![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Dit forum is te rechts en onverdraagzaam geworden voor mij.
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Verlaat ge dit forum?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat dit forum vol met rechtsen zit is niets nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Altijd denken dat ze het reeds beter weten die jonge knaapjes hé. Het zal u leren en in de toekomst voorzichter doen zijn!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Euh Spelev, die gast die u daar zat uit te maken, die "la vache qui rit", dat is gene rechtse.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() EN, ik zou hem serieus afgeblaft hebben als ik geloofd had dat gij echt dyslexie had. Daarmee lachen past niet. Maar daarvoor maakt gij net niet genoeg fouten. Van Bloxbuster zou ik het wel meteen aannemen
![]() Onverdraagzaam dat wij rechtsen zijn, ge hebt er geen gedacht van!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is dus niet omdat je weinig fouten maakt, dat je daarom geen dyslexie kunt hebben. Wie ben jij eigenlijk om te oordelen of iemand al dan niet dyslexie heeft? Wat heb je gestudeerd dat je op basis van enkele forumposts een gedegen diagnose kunt stellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() wat kan mij dat schelen, volk genoeg op dit forum.
topics als deze worden doorgaans opgestart door mensen die aandacht willen. zo hopen dan reacties te krijgen �* la 'blijf toch hier want je bent zo tof' en dan voelen ze zich weer even goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Echt heel erg jammer dat je die 2 laatste venijn-druipende zinnen er aan moest plakken, voor de rest was uw post zo verhelderend en informatief. Zo dacht ik altijd dat dyslexie betekende dat je de fouten gewoon niet kunt zien staan, al herlees je ze tien keer. Ik heb dus weer wat bijgeleerd, waarvoor dank.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was nu een tijdje op mijn gemak. 'k Zal maar opnieuw mijn fileermeske slijpen om blokkers mee uit te benen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Lever ons niet uit aan het klootjesvolk, spelev !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |