Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2004, 14:30   #1
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Man steekt vrouw neer in Molenbeeks vredegerecht

Een man heeft maandag zijn vrouw neergestoken tijdens een hoogoplopende dicussie in de kantoren van het vredegerecht. Het slachtoffer verkeert niet in levensgevaar.

Het koppel verscheen omstreeks 9 uur in het vredegerecht in de Waterpasstraat in Molenbeek. In een van de kantoren kregen man en vrouw een hoogoplopende discussie. Daarbij haalde de man, Ahmmed, een knipmes boven met een lemmet van 18 centimeter. Hij stak met het mes naar de keel van zijn vrouw Fatima.

De dader nam meteen de benen en is sindsdien spoorloos. Het slachtoffer raakte gewond, maar verkeert niet in levensgevaar. Het gerecht spoort de dader op voor poging tot doodslag.

-------------------------------------------------------------------------

je zult maar getrouwd zijn met zo'n 'achmed' of 'azzuz'...
allochtone meisjes zouden beter proberen een vlaamse jongen te huwen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 14:38   #2
kangoo
Partijlid

Standaard

allah al kakbar en leve de multicul.
kangoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 14:42   #3
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

shit ze leeft nog..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 14:44   #4
Tegendradigaard

Standaard

Okeee ik weet wanneer ik erover ga en dat was derover.

Sorry dus he. Maar ik ga het nu nie wegsteken en mijnen tekst veranderen he.

Want dat zou ik ook gekund hebben en niemand zou het weten.

Maar neen ik ken de grens en ik ben erover gegaan. Niets goddelijks is mij vreemd he. Of was het andersom ? Swat van de polies, hoe het ook weze mens erger je niet, het was maar om te lachen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 13 juli 2004, 14:44   #5
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Mag niet, dan krijgen die slaag.

(meer als anders)
Oud 13 juli 2004, 14:45   #6
dronyon
Lokaal Raadslid

dronyon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
De plaat blijft hangen en begint fameus afgezaagd te geraken. Wat is nu in hemelsnaam de bedoeling van zulke posts? Wat bewijzen die nu, of wat wil je ermee zeggen? Dat alle moslims criminelen zijn? Ik zeg niet dat dergelijke (weliswaar afkeurenswaardige) faits-divers uit de media moeten worden gehouden - zelf lees ik ook wel eens graag een smeuïg verhaal - maar ik vraag me alleen af wat sommigen willen bereiken met ze op politics.be te plaatsen. 't Is te zeggen: ik weet het goed genoeg maar vind het nogal zielig en getuigen van een gebrek aan échte argumenten.

[size=2]Kom liever eens op te proppen met het onderbouwd verband tussen genen en rassenkwaliteit waar je vorige week zo zeker over was. [/size]

'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken'
Soren Kierkegaard
dronyon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 14:53   #7
Tegendradigaard

Standaard

Misschien kunnen we der uit leren dat messen gevaarlijk zijn en misschien verboden moeten worden ?

Oud 13 juli 2004, 14:55   #8
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Misschien kunnen we der uit leren dat messen gevaarlijk zijn en misschien verboden moeten worden ?
Volgens mij is het het vredegerecht dat zo gevaarlijk is. Tijdens een traditionele steniging had dit nooit kunnen gebeuren.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 14:55   #9
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een 45-jarige man uit Maldegem heeft zaterdagavond zijn 7-jarig dochtertje doodgeschoten om zichzelf dan ook een kogel door het lichaam te jagen.

Al jaren was Geert Dhont verwikkeld in een echtscheidingsprocedure. Telkens weerkerend probleem was de bezoekregeling van Kiki, hun 7-jarig dochtertje. Vrijdagavond kreeg Geert het kind (opnieuw) niet mee. Dat was kennelijk de spreekwoordelijke druppel.
Zaterdagavond schreef Geert nog een afscheidsbrief. Hij doodde daarna eerst zijn dochtertje met een geweer met afgezaagde loop om daarna zichzelf te doden. Het waren zijn vriendin en zijn ouders die aan de alarmbel trokken omdat ze niets van hem hoorden. De moeder van Geert deed de gruwelijke ontdekking.
Kiki zou donderdag haar eerste communie doen. Ook dat feest was aanleiding geweest tot zware discussies. "Kiki zal nu met mij haar eerste communie doen", schreef Geert in zijn afscheidsbrief.
Ik weet niet vanwaar deze migrant kwam, maar een volk dat zo tegen zijn kinderen aankijkt, dat moet zo snel mogelijk terug naar het land van oorsprong worden gestuurd !

Oud 13 juli 2004, 15:01   #10
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje

Ik weet niet vanwaar deze migrant kwam, maar een volk dat zo tegen zijn kinderen aankijkt, dat moet zo snel mogelijk terug naar het land van oorsprong worden gestuurd !

Akkoord.
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 15:02   #11
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dronyon
Citaat:
De plaat blijft hangen en begint fameus afgezaagd te geraken. Wat is nu in hemelsnaam de bedoeling van zulke posts? Wat bewijzen die nu, of wat wil je ermee zeggen? Dat alle moslims criminelen zijn? Ik zeg niet dat dergelijke (weliswaar afkeurenswaardige) faits-divers uit de media moeten worden gehouden - zelf lees ik ook wel eens graag een smeuïg verhaal - maar ik vraag me alleen af wat sommigen willen bereiken met ze op politics.be te plaatsen. 't Is te zeggen: ik weet het goed genoeg maar vind het nogal zielig en getuigen van een gebrek aan échte argumenten.

