![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste forumgangers,
Graag wou ik van jullie weten of jullie de Vlaamse Leeuw op de radio gehoord hebben op 11 juli. Mocht het zo zijn, kunnne jullie mij dan doorgeven welke zender en graag ook wanneer? Alvast bedankt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even terug naar boven zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb er niet op gelet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Wat een fixatie met dat lied, zeg... de woorden "zegepralend grijnzen op 's vijands trillend lijk" geven sommigen blijkbaar een verzadigd gevoel... zou er een seksuele connotatie zijn in het onderbewustzijn?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
O heilig land der vaad'ren Onze ziel en ons hart zijn u gewijd. Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren, Wees ons doel in arbeid en in strijd. Bloei, o land, in eendracht niet te breken; Wees immer u zelf en ongeknecht, Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken: Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben geen belgicist maar dat klinkt toch veel minder oorlogszuchtig, vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel volksliederen verwijzen niet naar God of Allah of iets dergelijks ![]() De Vlaamse Leeuw is veel te veel hoempa-pa muziek, vind ik.. Past helemaal niet bij Vlaanderen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Maar eigenlijk vond ik het gewoon straf dat diegene die over fixatie met ons volkslied schreef, wel een deel van het nationale volkslied in zijn onderschrift staan heeft. Over fixatie gesproken... ![]() Ik zoek alleen nog naar dié seksuele connotatie ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Het volkslied gaat enkel over de 2 eerste strofen van de vlaamse leeuw.
Het stuk: "en zegepralend grijnst hij op vijands trillend lijk" hoort niet bij het volkslied. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Dwaze opmerking?
Ik zie vooralsnog geen necrofilie in den Brabanconne ![]()
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Necrofilie!!!!!! Zijt ge weer gefrustreerd jongen? ![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |