![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een sponsje gedrenkt in verdund citroensap
Het lijkt mij dat geen enkele vrouw ongewenst zwanger hoeft te zijn, en aan de borstkanker verwekkende pil hoeft. Ze hoeft slechts een sponsje in haar vagina te stoppen die gedrenkt is in verdund citroensap, welke tijdens de gemeenschap de zaadcellen effectief zal doden. Wat zijn jullie gedachten hierover? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 juni 2012 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat we daar nooit eerder aan gedacht hebben hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens hoeveel zuurpruimen er rondlopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() CAPS LOCK CRUISE CONTROL FOR COOL.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord "zuurpruim" heeft er alvast een totaal nieuwe dimensie bijgekregen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Blijven doorgaan, je staat er nog niet op.
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zeer snugger dingen in de vagina te duwen die irriterend werken.
Gelukkig dat de moderne maatschappij genoeg andere trukken heeft bedacht met minder nadelen. En als je 2keer nadenkt, komt het nog verdomd genant als je bij de gynecoloog zit als vrouw, omdat de zwaar geschapen bedpartner het sponsje dieper heeft geramd dan voorzien.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- je vist het eruit met een haaknaald - of je zorgt er eerst voor dat er een koordje aanhangt. - je kunt natuurlijk ook ineens een tamponnetje met citroensap gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je meer info hier? Bijvoorbeeld studies over de betrouwbaarheid van deze methode?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De vagina is een soort doodlopende gang, het sponsje kan niet verdwijnen, mar een touwtje is een handige zet. men proeft eerst het verdunde sap op zuurtegraad, en na de daad zouden de meeste mensen zich toch willen douchen, niet? Iedereen kan een citroen betalen, je hoeft geen toestemming van je ouders of de imam of de priester of de dokter te vragen en kan lekker aan de slag met de penis van je vriendje. Overigens kan hij zelf ook met een citroen en een sponsje op bezoek komen. Het is allemaal erg simpel als je mij vraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij meisjes die "maagd" moeten zijn bij het huwelijk is anale sex helaas de meest voorkomende methode om zowel zwangerschap als ontmaagding te voorkomen.
Egmondio : met wat "Fingerspitzengefühl" kan je ongetwijfeld nog veel "huismiddeltjes" terugvinden tegen allerlei zaken : er zijn ook diverse "tovenaars" aktief die je beschermen tegen ontrouw of je de lotto kunnen doen winnen. Eén middeltje heeft me alleszins ooit geholpen : nl. tegen migraineaanvallen men perst een citroen uit en lost daarin zoveel mogelijk suiker op; vervolgens maakt men een gelijke hoeveelheid koffie van maximale sterkte en mengt de ingrediënten (niet koud laten worden) . In één teug opdrinken ! Opgelet : de migraineaanval mag nog niet "bezig" zijn, het middeltje moet benomen worden van zodra je vermoedt dat er een aanval op komst is. De smaak is afschuwelijk : ik denk dat sinds ik de methode 2 �* 3 maal toepaste ik nooit geen migraine meer gehad heb.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het allemaal razend interessant, maar had voor de zekerheid toch graag een second opinion van iemand anders dan Casanova en jij....
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Niemand is verplicht mijn adviezen te volgen of mijn boeken te lezen of mijn museum tegen betaling te bezoeken, lieverd. Werk je misschien voor de medische industrie die ons als geldkoeien beschouwd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een doek strak gebonden rond het hoofd helpt tegen gewone hoofdpijn. |
|
![]() |
![]() |