![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mooi zo. De raad van het GO stuurt een algemeen verbod uit naar al haar scholen om nog hoofddoeken toe te laten. Ik hoop dat de andere inrichtende machten hier ook een duidelijk standpunt in zullen nemen. Maar het gaat alvast de goede richting uit.
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...p-school.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Prima; dat werd hoogtijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Eindelijk
Nu afwachten wat de gedachtenpolitie van het CGKR gaat doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gelukkig dat ons Joyce van den Hema al helemaal afgestudeerd is, want wat moest het kind anders gaan aanvangen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() nu nog uitbreiding van het kopvodverbod in alle openbare gebouwen zoals in .... moslimland Turkije
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is in sommige scholen nu al, en de naleefbaarheid daarvan is 0%. Hier wordt eens goed mee gelachen & gevloekt tegelijkertijd op de scholen.
Men kan de hoofddoek niet verbieden in een zwarte school, waar je klassen hebt met 8 op de 10 leerlingen van vreemde origine (take yer pick, Turk, Afghaan, Marrokaan, Algerijn, Pakistaan, ... ). De leerkrachten kan dan de hoofddoek aftrekken, maar ik betwijfel dat die persoon de volgende dag nog zal ademen enzo.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik voorspel hetzelfde effect als het rookverbod in cafés...
Velen gaan het verbod gewoonweg naast zich neerleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen ik nog school liep stond het gemeenschapsonderwijs bekend als de 'vuilblikschool'. De ramp is dat er niets anders meer is. Thuisonderwijs jongens en meisjes. Daar al eens aan gedacht? Lever je kinderen niet uit aan integratiemisdadigers. Radicale segregatie is de boodschap.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De school waar ik werk beantwoordt perfect aan uw definitie van 'zwarte school', en er is niet één - ik herhaal: NIET ÉÉN - leerlinge die de school mét hoofddoek op binnenstapt. Er was tot nu toe ook niet één - ik herhaal: NIET ÉÉN - leerlinge die eenmaal ze de school binnen was gestapt heeft geprobeerd het hier al jaren geldende hoofddoek-verbod te omzeilen. Hier is de naleefbaarheid van dat verbod dus alleszins geen 0%, integendeel zelfs.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 februari 2013 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het moet ten allen tijde worden vermeden dat kinderen worden verpest door de rode onderwijsmaffia.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is wel "oma" : circe is een toverheks uit de Odyssee van Homeros
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verandert dat iets in uw discours? Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 februari 2013 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik blijf bij mijn stelling, Jack. Maar in dat geval dring ik er op aan dat oma (heb ik net begrepen) haar opvattingen vaarwel zegt.
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog een slachtoffer van de communistische leugenpropaganda. Ik raad je aan om de dringend de boeken van Nesta Webster in huis te halen.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zit op de kap van dames met hoofddoek, "'t is ene van de goei jom!" Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 februari 2013 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |