![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch Brits: een 3 cabrio kost gemiddeld slechts 14 pond reparatiekosten per jaar maar daar wordt een punt van gemaakt. De veel duurdere Discovery staat gemiddeld langer in de garage en kost 36 pond aan reparaties maar dat is slechts 'minor'...
http://www.which.co.uk/news/2012/08/...-on-it-292261/
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 13 augustus 2012 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen meet op een andere manier. Zo komen Dekra, Adac, TÜV,... vaak tot andere conclusies.
Globaal is er een lijn in te trekken: Japan rules, Duitsland doet het ook goed en de Franse auto's doen het niet zo goed. Maar elke auto kan een lemon car zijn... Die kans is waarschijnlijker als je auto net achter het personeelsfeestje van de fabriek gemaakt is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of gelak ze in 't Stad zeggen.
Ne meundag morgen of ne vraidag avond.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo had Rover, eens een gerespecteerd Brits merk, aan het eind van haar bestaan een type dat extreem gevoelig was voor diverse storingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() http://bit.ly/TztBfF
Ik dacht dat dit eerder Duits was. De Duitsers gebruiken de term Montagsstück. Monday car heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
German, English , je krijgt de foto ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() maar WAAR staat dat in het artikel? Die prijzen die TS vermeld, niet de cabrio
Laatst gewijzigd door Multipus : 13 augustus 2012 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, maar das gewoon bullshit.
Nu dat ik een bedrijfswagen heb staat die ook meer in de garage dan toen ik er nog geen had, en toen had ik een defender, en daar was vanalles mis mee, ni te geloven. In de winter was mijn chauffage kapot, maar ik heb mijn raam gewoon ontdooid met de gasbrander. Nu met mijn Toyota ga ik naar de garage als de A/C knop niet meer werkt. En dan gebruik ik die zelfs niet, want dan krijg ik een snotvalling. Of andere ruitenwissers, garage. Olie, eens per jaar 4 bussen gaan halen bij de garage, maar dat rekenen ze als onderhoud. Een bordurreke geraakt (ietske te rap gereden) garage om de ophanging te laten chekken.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://skeptics.stackexchange.com/qu...-lower-quality Blauwe maandag Blue monday Monday morning blues |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klik op de link die ik gepost heb.
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer want de SD1 is één van de elegantste wagens ooit, en zeker die van de laatste generatie.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris