![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van een bij het onstaan prachtig liberaal kwaliteitsblad onder Frans Verleyen, gaat Knack nu geleid worden door een ultieme Sos.
Wie nog een abonnement heeft: let op! Citaat:
Gelukkig heb ik mijn abonnement al opgezegd na het débâcle met Abou Jahjah en neuspeuteraar-met-subliem-inzicht Joel De Ceulaer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 september 2012 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Mijn eerste gedacht toen ik het bericht las en zeker deze zin: "Jörgen Oosterwaal. Oosterwaal (49) leidde eerder al Humo." was: "Is hij die persoon die dat de Humo zo heeft verkloot naar het niveau van Dag Allemaal?"
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had trouwens zelfde bijgedachte. Verleyen draait zich om in zijn graf. Ik hoop dat de mens gecremeerd werd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarom ze dat blad - en Humo ook - tegenwoordig nog links noemen. Ik vind ze daar rechtser dan rechts.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja... dat is uiteraard hetzelfde hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Uw titel moet zijn: Knack wordt links.
Je kan Johan Van Overveldt nu niet echt een linkse noemen vind ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat flutjournalistje dat niks anders weet dan zijn "kritische" vraagskes aan DeWever te publiceren zonder antwoord is rechts zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat "flutjournalistje" wordt gesteund door zowel de familie Van Cauwelaert als door Johan Van Overveldt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de FAMILIE nog wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je moet eens alle opinies van JVO samen nemen, en dan proberen beweren dat hij links is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 28 september 2012 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat hij na amper een jaar wordt buitengewerkt natuurlijk. Niet links genoeg, te kritisch voor de zittende machtshebbers.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @fonne
Johan Van Overveldt blijft nog actief bij Roularta als hoofdredacteur Trends. Hij is meer econoom dat hoofdredacteur en zijn opinie is enorm kritisch, vooral tegenover het Troika. De financiële pers is in zijn opmars. Ze brengen meer verschillende opinies van verschillende strekkingen. Al de rest buiten de financiële pers overschrijdt niet meer het niveau van de boekskes, dat is een evolutie die al lang gaande is.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 september 2012 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zouden hier onmiddellijk een oplagen van een paar honderdduizend ex. hebben. (natuurlijk niet de NRC ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Als ze Johan Van Overveldt niet buiten sjotten zeg ik mijn abonnement op omdat Knack te rechts is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ervoer Knack altijd als een blad voor opgefokte yuppies. Hopelijk brengt Oosterwaal hierin wat verandering.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wiens dubbelnick bent u eigenlijk???
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De eerste ging over moslim Obama die het Westen ging vernietigen. Dat was wel lachen en gieren. ![]() Het tweede was een bericht uit een duidelijk propagandablogje. En nu dit. Dat lijkt dus een constante wat doet vermoeden dat de overige topics van eenzelfde kwalitatief laag niveau zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aiaiai, na de kinderstreken van Stijn Tormans nu dit...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |