![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Valt het U ook op dat de moslimgemeenschap steeds meer vlaamse bekeerlingen met extreme boodschappen naar voor schuiven ?
Is dat een extra dimentie van provocatie of worden ze letterlijk gebruikt ? De vlaamse Stéphanie Djato als nikab draagster De Vlaamse Xavier Meert als de Exorcist En er zijn wel mer vlaamse meisjes die de moslims voor hun kar aan het spannen zijn . ze gaan steeds verder en verder . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je nu aan het waarschuwen dat er binnenkort een paar vlaamse maagden in niqaab zouden kunnen zelf-ontploffen?
dat ze die kinderen dan maar eerst goed duidelijk maken dat de hel vol met vrouwen zit en als ze dan toch in het hoerenparadijs geraken, dat ze dan gewoon één groen floeren kleed krijgen waar ze het eeuwig mee moeten doen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Salafisten, die erg sterng zijn in de leer, in vergelijking met " culturele moslims". Bekeerde Belgen gedragen zich vaak als regelrechte sekeleden,juist omdat ze worden bekeerd door fanatici, maar het is dus wel hun eigen gedrag waar aandacht naar gaat he? Niet iedere moslim maar zij zelf zijn daar verantwoordelijk voor. De meeste moslims zetten hen daar niet toe aan, keuren hun gedrag zelfs af, dus veralgemeent u nu echt wel sterk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het grote verschil is natuurlijk dat iemand die strikt volgens de bijbel leeft vreedzaam is en gelooft dat de ongelovigen zullen gestraft worden in het hiernamaals...en dat iemand die strikt volgens de koran leeft vindt dat de ongelovigen nu al mogen gestraft worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiernamaals?? Je moet er toch echt wel een paar mankeren wanneer je daarin gelooft, tenminste dat is mijn mening ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is al gebeurd, ah neen het was een waalse...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik waarschuw niets , ik las een paar feiten die zich voordeden en open er een vraag over . dat zal niet mogen zeker ? we zien hoe de moslims rond de hete hangijzers heen draaien in het exorcist proces . maar ook uit Uw reactie moet ik meteen de vaststelling of de link maken dat ........ " in de naam van , of als god het wil " alles mag onttrokken worden aan de westerse vrijheid en wetten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in het dagelijks leven stel ik ook vast sat hoe gematigd Moslims ook zijn dat er heel weinig weerstand of veroordeeling is ten aanzien van broeders die over de schreef gaan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, ik blijf trouw aan het Ijzertestament. Ook voor moslims is Jezus, de Messias, de Christus: ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terechte vraag.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 juni 2012 om 13:26. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Daar ben ik het volledig mee eens . iedere vorm van religie is bedenkelijk .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgen ijzersoldaten strikt de bijbel? Dacht het niet.. maar verzin gerust nog iets.....over het hiernamaals mag ook... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn stof, niets meer en niets minder, tijdelijk en vergankelijk.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Mag ik er vanuit gaan , of over de vrijheid van mening beschikken dat dergelijke extremistische gedachte vertegenwoordigen EN uitvoeren niet echt in onze maatschappij hoeft te immigreren en zeker geen voorbeeld zijn van integratie ?
Of zie ik dat weer verkeerd . Is het weer veroordeeld als rasistisch , te stellen dat het dragen van een nikab , en het plegen van exorsicme niet thuis horen in onze maatschappij . Dus zeker geen goed voorbeeld zijn van integratie . Wat staat er dan zo verkeerd ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat ik de slogan "AVV VVK" perfect onderschrijf, en jij denkt dat je een paar vijzen los moet hebben om daarachter te staan. Ieder zijn mening. Mijn mening sluit echter het best aan bij het Ijzertestament.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Voila , en om mijzelf in bedwang te houden en mijn gedrag in goede banen te houden , of om het goede van het kwade te onderscheiden heb ik geen kruiske , geen paternoster , of geen nikab nodig .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Naar mijn ervaring zijn er maar heel weinig mensen die er zich kunnen bij neerleggen dat dood, dood is... |
|
![]() |
![]() |