![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steeds meer zou je denken dat we in 1500 ergens zijn blijven steken wanneer ge van die rondlopende tapijtrollen ziet.
Moet dat verboden zijn? Ik vind dat ze die eerder in 't zothuis moeten steken, daar horen die thuis. Die zo krankzinnig geloven in dergelijke onzin, dat er ergens een kwakkel van een God, of om het even wat, is die dat vergt van hun. http://pierrescolumn.punt.nl/index.p...&tbl_archief=0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Steeds meer zou je denken dat we in 1500 V.C. ergens zijn blijven steken wanneer ge van die racistische moslimhaters ziet.
Moet dat verboden zijn? Ik vind dat ze die eerder in 't zothuis moeten steken, daar horen die thuis. Die zich zo krankzinnig vastklampen aan dergelijke haat, zonder dat er ergens een kwakkel van een God, of om het even wat, is die dat vergt van hun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het mag wel geen obsessie worden.. Trouwens uw eigenste grote linkse roerganger Karl Marx zou zich doodschamen voor zijn huidige volgelingen...die mens zou nu door zijn eigen politieke nazaten een racistische islamofoob genoemd worden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Er is weldegelijk een probleem. Islam is een symptoom, niet hét probleem. De racistische/egoïstische haat is een ander probleem. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 7 juni 2012 om 09:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Verblijd het forum met jouw visie over wat hét probleem is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw moslimhatende analyses komen recht uit een (links) studentenkot... Er zijn nog mensen die het provocerend superioriteitsgevoel van gelovigen kotsbeu zijn...en aangezien ik niet in de jodenwijk in Antwerpen woon en geen radicale christenen ken, schiet er nog maar één groep over (uitgezonderd jehova's maar die zijn niet visueel aanstootgevend) Ik heb een degoüt voor iedereen die radicaal door het leven gaat...religieus of ideologisch... En laat dat schijnheilig politiek correct ariooltje maar achterwege..iedereen haat wel iets of iemand..a.u.b. niet doen alsof dat een exclusief rechts conservatieve eigenschap is...als we zien wie er terreurdaden en/of politiek geweld heeft gepleegd, is het tegendeel eerder waar.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 juni 2012 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zijn niet alleen immigranten met zogenaamde "primitieve godsdiensten" (en je moet echt naïef zijn om te denken dat Hindoëisme en Boeddhisme dé vredelievende religies zijn), maar ook autochtonen die zich tot die zaken bekeren. En ook de new age religies, natuurlijk. Men klaagt over de cultuur van de immigranten die niet bij de onze past, zoiets zou impliceren dat wij nog enige 'eigen' cultuur beleven. Het weinige beetje dat er nog overschiet is volledig vervlakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Je toont vooral arrogantie. Veel "gezonde geest" heb ik nog niet van jou gemerkt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Grappig dat dit van een linkse komt...doorgaans zijn het de eersten om te walgen van de westerse maatschappij waarin ze zijn opgegroeid en te dwepen met 'vreemde' waarden en normen.... Anarchisme is zowat het toppunt van zelfhaat..die willen niets bewaren die willen alles afbreken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Maar ze zijn verre van vervlakt vriend..het is niet omdat we allemaal een coca-cola drinken in een mc donalds dat we geen diepgaande normen en waarden hebben waarvoor men eeuwen lang heeft moeten strijden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik walg niet van de westerse maatschappij, ik rouw haar ondergang. Ik ben dan ook geen anarchist. Zo'n systeem kan niet werken mijns inziens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het westen bestaat niet, en heeft in mijn ogen ook nooit bestaan.
Een Nederlander verschilt enorm van een Spanjaard, en een Spanjaard verschilt weer enorm van een Amerikaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het westen perfect ? hoegenaamd niet..maar ik wil het in geen 100 jaar ruilen voor de rest van het aanbod... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Cultuur omvat echter nog meer dingen. Neem nu onze kunsten, ik zie enkel achteruitgang. Dit terwijl er nog nooit zoveel geld is gestort (verspild?) aan de culturele sectoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Alweer die superioriteit...pot, ketel... Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 7 juni 2012 om 09:57. |
|||