Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 8 september 2012, 19:05   #1
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard Mechelen: binnenkort Boerka verplicht door SP.A.

De SP.A in Mechelen heeft weer een prachtige stunt uitgehaald. Na de schokkerende reportage over sexistisch gedrag in Brussel, kon ze niet nalaten duidelijk te maken dat het allemaal de schuld van de vrouwen zelf is. Abu Haniefa heeft duidelijk veel invloed in Mechelen.

'Vrouwen zijn ook verantwoordelijk voor seksuele intimidatie'.
fonne is offline  
Oud 9 september 2012, 01:23   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Je ziet toch hoe ze gekleed lopen hé?
Xenophon is offline  
Oud 9 september 2012, 02:48   #3
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

En zo worden onze verworvenheden langzaam maar zeker terug afgebouwd. Binnen tien jaar mogen we niet meer buiten zonder abbaya.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 9 september 2012, 08:12   #4
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En zo worden onze verworvenheden langzaam maar zeker terug afgebouwd. Binnen tien jaar mogen we niet meer buiten zonder abbaya.
Gelukkig is het waarschijnlijk één van zijn laatste uitspraken als schepen...
gertc is offline  
Oud 9 september 2012, 08:13   #5
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je ziet toch hoe ze gekleed lopen hé?
Ja. En dan?
gertc is offline  
Oud 9 september 2012, 09:15   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
de zoveelste allahtoon die door de SP.A werd binnengehaald om stemmetjes te ronselen en nadien bij het huisvuil gezet?
Het lijstje worden steeds maar langer.

Zou er toch iets mis zijn met deze "geïntegreerde" allahtonen? loyaliteit enzo? andere manier (cultuur) van naast de waarheid spreken?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 9 september 2012, 09:40   #7
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
LAAT ONS DAT MAAR HOPEN !!!!!!!!!

je kan bijna raden uit welke hoek zijn stemmen zullen komen .

Maar ja dat deert SP-A niet als het maar stemmen zijn . VOLKSVERRADERS
Klarekijk is offline  
Oud 9 september 2012, 09:46   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Wij zijn zeer benieuwd naar de verkiezingsuitslag voor deze meneer.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 9 september 2012, 09:53   #9
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wij zijn zeer benieuwd naar de verkiezingsuitslag voor deze meneer.

.
Ik stel voor dat alle dames in Mechelen hun meest sexy outfit aantrekken om te gaan stemmen . Laat ons hopen dat het nog heel mooi weer mag zijn op 14 oktober, een zonnige dag zou zeer welkom zijn
Klarekijk is offline  
Oud 9 september 2012, 10:26   #10
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De SP.A in Mechelen heeft weer een prachtige stunt uitgehaald. Na de schokkerende reportage over sexistisch gedrag in Brussel, kon ze niet nalaten duidelijk te maken dat het allemaal de schuld van de vrouwen zelf is. Abu Haniefa heeft duidelijk veel invloed in Mechelen.

'Vrouwen zijn ook verantwoordelijk voor seksuele intimidatie'.
Walgelijk, die Haniefa. Hem het land uitzetten is nog veel te goed voor dat uitschot.

Hij geeft ons wel een goed idee: "ALS HET HUN NIET AANSTAAT IN MOSLIMBUURTEN MOETEN ZE MAAR VERHUIZEN"

Juist, naar ons eigen land, hè?
En jullie mogen beginnen met het goede voorbeeld te geven.

En de SPa? Je zou ze een Breivik gaan toewensen!
Oud 9 september 2012, 10:36   #11
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Walgelijk, die Haniefa. Hem het land uitzetten is nog veel te goed voor dat uitschot.

Hij geeft ons wel een goed idee: "ALS HET HUN NIET AANSTAAT IN MOSLIMBUURTEN MOETEN ZE MAAR VERHUIZEN"

Juist, naar ons eigen land, hè?
En jullie mogen beginnen met het goede voorbeeld te geven.

En de SPa? Je zou ze een Breivik gaan toewensen!

U mad bro?
Nietzsche is offline  
Oud 9 september 2012, 10:41   #12
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik stel voor dat alle dames in Mechelen hun meest sexy outfit aantrekken om te gaan stemmen . Laat ons hopen dat het nog heel mooi weer mag zijn op 14 oktober, een zonnige dag zou zeer welkom zijn
Je begrijpt de mohammedaanse mentaliteit niet. Dat tuig is juist heel blij als westerse vrouwen er in hun ogen hoerig bij lopen; ze vinden dan dat ze RECHT hebben op die vrouwen. Hoe dan ook hebben ze het recht om ongelovige vrouwen, in navolging van de pedofeet (vrede zij hem) te verkrachten.

