![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hmmmm mooi debat rond euthanasie voor ongeneeslijke en zwaar lijdende kindjes .
Wouter Beke zegt vanuit de CD&V strekking , onbespreekbaar . Etienne Vermeersch zegt. Als Wouter Beke als onwetend wezen deze zaak onbespreekbaar houd , " ik ben 78 en dan zal ik voor de rest van mijn leven , nog 2 ,3 of 4 jaar wijden aan mijn doel om de CD&V te herleiden tot een partij onder de kiesdrempel ." Dat is nu eens durven spreken . hoe mooi kan het zijn om oud te zijn en een peil bereikt hebben waarop je kan zeggen , pottenzeikers , ge kunt mij niet meer maken . Ik vind dit een zeer leuk debat . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vermeersch heeft in het verleden nog "straffe" dingen verteld.
Meestal werd dit met de mantel der liefde bedekt gezien zijn "verzadigde" staat op dat moment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Als etienne helpt om nelgique ten grave te dragen: fine
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Maar die oude wijze man zijn stem wordt toch gehoord hoor . en Kindeke Wouterke zal toch effe aan zijn pisserke krabben van dergelijke uitspraak .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ervan overtuigd dat de stem van deze, volgens u, "oude wijze man" helemaal geen weerklank vindt bij de doorsnee burger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat zijn stem enkel in dovemansoren valt . daar twijfel ik sterk aan . En een dom wigt is is Vermeersch nu tog ook niet hé . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vermeersch is al jaren het ijkpunt op dewelke de pers zich richt om duiding te geven aan het lezers/kijkers publiek bij dergelijke debatten. Dat ga je toch niet ontkennen ? Wie zou volgens jou meer invloed hebben in deze discussie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, altijd als onzen Etienne er is. Als een geboren West-Vlaming bijt hij zich koppig vast in het onderwerp. Een Pittbull ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Stel U maar eens voor dar er een nieuw tijdperk van wraak in opkomst is .
De oudjes gaan in de laatste levensjaren , als je hen toch niets meer kan maken den boel eens gaan pesten . Een nieuwe hipe . Ik ben mijn batterijen al aan het opladen , en ze zllen zich schrap moeten zetten . EINDELIJK zal het opnieuw leuk worden , de politiekers zullen hun centuurke mogen aanspannen . de nieuwe oorlog politiekers tegen onaantastbare bejaarden . heel leuk . Vrijwilligers gevraagd . en ideen ook . |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gogogoooo, Etienne-'Benidorm-Bastard'-Vermeersch!!
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Niemand verhindert Wouter Beke toch om zijn jongste spruit in helse pijnen een langzame "natuurlijke" dood te laten sterven?
Dit stoort me steeds aan het euthanasie-debat: de voorstanders beslissen over hun eigen leven (en mogelijk dat van hun pasgeboren kinderen in de toekomst), maar de tegenstanders willen weldegelijk over het leven van anderen beslissen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag niemand van zijn leven beroven, maar je mag het hem ook niet opdringen.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kinderen hoeven niet te lijden omdat God en bij uitbreiding Beke het wil.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prof. Vermeersch is een heel intelligent man, maar heeft soms wel eens de neiging zich te vergalopperen als hij een onderwerp aansnijdt waar hij schijnbaar ook emotioneel bij betrokken is. Door zijn achtergrond (de man was ooit pater, nietwaar!) heeft hij het moeilijk objectief te blijven als het om zaken over Kerk en geloof gaat.
|
![]() |
![]() |