![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Deze namiddag te lezen op de site van de redactie:
Citaat:
Laatst gewijzigd door F.B. : 3 april 2012 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Een paar uur later op De standaard...
Citaat:
Laatst gewijzigd door F.B. : 3 april 2012 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn nog maar een paar goede cafés op de oude markt. De rest is kapot gemaakt door de politieke correctheid. Wie wilt er nu in een café uitgaan wanneer de kans bestaat dat een allochtone bende uw vriendin bepotelt, uitmaakt voor blanke hoer of lastig valt met oneerbare voorstellen. Owee als je reageert, dan ben je de racist.
Geen wonder dat men bepaalde allochtone kleurtje weigert, alleen maar last mee. Ik zal wel uitgaan in een blanke café waar dat soort volk niet welkom is. Ben je zeker van een leuke avondje uit.
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben elk café al binnengaan in Leuven samen mét allochtonen, als er iemand geweigerd werd zal daar reden voor geweest zijn. Als er problemen zijn dan zie je de politie niet maar als er een allochtoon geweigerd wordt staan ze er binnen de 5 minuten. Goed, hun fout niet echt want anders wordt waarschijnlijk elke agent van dienst ook aangeklaagd.
Mijn vriendin weigert inderdaad nog uit te gaan wegens deze reden. Het is té vervelend geworden en ik ben helaas niet het rambo type dat elk weekend in een vechtpartij wil belanden. Heeft ook geen zin want sta je daar toch met 2 of 3 tegen 25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heeft hij de politie ook nog staan afdreigen. Goed interview van ter zake. Minderhedenforumwijf komt er niet zo goed uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit een zeer typerend gedrag voor moccro's is. Eerst provoceren, en daarna onrecht uitroepen. Zelfs hier op dit forum al een paar mooie voorbeeld van gehad, heel de cirque rond s4b, en nu heel het minderhedenforum.
Is een gedrag dat ik bijvoorbeeld niet bij afrikanen of oost-europeanen tegenkom. Laatst gewijzigd door F.B. : 4 april 2012 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan hier kort over zijn.
Indien de portiers hun boekje te buiten zijn gegaan, vergunning afpakken en schadevergoeding betalen. Indien de anderen het uitgelokt hebben, eigen schuld, dikke bult en er nog een boete bij voor openbare ordeverstoring.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We stellen hier echter alweer vast dat sommige allochtonen denken dat ze zich hier alles mogen permitteren als ze er maar het woordje "racisme" tegenaan gooien! Komedie spelen, de zaken verdraaien, met veel lef voor de camera's hun leugenachtige versie verkopen...moet blijkbaar allemaal kunnen! Een boete voor openbare ordeverstoring en klaar is Kees? Pech dat hun spelletje een keer niet gelukt is? Die zaak zou ze moeten aanklagen omdat ze hun goede reputatie besmeurd hebben enz enz met een hele dikke boete erbij en een verbod om voor een hele tijd dergelijke zaken binnen te mogen gaan! Als je hier alleen al de paar bovenstaande kommentaren leest kun je toch niets anders dan vaststellen dat het zo verder niet kan, dat verloederen van de maatschappij waarbij steeds dezelfde soort lieden als bij toeval in aanmerking komen! En dan maar verwonderd zijn dat er meer en meer mensen iets tegen allochtonen hebben..... Vlug terug naar de hoofddoekjes, dat is pas belangrijk! Laatst gewijzigd door andev : 4 april 2012 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ opdraaien voor de gemaakte kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Is het trouwens al opgevallen dat de maffiaportiers - quasi altijd van buitenlandse origine - nooit dergelijke klachten krijgen en er meer op los meppen als de autochtone portiers? De kans dat men daar weer een mannetje wil plaatsen met andere motieven is ook niet gering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
trouwens de oude markt is vergeven van beveiligingscamera's..een koud kunstje om het échte verhaal te zien.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 4 april 2012 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volstaat al lang niet meer om de storm van ongenoegen die in de maatschappij leeft, op te vangen.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zou ik een flinke vergoeding eisen voor geleden economische schade wegens het in een slecht daglicht brengen van mijn zaak op nationale TV. Het tweede is natuurlijk een gevolg van het eerste. ![]() Het Café zat tjokvol allochtonen . Dan beweren dat ge niet binnen mocht omwille van racistische redenen is echt een farce. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 4 april 2012 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Hij kan niet anders dan kort zijn...het veelvuldig en kwistig verkrachten van de antidiscriminatiewetten is een stokpaardje van marginale moslims en hun linkse muilezels...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten nu zelfs in een fase waarbij we de allochtoon wel moeten gelijk geven , ook al heeft hij volkomen ongelijk , want anders loop je een enorme kans om als racist versleten te worden . Een vreemde evolutie. ![]() |
|
![]() |
![]() |