[size=2]Kom liever eens op te proppen met het onderbouwd verband tussen genen en rassenkwaliteit waar je vorige week zo zeker over was. [/size]
Fait-Divers?

Ik hoop zo dat jij eens een mes tussen je ribben gestoken krijgt. Dan noem ik het ook een "fait divers". Zo iets, nieuws in de rand-achtigs

Man man man, wat een respect voor de slachtoffers.
Oud 13 juli 2004, 15:03   #12
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Een man heeft maandag zijn vrouw neergestoken tijdens een hoogoplopende dicussie in de kantoren van het vredegerecht. Het slachtoffer verkeert niet in levensgevaar.

Het koppel verscheen omstreeks 9 uur in het vredegerecht in de Waterpasstraat in Molenbeek. In een van de kantoren kregen man en vrouw een hoogoplopende discussie. Daarbij haalde de man, Ahmmed, een knipmes boven met een lemmet van 18 centimeter. Hij stak met het mes naar de keel van zijn vrouw Fatima.

De dader nam meteen de benen en is sindsdien spoorloos. Het slachtoffer raakte gewond, maar verkeert niet in levensgevaar. Het gerecht spoort de dader op voor poging tot doodslag.

Een lemmet van 18 cm ! da zal meteen ook verboden wapendracht worden ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 15:04   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Okeee ik weet wanneer ik erover ga en dat was derover.

Sorry dus he. Maar ik ga het nu nie wegsteken en mijnen tekst veranderen he.

Want dat zou ik ook gekund hebben en niemand zou het weten.

Maar neen ik ken de grens en ik ben erover gegaan. Niets goddelijks is mij vreemd he. Of was het andersom ? Swat van de polies, hoe het ook weze mens erger je niet, het was maar om te lachen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 15:05   #14
Tegendradigaard

Standaard

Wat maken we ons druk eigenlijk. Het slachtoffer was maar een vrouw....

Daar ga ik weer uit de bocht...

zit er iets in mijn plat water vandaag ?

Oud 13 juli 2004, 15:10   #15
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Een lemmet van 18 cm ! da zal meteen ook verboden wapendracht worden ...
Maar neen, ze zullen wel ergens een artikelke uit de koran halen waarin staat dat elke moslin een knipmes moet bijhebben of zo...
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 15:11   #16
Tegendradigaard

Standaard

Wat was die zijn zwaard amper 18 cm lang..... sukkelaar

Oud 13 juli 2004, 15:12   #17
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Het zal geweest zijn om zijn eer teredden
Oud 13 juli 2004, 15:20   #18
Starlight
Burgemeester

Starlight's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Man,wat is uw bedoeling eigenlijk?!!!
Ik reageer doorgaans niet op zo'n berichtjes maar nu dus WEL.

Owee, als er iemand zegt dat het VB tot haat aanzet, direct een dozijn verontwaardigde blokkers.
Maar wel vlijtig berichtjes die vreemdelingen in een slecht daglicht zetten, blijven posten, hè!
Zo'n misdaad wordt door eendert wat volk gepleegd. En als ge mij niet gelooft, leest de krant ne keer helemaal, ne keer deftig en niet systematisch wat u goed uitkomt.
Ik ben die berichtjes KOTSBEU. Langs beide zijden.
Starlight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 15:22   #19
dronyon
Lokaal Raadslid

dronyon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dronyon
De plaat blijft hangen en begint fameus afgezaagd te geraken. Wat is nu in hemelsnaam de bedoeling van zulke posts? Wat bewijzen die nu, of wat wil je ermee zeggen? Dat alle moslims criminelen zijn? Ik zeg niet dat dergelijke (weliswaar [size=6]afkeurenswaardige[/size]) faits-divers uit de media moeten worden gehouden - zelf lees ik ook wel eens graag een smeuïg verhaal - maar ik vraag me alleen af wat sommigen willen bereiken met ze op politics.be te plaatsen. 't Is te zeggen: ik weet het goed genoeg maar vind het nogal zielig en getuigen van een gebrek aan échte argumenten.
Fait-Divers?

Ik hoop zo dat jij eens een mes tussen je ribben gestoken krijgt. Dan noem ik het ook een "fait divers". Zo iets, nieuws in de rand-achtigs

Man man man, wat een respect voor de slachtoffers.
Al tijdens het schrijven vond ik het zelf niet de beste manier van uitdrukken, maar mijn woordenschat liet me in de steek. Daarom dat ik mezelf heb toegelicht en de vraag stelde wat de relevantie op politics.be is. Behalve voor de betrokkenen zullen de gevolgen beperkt blijven, of zie ik dat misschien fout? De dag dat ik op straat word neergestoken (en het overleef uiteraard), zal ik er geen topic over openen, omdat het niets aan dit forum bijdraagt en, inderdaad, maar een fait divers is voor de andere aanwezigen.

Bedankt trouwens voor de verwensing. Ik hoop integendeel dat jij van jouw kant eens beter leert lezen en interpreteren.

'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken'
Soren Kierkegaard
dronyon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2004, 15:24   #20
Tegendradigaard

Standaard

Dat vind ik ook. Ik trok gisterenavond ook mijn zwaard van wel .... cm (ik ga niet stoeffen he) en ik stak er lossen mee in mijn vrouw..
ze was der vandemorgend nog nie goe van precies...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be