![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Partijlid
|
![]() http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...3136.art?ckc=1
Natuurlijk steekt men het nu (enkel) op de Eurocrisis.. Ik denk dat het ondernemersvertrouwen ook door iets anders is veroorzaakt... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Oei, wat nu?
Di Rupo moet zijn kak intrekken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het ultieme bewijs dat de federale regering gewoon alles laat betijen en het hoofd in het zand steekt en dit enkel om een volledige afgang in oktober te vermijden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo loog ons dus gewoon wat voor. Oh ja, we waren de beste leerling van de klas
![]() Theoretisch gezien moeten ze ook in September een realistische begroting voor 2013 voorbereiden en begin Oktober afgeven aan Europa. En moeten ze rapporteren of ze de 2,8% begrotingstekort kunnen halen zonder de geblokkeerde gelden. Want na de afkeuring van de begroting 2012 door de EU staan die gelden dus nog altijd geblokkeerd. Geen 2,8% gehaald tegen begin Oktober = geen geld meer voor de treinen. De roep om de begroting over de gemeenteraadsverkiezingen te tillen zal spoedig weer aanzwellen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
En de burgers hun spaargeld is er ook nog, ik zie nergens een probleem. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
PS voor de slechte verstaander: als ik door slecht nieuws de wereld in te sturen kan bereiken dat de beurs één dag 5% lager noteert,al is het voor ene beperkt aantal aandelen, kan ik een mooie winst maken door die dag te kopen en de volgende dag te verkopen. Of begrijp ik het beursspel niet goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard logen Di Rupo en zijn gangsterbende. Hadden jullie daar één moment aan getwijfeld?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 1 augustus 2012 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak u geen zorgen, we gaan goed geld verdienen aan de crisis.
En de pensioenen zijn ook veilig.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KBC is voorlopig de enige die een stuk van haar staatssteun heeft terugbetaald. Of ze haar planning van dit jaar nog zal halen weet ik niet, maar ze deden het erg goed tot hiertoe.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Wie niks doet kan niks misdoen, en kan men bij verkiezingen ook geen fouten verwijten. Maar zij die aan de zijkant werkeloos toekijken helpen onze maatschappij economisch wel naar de dieperik. Een verpletterende verantwoordelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Beantwoord alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Standup comedy van de bovenste plank.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A propos, neemt u uzelf eigenlijk nog wel ernstig? ___________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 augustus 2012 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Moeten we niet dringend de Franse SocGen terug bevoorraden? Hebben ze balans A, B, C of Z gebruikt bij KBC? Je bent precies al vergeten hoe goed Fortis en Dexia het wel deden de laatste jaren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft niet objectief te zijn om gelijk te hebben.
A propos, neemt u uzelf eigenlijk niet wat te ernstig? Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat uw vraag betreft: ik heb nooit ergens geschreven dat ik mezelf ernstig zou nemen. Ik heb wel ooit, en meer dan eens, geschreven dat niets zwart-wit is. Dus ook niet de mate waarin iemand zichzelf ernstig neemt of hoort te nemen. Maar om het nu bij deze concrete case te houden, dus bij de case van de goednieuwsshow van Di Rupo en zijn apostelen: ja, zeer ernstig zelfs. Los daarvan lijk je me de laatste tijd een beetje aangetrokken tot mijn persoon. Heb je tetten?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() zijn geloof in di rupo is van geen belang. Het is de haat voor n-va die van tel is. Wat men daar maar bij kan gebruiken, is ok.
|
![]() |
![]() |