![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Advocaat-generaal Europees Hof vernietigt Vlaams taaldecreet
Zo titelt een bijdrage van Roger Blanpain op de site van Knack Lees een stukje mee: Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() En wat gaat tak daar dan aan kunnen doen?
Snap de redenering niet van die het hof, want ik kan me niet dadelijk inbeelden dat er een land is waar je dat zo maar mag doen in de voertaal van het bedrijf. Hier in Luxembourg is het duidelijk, communicatie tussen werkgever en werknemen ivm met arbeidsrecht moet gebeuren in't frans of duits. Bedrijven kunnen u niet een engelse arbeidsovereenkomst geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Verkeerde voorstelling van feiten.
Citaat:
Citaat:
Het Europese gedrocht zal zich daar niet aan wagen. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juli 2012 om 09:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan mij niet voorstellen dat dat bijv. in Frankrijk zou kunnen, of in Italië, of in .....
Wat het hier betreft....wat als er een zaak voor de rechtbank komt ? Alles vertalen ? Op wiens kosten ? En als de vertaling niet precies overeenkomt met het origineel wegens een interpretatie van de vertaler ? Procedurefout ? Ik wacht met spanning op het eerste geval.....
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee ge nog maar eens aantoont dat ge niet verder komt dan zeverposts.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |