![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is al heel wat te doen geweest rond de bevindingen van de Godfather of Intelligence Testing, James Flynn, die voor het eerst ziet dat vrouwen nu intelligenter zijn dan mannen.
De stroom aan mediaberichten, hier: https://news.google.com/news/story?p...el=rcs&start=0 Dit bewijst ook meteen dat nurture, omgevingsfactoren en cultuur cruciaal zijn, en dat intelligentie dus maakbaar is. Meteen ook gedaan met de racistische en misogyne argumenten (zoals die hier en daar in discussies rond intelligentie opduiken). Mooi!
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Ik vind dat journalisten moeten opgepakt en gemarteld worden wanneer ze over een onderzoek schrijven zonder een link te plaatsen naar het document zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Het ding is nog niet eens gepubliceerd. Maarreuh, C2C, dat IQ serieus te beïnvloeden is, da's toch niets nieuw?
Ben trouwens benieuwd welke variabelen hij nog meegenomen heeft. Geslacht (binair, ai ai) + IQ-score zijn nogal beperkt eh. Misogynisten ea bashen is natuurlijk wel leuk. ![]() Laatst gewijzigd door Lunokhod : 18 juli 2012 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik ken een godsdienst die niet blijtjes zal zijn met dat nieuws.
1) Wat moet men doen indien de vrouw uit de keuken komt? 2) De ketting korter maken, tjein! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik heb het al gezegd in een andere draad. Als die vrouwen dan intelligenter zijn, hebben de mannen en zijzelf daar blijkbaar tot hiertoe nog niets van gemerkt. Met andere woorden het is intelligentie die de vrouwen zelf niet uiten.
De mensheid is daar dus geen stap mee vooruit. Het enige wat er van komt is dat vrouwen nu gaan pochen met hun intelligentie. Als de man dan vraagt: bewijs het ? Kunnen of willen ze dat niet. En noem dat nu mysogien of niet, het blijft een feit dat er nog geen kat iets gezien heeft van die intelligentie sedert het ontstaan van de mensheid. Op enkele uitzonderingen na uiteraard. Ik zou zeggen laat het nu eens zien, nu ge het bewijs in uw schoot gekregen hebt dat ge slimmer zijt. Theorizeer er niet meer over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Wat is "slim" juist?
Aan de ene kant ben ik slimmer dan mijn (helaas intussen mijn ex-) lief met mijn IQ van 133. Zij kan echter wel goed studeren (iets dat ik enorm mis) waardoor zij geneeskunde kan studeren en slaagt met resultaten van 88% (met een 20, een 19 , een 17, 16 en een 14 voor haar laatste examens). Punten waar ik vroeger (en nu) nog steeds maar van kan dromen en waarvoor ik haar moet feliciteren en benijden. Wie is er dan net slimmer? De persoon met de capaciteit, of de persoon die het gebruikt volgens deze studie?
![]() |
#7 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het onderzoek van Flynn, dat zeer longitudinaal is (data van bijna een eeuw lang), is in deze een interessante bevestiging. Citaat:
Bij elke gelegenheid, graag.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Vrouwen nu intelligenter dan mannen" - wat toont dat intelligentie maakbaar is:
http://www.youtube.com/watch?v=USf68kUB8Mk echt dom of gedirigeeerd ?? ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 juli 2012 om 04:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dan bent U hoogbegaafd, en geen spek voor de bek van de doorsnee forummer mij inclusief, en is uw ex-lief te dom om dood te doen in vergelijking met U.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik zou liever een lager IQ hebben gehad en daarbij wel kunnen studeren en zonder het syndroom van Asperger te zitten dan wat het nu is, hoor...
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() En dat heb ik zelfs moeten opzoeken, ge moet niet vragen .. In elk geval lees ik "beperkingen in de sociale interacties". Maar toch zijt ge aan een lief geraakt. Ik geraak er wel aan maar ook rapper vanaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet echt leuk.
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ja, als ze dat allemaal nog gaan geloven dat ze slimmer zijn, zullen de subtiele hints wel toenemen denk ik. Gevolg > meer echtscheidingen, gebroken relaties enz... dat beloofd. Die onderzoekers verdienen de brandstapel denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er geen enkele moeite mee dat vrouwen intelligenter (zouden) zijn dan mannen. Intelligente vrouwen zijn immers kinky.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zoals Txiki het al zei: Ik vindintelligente vrouwen ook wel interessant. ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 20 juli 2012 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() leg dan maar wat geld op den toog voor een rondje ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |