![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees op Vandaag het stukje over Frédéric Dutroux:
![]() De (minderjarige) kinderen kregen indertijd een andere naam, die ze nu blijkbaar nog steeds gebruiken. Toch wenst deze jongeman met zijn oude naam én foto in de krant te komen om te verklaren dat zijn moeder echt geen slechte madam is. http://www.vandaag.be/binnenland/103...hte-vrouw.html Enfin, ik neem toch wel aan dat hij dit zelf zo gewenst heeft, met een andere naam zou men hem anders niet gevonden hebben. ik noteer ineens ook maar: Citaat:
De manier waarop hij dan over mijnheer Lambrecks spreekt: ook d�*t wil die smeerlap ons nog ontnemen - zegt voor mij genoeg. Vandaar zijn fotooke in deze draad.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar lees jij "smeerlap"?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen de lijnen.
Ik neem aan dat jij "deze zeer gerespecteerde persoon die door mijn ouders onnoemelijk leed is aangedaan" tussen diezelfde lijnen leest?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat heeft die jongen jou in feite misdaan? is hij schuldig omdat zijn ouders gore smeerlappen zijn? tot in welke graad zijn die familieleden mee schuldig?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is hij niet mee schuldig, het zou er nog aan te pas komen.
Als ouders schulden hebben, zijn de kinderen ook niet mee schuldig: zij kunnen die schuld ontlopen door de erfenis te weigeren (de activa+passiva). Deze jongeman vindt het blijkbaar niet meer dan normaal dat hij en zijn broertje/zusje de schulden van hun ouders netjes kunnen ontlopen en zèlf met die erfenis van hun grootmoeder (inclusief de frauleuze overdracht van juwelen) gaan lopen. Dit lijkt me er in de gegeven omstandigheden toch wel een paar bruggen te ver en zeker getuigend van een totaal gebrek aan respect voor de slachtoffers die hun ouders hebben gemaakt. En d�*�*r is deze jongeman weldegelijk zelf voor verantwoordelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 augustus 2012 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mogen we dieven die hun rijkdom vergaarden met misdaad en bedrog (zoals Michelle en haar echtgenoot wel degelijk deden) niet meer van hun rijkdom ontdoen indien zij kinderen hebben? Geen gevangenisstraf meer geven? Volgens mij is het veeleer zo dat dit leed niet door de overheid of de slachtoffers (of hun nabestaanden) maar door de daders zelf over de kinderen en familie is afgeroepen.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij zijn 'daders' die het op hem 'het arme slachtoffer' gemunt hebben... Bovendien werd die erfenis - die inderdaad beduidend groter is dan hij aangeeft - wel degelijk ontvreemd van diegene Michelle. circe heeft groot gelijk. Dit gaat er ver over en getuigt van verregaande minachting voor de vermoorde en verkrachte kinderen en hun nabestaanden.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziekelijke draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je spreekt van frauduleus overdracht van juwelen. Heb jij daar bewijs van? Kan jij bewijzen dat die juwelen van Martin waren en niet van haar moeder? Indien ja, nodig ik u uit om dit onmiddellijk aan het gerecht te melden (al is de zaak ondertussen verjaard). Indien neen, tja... Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaliter mag iemand zijn schuldeisers (de families en slachtoffers) niet benadelen door inkomsten te weigeren (in dit geval erfenissen). Daarom heeft de WET voorzien dat indien ze weigert, dat de slachtoffers dan voorrang krijgen op de kinderen. "men" was de slachtoffers enkel 'vergeten' op de hoogte te brengen. Zoek anders even "pauliaanse vordering" op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Actio_pauliana Over de juwelen is uitgebreid in de pers de informatie gegeven dat het eigendomsbewijs eigenhandig door Martin geschreven was en dit op een ogenblik dat de moeder reeds dement was, én dat de juwelen door de onderzoeksrechter in beslag werden genomen, vermits deze in het huis van Martin zelf lagen, maar dus terug vrijgegeven toen ze de "erfenis" weigerde. (Ik ga ervan uit dat U elke schuldenaar gaat gelijk geven als die eigenhandig briefkes gaat schrijven dat zijn inboedel en zijn bankrekening van zijn demente ouders is, zodat hij zijn schuld aan jou niet hoeft af te betalen.) Citaat:
BAH! en het feit dat Frédéric Dutroux zich zelfs niet kan inleven in het leed dat die mensen werd aangedaan maakt dat ik me afvraag wanneer we van deze "zoon van zijn vader" nog eens zullen horen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 augustus 2012 om 17:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() me dunkt een pak minder goor dan de ouders en de slachtoffers van de pedofile moordenaars als GELDWOLVEN neer te zetten!
Ik mag me toch nog iets afvragen dacht ik? of is dat al verboten in de EUSSR? Een totaal gebrek aan inleving (empathie) is één van de basisvereisten om als psychopaat te eindigen. (of mag ik dat ook niet zeggen?) Citaat:
nu hoort ge het tenminste van een ander.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 augustus 2012 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en waarom verbaast me dit nu niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs indien de pauliaanse vordering mogelijk zou zijn (omdat de moeder van Martin b.v. nu zou overlijden), dan nog moet men kunnen aantonen dat de weigering van de erfenis begriegelijk zou zijn, dus enkel als doel zou hebben de schuldeisers te benadelen. Good luck... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik stel enkel vast dat hij beslist heeft om zijn EIGEN belangen te verdedigen, al zijn zij tegenstrijdig met de belangen van de slachtoffers. En dat is zijn goed recht.
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben evenwel de overtuiging toegedaan dat zij er goed zouden aan doen om publiekelijk geen standpunt in te nemen in de polemiek omtrent de voorwaardelijke vrijlating van één hunner ouders, en aldus in die polemiek een eigen rol te spelen. Overigens is het volstrekt onzinnig om zogenaamd ter bescherming van hun privacy een andere identiteit aan te nemen om zich dan nadien middels hun foto in een krant als Frédéric Dutroux in de “public eye” te plaatsen. Laatst gewijzigd door Gwylan : 21 augustus 2012 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |