![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...opvangen.dhtml
700 .......Steunbetuigingen ........Het zou "HUN" kind maar eens zijn die een gruwelijke dood gestorven is.(Schaamteloze losers) SCHANDE !!! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 4 september 2012 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Met sommige mensen kan je nu eenmaal niet spreken, zeker niet als je er feiten bij haalt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Het is in elk geval een valse heks die kinderen liet doodhongeren. Dat is genoeg voor mij om haar nooit vergiffenis te schenken. Hoe rapper ze kapot is, hoe beter.
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Dit was natuurlijk een spottende veralgemening. Zijn steunbetuigingen echt nodig, die zusters hebben toch zeker wel genoeg steun aan elkaar in zo'n gemeenschap? Stuur beter 700 steunbetuigingen naar familie van de slachtoffers. Martin beschermde een pedofiel, net zoals de kerk hun pedofielen beschermt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind al die steunbetuigingen aan de ouders en de nabestaanden van vermoorde, vermiste en verhongerde kinders een vorm van goedkope kitsch. Het is geen kunst met die mensen mee te leven. Niets is makkelijker. Het is zelfs zo'n evidentie dat je je afvraagt waarom men zich toch zo op de borst klopt: alsof het om een dapper statement gaat, alsof er werkelijk tegen een stroom moeten worden ingeroeid van hardvochtige nonnen, rechters en politici. Gaat dit eigenlijk nog wel over het leed van de ouders? Of gaat dit om het eigen blazoen? "Ik, meneer, ik ben goed, kijk mijn hart hoe het van goud is, want ik sta aan de kant van de slachtoffers!" Ik word daar misselijk van. Het meeleven met slachtoffers is een ritueel van zelfverheerlijking geworden. Een steunbetuiging aan de Arme Klaren daarentegen is verre van een evidentie. Het getuigt van een inzicht dat verder reikt dan primaire reflexen of goedkoop sentiment. Het zijn er slechts zevenhonderd, maar ze zijn voor onze beschaving misschien duizend keer belangrijker dan de miljoenen steunbetuigingen aan de ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jij stuurt zeker ook een steunbetuiging aan de arme mensen die het zo moeilijk hebben met de kritiek die ze te verwerken krijgen door opvang te verlenen aan de crimineel die jouw kind heeft mishandeld en vermoord? Laatst gewijzigd door Hugh Mannity : 5 september 2012 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Er zijn mensen die veel ergere dingen hebben gedaan, en ook op kinderen, maar die door ons nog dagelijks verafgood en bewonderd worden en waarvan er sommigen nog volledig vrij rondlopen, enkel en alleen omdat het slechts voor 99,9999% vast staat dat ze schuldig zijn. Dus ik begrijp in zekere zin DDD zijn antwoord. MM is zelfs nog voor geen 99,999% schuldig. Denk daar maar eens over na.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 september 2012 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat de rechtstaat me na an het hart ligt. 704
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Ik verwachtte ook weer zo'n domme spelling. Ik wou gewoon weten wie dan bewondering heeft voor criminelen? Dus omdat er mensen zijn die veel ergere dingen hebben gedaan, moet je steun betuigen aan de mensen die criminelen opvangen? Ik zie het verband niet meteen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() De logica hier ontgaat me ook even. Zou de rechtstaat je ook nauw aan het hart liggen, wanneer er geen opvang voor MM werd gevonden en er dus niet aan de voorwaarden werd voldaan? Dan zou jouw steunbetuiging uitgaan naar MM ipv de Arme Klaren omdat de rechtstaat je nauw aan het hart ligt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |