![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...0173657772.htm
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel ze ons toch maar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In de ogen van buitenlanders zijn we een stabiel land met een goede economie en zonder strijd, de meeste denken trouwens dat we in België Frans spreken, spreek je Nederlands dan kom je uit Nederland. We stralen dus ook een zekere (mis geïnterpreteerd eenheid uit). Terwijl de Belgen weten dat dat niet zo is. Onze economie is goed maar dat is waarschijnlijk eerder ondanks onze regering dan dankzij. We hebben geen oorlog (al goed maar) toch is er in Belgie wel een strijd.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zo eens zie dat uit de scholen zo ongeveer 8/10 leerlingen allochtoon zijn en dikwijls van die hele donkere....ben ik ook pessimist.
Wat gaat dat zijn binnen 20 jaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Dan onderbreken we elke 2 uur de arbeid om met de kont omhoog en naar Mekka gericht Allah te aanbidden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1) We hebben Alien Di Rupo - Drama Queen en bloedzuiger extradinair - als nep-Premier.
2) Er wordt een PS-beleid gevoerd. 3) 60% van Belgen zijn Vlamingen, en die zijn het een beetje beu van gastheer te spelen voor de parasietaire Gallo-Hangmatiers.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik zo na 2 maand Azië, terug in België aankom , is het eerste wat mij mateloos ergert , die iritante blikken van die arabs die je aankijken vanuit hun auto's alsof ze de koning van de weg zijn . Die arogantie stijgt me naar het strot . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Binnen 20 jaar zijn de meeste forummers hier ouwe peekkes, en het " land " overwegend magrebijns of zwart. Dan is de tijd rijp om het een nieuwe naam te geven. Belgistan of zoiets. Of Belgerokko. Belcongo...
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik kan niet wachten. Nu is het nog 20 jaar flauwe grappen horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is gelijk de liefde: als ze gaan samenwonen is alles rozegeur en maneschijn. Maar als ze gaan scheiden, dan zouden ze mekaar de strot afbijten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik ben expat and very happy so.
Dat zegt genoeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die begrijp je dan helemaal niet ...
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De reden dat de Belgen zelf zoveel negatiever zijn dan de buitenlanders is gewoon omdat wij er midden inzitten, en zien dat er veel propaganda gevoerd wordt.
Het buitenland gelooft die blijkbaar nog, maar als je er middenin zit besef je dat het gewoon niet waar is.