![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
Bekijk resultaten enquête: en ik ga stemmen op | |||
Sp.a |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,48% |
O-vld |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,28% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
32 | 52,46% |
Pvda |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,28% |
LDD |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,64% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,64% |
Cdnv |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,28% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,84% |
Rood |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,28% |
gemeentelijst |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,28% |
foert of ik weet het nog ni |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,56% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() wat gaat het worden ?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor de Gemeenteraad van gemeente G is het weinig relevant dat partij P verwachte uitslag U haalt in de andere gemeenten van staat S.
Dit soort peilingen zijn enkel interessant voor graaiers en partijslaven. De slaafjes van welke partij worden het meest beloond, kan je eruit afleiden (als het een representatieve peiling zou zijn), niet wat de situaties in de gemeenten zijn. Moest het werkelijk iemand interesseren: ik denk dat in mijn gemeente Groen de beste keuze is. Laatst gewijzigd door Robinus V : 21 mei 2012 om 16:37. |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Cd&v
#4 |
Banneling
|
![]() in een gemeente waar nog een bos te redden valt kan je soms beter groen stemmen;
ik zou Groen! eens 6 jaar aan het werk willen zien met 50% vd stemmen in Vlaanderen, ik denk dat we nadien een put vinden waar geen gras meer wil groeien |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() In Antwerpen wou ik nog wel voor Cd&V gaan, maar niet voor het kartel met Sp.a
Wellicht wordt het dan O-VLD in die zin dat: Yo' want money? Yo' gots to work mo'. Er mag hier best een liberale koers worden gevaren. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, kijk gewoon naar Mortsel. Sinds Groen! er de burgemeester levert is de uitstoot van CO2 en fijn stof minstens vertienvoudigd. Gewoon omdat de autos er nu tienmaal langer over doen om door de gemeente te geraken.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben nochtans speciaal Turtelboom naar Antwerpen gestuurd om de laatste echte liberaal van de lijst te halen en te vervangen door blauwe sosjes, die net zoals op federaal niveau, braafjes de belastingen gaan vermenigvuldigen, de vrijheid van de mensen beknotten en de stad verder onleefbaar maken. Je kan al net zo goed op PVDA stemmen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() CD&V-N-VA, wegens de standpunten m.b.t. mijn gemeente. Verder heb ik het niet zo met die partijen.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En op welke manier zou Turtelboom de stad onleefbaar maken? Meer nog, wie kan het beter en op welke manier zou die de stad wél leefbaar maken? |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar blijft de nieuwe gevangenis, de opvang voor crimininele jongeren, het uitwijzingsbeleid voor illegalen, ...? N-VA: "Illegalen gaan massaal vrijuit" N-VA: "Vier miljoen euro nutteloze investeringen in politiekazerne Wilrijk" 1 op 7 (2011) en 1 op 5 (2010) gevatte daders in Antwerpen zijn minderjarig (-18 jaar) Nu ja, niet dat Turtelboom van plan zou zijn in de praktijk ook te gaan zetelen in de Antwerpse gemeenteraad moest ze verkozen worden.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En elke politicus heeft wel één of meerdere blunders begaan. Her en der zijn inschattingsfouten mogelijk. Het zijn ook maar mensen, geen supermannen- en vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() vaneigens gaat het om ideologie. Als je naar verkiezingen trekt met de burgermanifesten van verhofstadt in de hand als ideologisch programma, en je gooit dat allemaal weg de avond van de verkiezingen om dan met uw partij het tegenovergestelde te gaan doen.... dan weet je het wel hé
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, kom, wat de Verhaal-Loze Demagogen gedaan hebben kan je toch geen blunders meer noemen?
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Opnieuw een insinuatie vanuit een of ander buikgevoel. Kijk, ik ben nog wel geïnteresseerd in ideologieën en partijprogramma's, als het mag.
Het gaat hier trouwens niet over de vorming van een federale regering maar over lokale besturen. En er zijn ook een hoop nieuwe mensen bij o-vld gekomen die zich verkiesbaar stellen. |
![]() |