![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Michel Vandenbosch 20 jaar aan hoofd van Gaia en veel dierenleed bestreden.
Proficiat en doorzetten Michel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel Vandenbosch heeft één grote verdienste met Gaia.
Hij toont er mee aan dat je helemaal niet hard hoeft te werken om de mensen het geld uit de zakken te kloppen. Richt een debiele club op, speel in op goedkoop sentiment, surf wat op de achterlijke groene hype, en de dollares stromen binnen. Mocht ik zeker weten dat hij niet op een of andere manier aan een subsidiekraantje slurpt, ik zou hem feliciteren.
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoewel de normen van Gaia wat te hoog gegrepen zijn voor mij, heb ik veel bewondering voor Vandenbosch. Zijn visie op mens en dier getuigt van een diepgaand respect voor de levende natuur, dat hij filosofisch sterk onderbouwt.
Evenwel stel ik me ook de vraag: is Gaia niet aan nieuwe boegbeelden toe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waarom ander boegbeeld als het ouwe het goed doet? Maar goed, voor mij niet gelaten. Een jongere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na jaren een stomme ezel, mag het eens een lompe koe, een domme aap, of een achterlijke kiek zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet altijd nog lachen als ik terug denk aan het gehuil van Michel toen die moegetergde kwekers hem wat petsen tegen zijn hoofd gaven.
Dat was wat anders dan holle slogans te roepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat er niet meer van die mensen zijn als Michel die blijven vasthouden aan hun idealen en ten volle beseffen dat hier op aarde nog andere wezens leven dan alleen maar de egoïstische mens, en dat die wezens recht hebben op ons respect.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakt me weinig uit, ik heb geen boodschap aan die kwekers. Maar de beelden waarop struise Michel als een kind lag te krijsen van angst, die zijn zo grappig dat ze geld waard zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel is zeker niet struis of stoer. Da's een heel gevoelige en zachtaardige man. Ken hem al jaaaaren. Nog van voor hij Gaia oprichtte. Die mens is oprecht begaan met het lot van (alle) dieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() Proper gewassen alletwee Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2012 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Goed dat Gaia bestaat, proficiat Michel, u doet dat goed!
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De laatste jaren krijg ik niet eens meer een reactie... Inderdaad, misschien kan hij eens beginnen met door te zetten op de plaatsen waar het telt... http://www.youtube.com/watch?v=9QEN0TTKZrE
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Van subsidies gesproken: in tijden van crisis moet men die maar eens onthouden aan allen die ze niet nodig hebben. Aan de rijkjes dus. De grootste subs¡die-consumenten. Gezond verstand, toch?
Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juni 2012 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opdat het leuk zou geweest zijn, moest hij véél meer mot gekregen hebben. Hij moet toch weten dat je de werkende mens, die bovendien opdraait voor het subsidiëren van zijn voze verenigingske, moet met rust laten bij de uitoefening van zijn job.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie: Gaïa trekt geen subsidies:
Aangezien wij geen overheidssteun ontvangen is alle hulp meer dan welkom. Ze zijn dus afhankelijk van de steun van naïeve groene idioten. Onrechtstreeks is dat eigenlijk ook subsidie, want de meeste van dat soort leeft toch van een uitkering of woont nog op hotel mama. Voorts zetelen ze wel op een lucratieve postjes: GAIA zetelt in officiële adviesorganen zoals het Raadgevend Comité van het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) en de Raad voor Dierenwelzijn.
![]() |