Over schaars geklede dames zal het mohammedaans geboefte zich alleen maar verheugen!

En terwijl ik er honderdvoudig getuige van geweest ben dat de overgrote meerderheid der islamitische vrouwen, in de heimweelanden, zich zal prostitueren zodra ze er de kans toe zien - en hoe meer ze gesluierd zijn, hoe beschikbaarder ze zijn, want de sluier maakt anoniem - zullen die Noord-Afrikaanse hoerenbokken en verkrachters in de outfit van onze vrouwen een voldoende reden blijven zien om onze vrouwen het gedrag toe te dichten dat hun vrouwen vertonen.
Oud 9 september 2012, 16:59   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je begrijpt de mohammedaanse mentaliteit niet. Dat tuig is juist heel blij als westerse vrouwen er in hun ogen hoerig bij lopen; ze vinden dan dat ze RECHT hebben op die vrouwen. Hoe dan ook hebben ze het recht om ongelovige vrouwen, in navolging van de pedofeet (vrede zij hem) te verkrachten.

Over schaars geklede dames zal het mohammedaans geboefte zich alleen maar verheugen!

En terwijl ik er honderdvoudig getuige van geweest ben dat de overgrote meerderheid der islamitische vrouwen, in de heimweelanden, zich zal prostitueren zodra ze er de kans toe zien - en hoe meer ze gesluierd zijn, hoe beschikbaarder ze zijn, want de sluier maakt anoniem - zullen die Noord-Afrikaanse hoerenbokken en verkrachters in de outfit van onze vrouwen een voldoende reden blijven zien om onze vrouwen het gedrag toe te dichten dat hun vrouwen vertonen.
Je hebt het blijkbaar nog niet verwerkt, je traumatische ervaring in je jeugd of in je puberteit ... zo te lezen aan je verhalen.

Je kan een hard maar stevig standpunt hebben in deze problematiek, maar je kan ook in overdrive gaan.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 10 september 2012, 18:54   #14
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je hebt het blijkbaar nog niet verwerkt, je traumatische ervaring in je jeugd of in je puberteit ... zo te lezen aan je verhalen.

Je kan een hard maar stevig standpunt hebben in deze problematiek, maar je kan ook in overdrive gaan.

.
Ja, schoofzak, je hebt gelijk, ik heb me wat vergaloppeerd. Of ik iets uit mijn jeugd te verwerken had, laat ik voor het gemak in het midden, maar ik had het zien en horen van die schoft in dat youtube-filmpje nog niet echt 'verwerkt'. En vooral niet de gedachte dat wij deze adder aan onze borst koesteren. Dat gegeven is overigens maar op één manier te 'verwerken': door een eind te maken aan alle uitkeringen voor dat schorremorrie.

Nu moet je me ook niet verkeerd begrijpen; ik bedoel daarmee en met 'tuig' en 'uitschot' uiteraard alleen die baardmannetjes en niet alle moslims.

Dat de meeste Arabische vrouwen hoeren zijn, kan ik echter met de hand op het hart bevestigen; ik hoef geen trauma te hebben om te weten hoe vertekend het beeld is dat in het Westen over die wandelende tenten bestaat.
Oud 10 september 2012, 19:32   #15
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu moet je me ook niet verkeerd begrijpen; ik bedoel daarmee en met 'tuig' en 'uitschot' uiteraard alleen die baardmannetjes en niet alle moslims.
Prof Arabist Hans Jansens heeft daar een hele leuke voor: "velen, niet alle" en Yussuf is daarmee op zijn plaats gezet.

Citaat:
Dat de meeste Arabische vrouwen hoeren zijn, kan ik echter met de hand op het hart bevestigen; ik hoef geen trauma te hebben om te weten hoe vertekend het beeld is dat in het Westen over die wandelende tenten bestaat.
een "enkel-vrouwen" avondje, ingericht door mijn gemeente op vrouwendag heeft veel verduidelijkt. Uiteraard kwam de vlucht pinguins erop af (nadien wel gereclameerd omdat er een transsexueel jongetje tussen de meisjes aan het dansen was bij een optreden) maar ook "geïntegreerde" marokkaanse meiden.... ik heb zelf twee dochters, maar die kunnen dansen (hun vader ook), maar deze meisjes waren erger dan hoererende loksters. Ik weet niet wie hen dat geleerd had (hun oma's? moeders?) maar het was vreselijk, zelfs niet om aan te kijken. en ja: ik zou er niet van verschieten indien ze "het" voor wat geld zouden doen. Zolang hun bruidsschat (koopsom)maar betaald wordt door neef Ali die zo zijn papierkes krijgt neem ik aan.

circe is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be