![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste zuiderburen van Politics.be,
Ik ben Wouter en ik heb julie hulp nodig. Ik doe voor mijn bachelor Politicologie aan de Universiteit Leiden onderzoek naar angst voor terrorisme en daarvoor heb ik een survey gemaakt. De survey duurt slechts 3 minuten en als je je emailadres aan het eind van de survey invult maak je kans op een bol.com cadeaubon van €25! Als je de link doorstuurt maak je nog een keer kans op een bol.com cadeaubon van €25! Dus naar hoe meer mensen doorgestuurd hoe meer kans. https://uleidenss.eu.qualtrics.com/S...eHFTU4IW0KpB7m Vragen, op- en aanmerkingen zijn altijd welkom! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik had geen flauw idee waar de afkortingen (bij de opleidingen) voor stonden.
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag Wouter,
Neen. Mvg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bol.com is een corrupte winkel. Ik heb ooit zo'n cadeaubon gewonnen, maar die erkenden ze online niet. Heb dan uren liggen bellen met zo'n sufferd uit Holland, die amper ABN verstond.
Na veel aandringen opgegeven, want dat zwaar Hollandse accent was me te irritant geworden. Nou.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus omdat jij een keer zo,n ervaring gehad hebt, is bol.com opeens een corrupte winkel? Wat een logica weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Aangezien ik het op nog op andere Belgische forums heb geplaatst is het misschien wel een idee om de die vraag aan te passen. Ik had er helemaal niet aan gedacht, dank voor de feedback.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
Dus da's inderdaad heel erg. Bij Bol.com engageren ze op de klantendienst exprés mensen met zware, onverstaanbare accenten om zo klanten met klachten weg te houden. Bel zelf eens. Niet slim van Bol, want heel de uitgebreide familie heeft Bol-brol al lang opgegeven. Wij shoppen enkel nog in onze eigen winkels. Eigen winkels eerst.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Trouwens, dit is een goedkope truuk om gratis aan e-mail adressen te geraken. ("Ik ben een student, ik doe een enquête". We kennen dat).
Hoeveel betalen ze je per batch van 100 email-adressen, "Wouter"? The going rate used to be US$3. Slaaf.
Laatst gewijzigd door C2C : 13 mei 2012 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Bovendien, een zeer slecht opgestelde enquête. Nul op tien. Geen enkele prof kan zoiets erdoor laten. Ofwel is de Universiteit van Leiden echt op een historisch dieptepunt terecht gekomen.
Ik zal ook eens een vraag stellen. Je krijgt ook een waardebon van 25 Euro als je antwoord: Citaat:
Laatst gewijzigd door C2C : 13 mei 2012 om 23:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Fijn dat we deze keer de resultaten kunnen zien.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 14 mei 2012 om 05:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Welke vragen zijn volgens jou sturend dan? Ik moet toegeven dat ik zelf ook operationaliseringsproblemen zie bij vraag twee. Probleem is dat ik met het aanpassen van de vraag mijn resultaten invalideer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Dat ze met een zwaar Hollands accent spreken is een feit, maar waar is de Vlaamse boeken-Multi online??????¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Laatst gewijzigd door smosty : 14 mei 2012 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe geen liefdadigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bol.com maakt de reguliere boekenzaken en CD-winkels kapot.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*hoi, dat hoor ik" "Khoor da oek da gij nen 'ollander ze"
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een student met een enquête?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kende die afkortingen niet, dus ik heb maar basisschool aangevinkt.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar wordt in uw enquete helaas weer niet naar gevraagd... Ik heb dus, nog maar eens, niks ingevuld. Sorry.
![]() |