ij af: Is het werkelijk hiervoor dat de NVA schrik heeft waardoor zij bij hoog en bij laag beweren niet met een andere vlaams nationlaistische partij te willen samenwerken? Is het werkelijk die macht waar de NVA voor beeft en siddert? Ziehier vrienden van de NVA...u zal ofwel totale gehorigheid beloven aan het establishment of u zal Vlaming worden en dagelijks zulke dingen moeten lezen in de pers. Aan u de keuze. de mijne is uiteraard al lang gemaakt... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 april 2012 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Fieselier
Die klachten waren er wel. Anders zou hij ook niet de reputatie van "Hete Pol" hebben gehad.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Barones heeft gezegd 'geen klachten', en dan zijn het geen klachten !! Wie was ACW-delegué ? Gij of de barones ?? Als ge zo'n leugen gaat blijven beweren, dan gaat ge veroordeeld worden tot een werkstraf: de omheining van Laeken herstellen. Op die plaatsen waar de kleine Laurent er altijd tegen ging pissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat polleke nooit sexuele toenadering heeft gezocht tot Mia Doornaert verwondert me.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sedert Berten Bibber er ne keer op gemogen heeft (en waarvoor zij dan de titel van barones verkreeg), veinsde hete Pol impotentie ...
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Uitleggen, uitleggen ...
Tizzen komplot zeggiku!
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Spreek op man...formuleer een klacht van toen en help de Belgicisten uit hun lijden....
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @fieseler
Is al meermaals hier op dit forum aan bod gekomen. http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...gen-N-VA.dhtml
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij komt af met bovenstaande link waar het laatste zinnetje van het artikel dit is Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat de woordvoerder van de N-VA stelt dat er geen formele klachten waren dat er geen sprake was van klachten. Lees het artikel eens. Als iemand de bijnaam "hete Pol" krijgt wat in meerdere kampen erkent word is dit wel degelijk het gevolg van klachten over zijn gedrag. Dat dit tot hier toe geen formele klachten waren dat is een feit.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 dames uit mijn studententijd werden hete X en Slutty Y genoemd. Dat was niet echt het gevolg van klachten over hun gedrag.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen rook zonder vuur, zeg ik.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar was dat dan wel het gevolg van ?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() Helaba Belgica....ik vroeg een klacht van toen en niet een vastelling van het tegendeel....
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg, kan men nu niets anders vinden ? |
|
![]() |
![]() |